Gooding را مورد سوء پشت در دفتر ثبت دعاوی حقوقی پس از ویروس تاخیر

نیویورک - هنگامی که Cuba Gooding Jr., بازگشت به دادگاه ماه آینده به صورت یک جلسه در شهر نیویورک سوء رفتار جنسی

توسط MINERALNEWS در 26 تیر 1399

نیویورک - هنگامی که Cuba Gooding Jr., بازگشت به دادگاه ماه آینده به صورت یک جلسه در شهر نیویورک سوء رفتار جنسی مورد او به پیدا کردن اتاق مجهز با پلکسی گلاس و سایر اقدامات برای جلوگیری از گسترش coronavirus است که به طور نامحدود به تعویق افتاد محاکمه یک قاضی گفت: پنج شنبه.

در یک ویدئو کنفرانس با احزاب در مورد قاضی Curtis Farber دستور برنده جایزه اسکار "جری مگوایر" بازیگر به نظر می رسد فرد در اوت. 11 به صورت یک جلسه در pretrial مهم است. Farber گفت: او به دنبال به این پرونده در مسیر برگشت پس از چند ماه از بیماری همه گیر مربوط به تاخیر می اندازد. Gooding گفت: او ماندم, به در خانه.

Gooding, 52, التماس کرد گناه نیست به اتهامات وی از سوی مامورین او تجاوز سه زنان مختلف در سه نوع مختلف منهتن شب لکه در سال 2018 و 2019. یکی از زنان ادعا Gooding باریکش او صحبت می کنند. دیگری گفت: او تحت فشار سینه اش.

او برنامه ریزی شده بود به رفتن به دادگاه در ماه آوریل بود که scuttled به عنوان ویروس موارد یافت در نیویورک و دولت تعطیل ترین دادگاه مهم است. در حال حاضر که تعداد موارد مثبت و بستری شدن در بیمارستان را در نیویورک دادگاه شروع به بازگشایی شده است.

بدون محاکمه جدید تاریخ برای Gooding تعیین شده است.

Gooding وکلا باید تا تاریخ 31 ژوئیه به دادستان اسامی شهود و شواهد دیگر آنها قصد دارند در حال حاضر Farber گفت.

Gooding وکیل مارک هلر نامیده است مورد اتلاف "پول مالیات دهندگان منابع و زمان است."

Farber قبلا حکم داد که دادستان ها می توانید تماس بگیرید بیشتر از زنان به شهادت در مورد اتهامات آنها که Gooding همچنین نقض آنها. آن دسته از زنان که ادعا می کند نیست در نتیجه اتهامات جنایی در میان 19 سایر شاکیان که دادستان به دنبال تماس به عنوان شاهد.

___

دنبال مایکل در توییتر در سیساک twitter.com/mikesisak

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن