گروه محکوم کردن بازداشت روزنامه نگاران در آتلانتا تظاهرات

آتلانتا - روزنامه نگاری سازمان در حال محکوم کردن مقامات بازداشت دو روزنامه نگار بودند که پوشش تظاهرات در آتلان

توسط MINERALNEWS در 14 خرداد 1399

آتلانتا - روزنامه نگاری سازمان در حال محکوم کردن مقامات بازداشت دو روزنامه نگار بودند که پوشش تظاهرات در آتلانتا.

گرجستان فصل از جامعه روزنامه نگاران حرفه ای در انتشار اخبار گفت که یک روزنامه نگار بازداشت شد پنج شنبه و دیگری در روز دوشنبه پوشش تظاهرات و ناآرامی های پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس. هر دو به سرعت منتشر شد و بدون هزینه.

مجله آتلانتا قانون اساسی عکاس الهام گر یک زن سیاه و سفید بازداشت شد توسط گرجستان اداره منابع طبیعی افسران دوشنبه در حالی که با پوشیدن مطبوعات اعتبار و پس از شناسایی خودش را به عنوان یک روزنامه نگار آزاد می گوید. Haisten ویلیس یک روزنامه نگار مستقل در انتساب به واشنگتن پست گفت که او با دستبند و به اختصار برگزار شده توسط پلیس آتلانتا یکشنبه در حالی که تلاش برای توضیح دهید که او یک خبرنگار است. ویلیس است که یک مرد سفید پوست.

تصویری زنده از اشاره گر بازداشت شد و در جریان Facebook توسط یک WXIA-خبرنگار تلویزیون. این نشان می دهد که اشاره گر نشسته بر روی زمین با دست مهار از پشت او قبل از اینکه منتشر شد پس از دیگر روزنامه نگاران شفاعت.

کوین رایلی سردبیر مجله آتلانتا قانون اساسی نیست بلافاصله پس از بازگشت از یک گوشی پیام درخواست دهید. در بیانیه ای گفت: گر بود "انجام کار خود را."

"روزنامه نگاران در AJC از جمله الهام گر هستند مستند یک داستان مهم و یکی که شهروندان نیاز به اطلاعات در مورد" رایلی گفت. "در حالی که ما هنوز جزئیات آنچه اتفاق افتاده است وجود دارد بدون هیچ دلیل قابل قبول برای یک کار عضو از رسانه ها — که به وضوح مشخص خودش به بازداشت شده است."

یک پیام از سمت چپ با کسی که پاسخ تلفن در گرجستان اداره منابع طبیعی کمیساریای دفتر شد و بلافاصله بازگشت. دولت سازمان های اجرای قانون و گارد ملی شده اند کمک پلیس محلی در جریان تظاهرات در سراسر گرجستان است. برخی از افسران پوشیده اند riot gear است که باعث می شود آن را دشوار است به تشخیص سازمان.

روزنامه نگاران پوشش اعتراضات در سراسر آمریکا شکایت کرده اند از رفتار خشن توسط پلیس. خبرنگار سی ان ان عمر Jimenez بود گزارش زنده تلویزیونی در مینیاپولیس زمانی که پلیس او را دستگیر کردند جمعه. شب بعد در همان شهر میزبان MSNBC علی Velshi گفت که او به ضرب گلوله در پا توسط پلیس با شلیک گلوله های لاستیکی پس از خدمه خود را شناسایی خود را به عنوان اعضای رسانه های خبری.

ویلیس یک خبرنگار آزاد مستقر در آتلانتا گفت که او بازداشت شده در این شهر در مرکز شهر منطقه چهار شنبه شب حدود 30 دقیقه گذشته شروع آتلانتا اضطراری و مقررات منع رفت و آمد. او گفت: همه چیز آرام بود که یک گروه از پلیس نزدیک شد و او با قرار دادن دست خود را گوید: "من یک روزنامه نگار هستم."

ویلیس گفت: ماموران خواست به دیدن مطبوعاتی خود اعتبار و او به آنها گفت که او نمی باید رسانه های فیزیکی ID چرا که او یک مترجم آزاد — اما اشاره کرد واشنگتن پست صادر کرده است او دیجیتال اعتبار است که بر روی تلفن همراه خود را.

"آنها گفتند دیجیتال مدارک تحصیلی می تواند جعلی" ویلیس گفت.

ویلیس گفت: ماموران بسر برده دست خود را با پلاستیک فشرده روابط و جستجو جیب خود. او به آنها گفت که او تا به حال کارت های کسب و کار در کیف پول خود را که شناسایی او به عنوان یک روزنامه نگار مستقل. او گفت که پلیس به او اجازه دهید در عرض چند دقیقه. او گفت که او معتقد است که افسران مشغول به کار آتلانتا پلیس, اما او نبود ،

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من درک می کنم که در آن پلیس در حال آمدن از. آنها نمی دانند که من در ابتدا. من پس از حکومت نظامی," ویلیس گفت. "اما در همان زمان آن را آرام بود و من نمی بینم که نیاز به عجله زمانی که من در تلاش بود به آنها بگویید که من بود."

واشنگتن پست را بلافاصله پاسخ به یک ایمیل ارسال شده به یک آدرس برای رسانه ها به تماس با روزنامه. یک سخنگوی آتلانتا اداره پلیس کاهش یافته است به نظر.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن