ایران نامزد برای L. A. کنگره منطقه توییتهایی coronavirus تئوری توطئه

تنها حزب جمهوری خواه در حال اجرا برای 34 کنگره منطقه ای در لس آنجلس بارها توییتی که رمان coronavirus بود "مرد"

توسط MINERALNEWS در 12 اسفند 1398

تنها حزب جمهوری خواه در حال اجرا برای 34 کنگره منطقه ای در لس آنجلس بارها توییتی که رمان coronavirus بود "مرد" و دخیل پاپ فرانسیس هیلاری کلینتون و دیگران در گسترش این بیماری است.

"بیل گیتس یکی از سرمایه داران از Wujan (sic) آزمایشگاه بود که در آن در حال توسعه" کنگره نامزد جوآن رایت نوشت: در یک Feb. 24 جیر است که پس از حذف شده است. "من نمی خواهد قرار داده و از آن گذشته آنها را و آنها منظورم هر کس از [در کنگره] Adam Schiff به جورج سوروس و هیلاری کلینتون و پاپ."

رایت توييتها به نظر می رسد برای اشاره به یک تئوری توطئه است که فرض coronavirus ایجاد شده در یک کتابخانه در ووهان چین که در آن COVID-19 شیوع بیماری شد و برای اولین بار گزارش شده است.

کالیفرنیا حزب جمهوری خواه را محکوم کرده رایت نظرات. "این نمایش هستند نه نماینده @CAGOP در مورد این مسئله جدی در سلامتی عمومی" سازمان توییتی شنبه.

تبلیغات

در علاوه بر این به وقت جیمی گومز, رایت در حال اجرا است در برابر سه دموکراتیک داوطلبانی که در حال رقابت برای صندلی است که نشان دهنده ردیف هایی از مرکز شرق و شمال شرق L. A.

رایت یک کارگزار املاک و مستغلات و آواز حامی رئیس جمهور تهمت نیست, پاسخ به یک درخواست برای نظر.

اخیرا در ماه سپتامبر رایت توییتی از او حساب توییتر شخصی, شعار برای QAnon, یک راست تئوری توطئه است که مراکز در یک قرار secret طرح با اتهام "دولت عمیق" در برابر تهمت و حامیان او.

رایت ارسال شده در مارس با عنوان "QANON این بیداری بزرگ" که ترویج تئوری توطئه.

کالیفرنیا عربستان تایید کرده است, رایت به طور پیش فرض از آنجا که او تنها جمهوری خواه در حال اجرا در این منطقه با توجه به سینتیا برایانت, مدیر اجرایی حزب جمهوری خواه کالیفرنیا. برایانت گفت: این سازمان قصد دارد به بررسی این قانون که به صورت اتوماتیک تاییدیه به توافق نامزدها اگر آنها تنها جمهوری خواه در انتخابات.

تبلیغات

"وجود دارد یک چیز کوچک به نام 1st متمم" برایانت گفت: از رایت را صدای جیر جیر. "نامزدها می گویند هر آنچه که آنها می خواهند."

خیلی coronavirus مرتبط با اطلاعات غلط به گسترش در هفته های اخیر که سازمان بهداشت جهانی ابداع اصطلاح برای سراسیمگی از ادعاهای بی اساس: "infodemic."

به گزارش ایسنا ، ایسنا–ارک.) سوال ریشه های کروناویروس در فاکس نیوز در اواسط ماه فوریه اشاره کرد که زیادی آزمایشگاه "چند کیلومتر دورتر" از غذاهای دریایی در بازار است که تا به حال یک خوشه برخی از موارد برای اولین بار شناسایی شده است.

"ما لازم نیست که شواهدی وجود دارد که این بیماری سرچشمه وجود دارد اما از آنجا که چین دورویی و عدم صداقت از ابتدا ما نیاز به حداقل سوال بپرسید برای دیدن آنچه که شواهد می گوید:" پنبه گفت.

یک گروه از 27 برجسته بهداشت عمومی دانشمندان را محکوم کرد coronavirus تئوری های توطئه در بیانیه ای گفته است که چند تن از دانشمندان به این نتیجه رسیدند که این ویروس در سرچشمه حیات وحش است.

"سریع باز و شفاف به اشتراک گذاری داده ها در این شیوع در حال حاضر تهدید شایعات و اطلاعات غلط در اطراف ریشه های آن" دانشمندان نوشت.

یکشنبه, 40 مورد از COVID-19 گزارش شده در کالیفرنیا است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن