'همپتون' بیشتر: مرد میریزد نام خانوادگی با روابط مؤتلفه کلی

بزرگنمایی این تصویر یک مجسمه از مؤتلفه کلی و صاحب وید همپتون سوم سوار بر اسب در زمینه خارجه کارولینا

توسط MINERALNEWS در 29 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک مجسمه از مؤتلفه کلی و صاحب وید همپتون سوم سوار بر اسب در زمینه خارجه کارولینای جنوبی ، حماسه/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حماسه/گتی ایماژ

رشد جست و خیز Auld می گوید او نمی دانم که خیلی در مورد این مرد بزرگ و پدر بزرگ خود پس از نامگذاری شد. آن را بخشی از خانواده هاو روایات قومی او می گوید و او همیشه رفت و با نام مستعار خود را جست و خیز.

در هنگام تولد جست و خیز Auld نامگذاری شد همپتون — برای بزرگ و پدر بزرگ خود که هم اسم شد, Wade Hampton, III, یک مؤتلفه کلی و مالک.

او چهارمین همپتون Auld در خانواده اش.

پس از آن در سال گذشته او به عنوان گوش دادن به این کتاب صوتی از ران News را عطا کنداو را شنیده همپتون را در سال 1876 کمپین فرماندار کارولینای جنوبی که Auld می گوید که درگیر یک "کمپین تروریستی واقعا به سرکوب رای از مردم است."

"من در واقع کشیده ماشین من گرفت CD بازگشت به ابتدای مسیر و به آن گوش برای بار دوم" Auld, 68 می گوید NPR, Mary Louise کلی. "من فکر کردم:" من باید به خانه بروم و بررسی در زمانی که بزرگ پدر بزرگ من متولد شد " چرا که او اولین بار همپتون Auld. و او که متولد سال: 1876."

این زمانی است که مدیر عامل این Anne Arundel County, کتابخانه عمومی در مریلند تغییر نام او از همتون به چارلز — پدرش نام میانی — نوشتن بر روی این طومار که او نمی خواهم این ایده که پس از "تروریستی است."

او در ابتدا تصمیم به نگه داشتن تصمیم به خود و خانواده خود را — یک خواهر پشتیبانی تصمیم دیگری یکی نیست. اما زمانی که اخیر ضد نژادپرستی تظاهرات شروع فراگیر در این کشور و معترضان شروع سرنگونی مؤتلفه آثار — او صحبت کردن در مورد تغییر نام خود را.

در یک ستون برای سرمایه روزنامه منتشر شده در ژوئن 10, او گفت که او "قابل درک است که چهار نسل از همتون Aulds آغاز شد و با شکست مؤتلفه سرباز غرور در کل و تجلیل از آنچه شناخته شده به عنوان از دست رفته شود.'"

در علاوه بر این به نوشتن ستون او همچنین نوشت: بیانیه ای برای کتابخانه خود را در جورج فلوید مرگ و کمک به قرار دادن با هم یک لیست از کتاب ها در مبارزه با نژاد پرستی.

Auld مورد بحث چگونه آن را احساس به تغییر نام خانوادگی و به همین دلیل او تصمیم گرفت به صورت عمومی صحبت در مورد تصمیم خود در حال حاضر.


نکات برجسته مصاحبه

در پیام او را امیدوار به انتقال

من در ابتدا قصد این را به هر نوع grand بیانیه ای از هر نوع است. این فقط چیزی که برای من خیلی شخصی. اما با توجه به لحظه ای که ما در آن هستیم با آنچه که من امیدوارم که خواهد بود دائم تغییر و تحول در کشور ما و جهان واقعا از نظر نژاد پرستی در کشور ما و جهان, من امیدوارم که مردم آغاز خواهد شد به دست آوردن درک بهتر از یکدیگر است. گوش دادن به یکدیگر است. من فکر می کنم که بسیاری از خود بازتاب برای من بیش از یک ماه گذشته راه من ممکن است رسوا افراد یا نه واقعا گوش به دوستان و یا همکاران و یا افرادی که با آنها کار کنم. بنابراین من فقط می خواهم بگویم آن را یک فرصت برای فقط سعی کنید به درک افرادی که همسایگان ما و سعی کنید به آنها را به دوستان ما.

در آنچه که او می خواهد به او بگویید در آینده نوه

خوب من اصلا grandkids. من واقعا فکر در مورد آنچه که من می گویند. اما من اساسا می گویند درست باشد به خودتان و نوع و سعی کنید به درک و همدردی با مردم دیگر و فقط به انجام آنچه شما می توانید به جهان را به مکانی بهتر است.

گوش دادن به مصاحبه کامل در لینک صوتی بالا.

Andrea هسو النا برنت و جاستین Kenin تولید و ویرایش صدا نسخه ای از این داستان.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن