گرگوری کاتز تحسین AP روزنامه نگار می میرد در 67

نیویورک - گرگوری کاتز تحسین خبرنگار آسوشیتد پرس در لندن که به تازگی به رهبری اخبار تعاونی در پوشش مبارزه با تر

توسط MINERALNEWS در 4 تیر 1399

نیویورک - گرگوری کاتز تحسین خبرنگار آسوشیتد پرس در لندن که به تازگی به رهبری اخبار تعاونی در پوشش مبارزه با تروریسم در اروپا و انتخابات از بوریس جانسون به عنوان نخست وزیر درگذشت سه شنبه. او بیمار شده بود در ماه های اخیر و تا به حال قرارداد COVID-19. او 67.

کار خود را بیش از چهار دهه او را در سراسر جهان از آمریکای لاتین تا آفریقا و آسیا به روسیه و خاورمیانه و غرب اروپا است. او بخشی از تیم در سال 1994 که برنده جایزه پولیتزر برای گزارش بین المللی در اخبار صبح دالاس برای یک سری در مورد خشونت علیه زنان در سراسر جهان است.

"در نر گرا جهانی مکزیک که در آن جرایم خشونت آمیز علیه زنان اغلب winked و چشم پوشی گرمسیری شهرستان از Juchitan ارائه می دهد پناهگاه برای زنان که می خواهند به زندگی می کنند بدون هیچ گونه نگرانی در مورد تجاوز یا ضرب و شتم در خیابان" کاتز نوشت: در counterintuitive قطعه برای سری.

"دلیل این است که یک شهر که در آن زنان قانون است."

بومی Westport, کانکتیکات, کاتز نیز نوشت: اغلب در مورد موسیقی به خصوص مادام العمر خود را با شور و شوق برای 'ñ' راک اند رول. او تنها روزنامه نگار در داخل داکوتای آپارتمان در شب در سال 1980 زمانی که جان لنون بود به قتل رساندند و نوشت: حساب قطعی قتل برای مجله رولینگ استون.

او به یاد می آورد چگونه به عنوان یک تسویه حساب دم نوجوان هنوز در دبیرستان او hitchhiked شده به وودستاک جشنواره موسیقی خواب در زمین گل آلود و نوشیدن در تاریخی کنسرت راک.

کاتز بود "فوق العاده خبرنگار و تغزلی نویسنده گفت:" اسکات کرافت سردبیر لس آنجلس تایمز و یک دوست بیش از سه دهه است. "من تحسین کار خود را, و من گرامی دوستی خود را. او چنین سخاوتمندانه روح."

آن ماری اوکانر مستقر در لندن روزنامه نگار و نویسنده که تحت پوشش هائیتی و کوبا با کاتز در 1990s گفت که "علاوه بر اینکه زیبا و کنجکاو خبرنگار گرگ می تواند riotously خنده دار و حس خود را از طنز بالا esprit de corps از همکاران خود را در جاده ها است."

کاتز پیوست AP در لندن به عنوان یک خبرنگار در سال 2008 شد و اقدام اداره کل در سال 2013 است. او یکی از چهره های آشنا برای بسیاری به عنوان یک به طور منظم روزنامه نگار در بی بی سی را "Dateline لندن" برنامه بحث در مورد رویدادهای جهان با دیگر خبرنگاران خارجی.

قبل از AP او رییس دفتر برای اروپا و خاورمیانه برای روزنامه هوستون کرونیکل نیز در لندن است.

با سفیدی دید بریدن ریش و یک سری از شیک کلاه نرم-صحبت کاتز تراوش هوا از آرامش و پختگی. مادام العمر New York Yankees fan او می ماند تا در اواخر شب به گوش دادن به یانکی ها, بازی در اینترنت از لندن است. او سعی کرد برای حضور در بازکن فصل در هر سال و reveled در کمک به پوشش برای اولین بار به طور منظم لیگ اصلی بیس بال بازی در لندن یک یانکی ها-Red Sox ماجراجویی برگزار شد در المپیک 2012 ورزشگاه در تابستان گذشته.

ایان فیلیپس, AP بین المللی اخبار مدیر فکر او را به عنوان یک "خانم مودب و جلیقه پوشیدن نی boater-پوشیدن, gravelly-صدای آقا ... یک آمریکایی در خارج از کشور اما خدای من چگونه او جذب شده!"

او اشاره کرد که کاتز تحت پوشش سیاست بریتانیا "از بلر به بوریس" و مبارزه با تروریسم در اروپا همراه با خانواده سلطنتی. "او موفق به تصرف بسیار در مورد جامعه بریتانیا در نوشتن این نکات دقیق وظریف, تکینگی های طنز و سنت است."

یک هفته قبل از 2016 Brexit رای کاتز نوشت: یک داستان از دوور انگلستان است که پیش بینی تعجب باریک پیروزی از آن دفاع که بریتانیا را ترک اتحادیه اروپا است.

"سعی نکنید به صحبت برایان هال در مورد اقتصاد معاملات بلوک و یا ارزش پوند انگلیس. او نمی خواهد گوش دادن" کاتز نوشت. "وجود دارد یک عامل و یک عامل تنها — شکل دادن به نظر او (در انتخابات): مهاجرت است."

کاتز شد اختصاص داده شده به او سه خواهر و برادر بزرگتر از جمله خواهر او استفانی که اقدام او در مرگ سال گذشته است. او اغلب در پرواز به نیویورک با او می شود و جرعه martinis در مورد علاقه خود را در منهتن فوقانی سمت غرب.

نسل اول آمریکا که ریشه های خانوادگی کشیده به فرانسه و نیوزیلند کاتز گرامی عمیق خود را به روابط ساحلی, کانکتیکات, اما زحمت کشت دوستان در سراسر جهان است.

او "یک بن طلب" با یک دانش دائره المعارف از جاز و بیس بال به یاد می آورد ریچارد Boudreaux از وال استریت ژورنال. "او می تواند تلاوت صف شروع از فقط در مورد هر یانکی ها تیم قصد بازگشت به اواخر دهه 1950 زمانی که او تنها یک بچه است."

همکاران به یاد می آورد کاتز را علاقه برای خوب سیگار برگ. او گاهی اوقات نوشت مستقل مقالات برای مجله سیگار هواخواه.

"نشسته در بازسازی سیگار تراس در Wellesley هتل در لندن است که کمی مانند کمپینگ — اگر چادر شما اتفاق افتاده است به هزینه ای در حدود 4 میلیون دلار," او نوشت: سال گذشته است.

کاتز فارغ التحصیل از دانشگاه ورمونت و او نخستین کار حرفه ای در روزنامه نگاری در کیپ کاد در مقصد provincetown (جرم است.) مدافع. او بعد از صرف زمان در بوستون هرالد آمریکا فورت لادردیل (Fla.) آفتاب-نگهبان و ایالات متحده آمریکا امروز قبل از حرکت به مکزیک شهر با صبح اخبار.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

کاتز تحت عمل جراحی سرطان در لندن در ماه فوریه است. او به خانه رفت و برای چند روز بعد از آن اما دچار عوارض و بازگشت به بیمارستان. در حالی که convalescing او آلوده شد با کروناویروس و سقوط بیمار مبتلا به ذات الریه.

او جان سالم به در با همسر, معمار بئاتریس Sennewald و دختر خود را, سوفیا اخیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه.

"گرگ خوشحال در کار خود بیس بال, موسیقی, قایقرانی و بسیاری از دوستان نزدیک, اما زمانی که آن را به همسر و دختر او فکر کرد که او خوشبخت ترين مرد جهان" گفت: Marjorie Miller, AP معاون رئیس جمهور و سرمایه گذاری های جهانی ویرایشگر که او را شناخته شده بود پس از روز خود را در مکزیک در اوایل 1990s. "او عمیقا در عشق آن همیشه شادی به گوش او صحبت کردن در مورد آنها."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن