آلمان تقسیم شده و طرح به هیچ کس قوانین با وجود شیوع

برلین - یک تف دم بین آلمان و دولت فدرال و دولت فرمانداران بیش از برنامه توسط برخی از رهبران منطقه ای برای پایا

توسط MINERALNEWS در 5 خرداد 1399

برلین - یک تف دم بین آلمان و دولت فدرال و دولت فرمانداران بیش از برنامه توسط برخی از رهبران منطقه ای برای پایان دادن به همه گیر مرتبط با وجود محدودیت های تازه خوشه از موارد در سراسر کشور است.

در این کشور شاهد کاهش مداوم در تعداد کلی COVID-19 موارد با تشکر از اقدامات اعمال شده 10 هفته پیش برای محدود کردن تماس های شخصی.

اما به عنوان محدودیت را به آرامی برداشته شده است وجود دارد نیز مورد خوشه در سراسر آلمان مربوط به کشتارگاه, رستوران ها, مذهبی,, خدمات پرستاری در خانه و پناهگاه پناهندگان.

فرماندار ایالت تورینگن, دولت, Bodo Ramelow گفت: روز شنبه که او امیدوار است برای بلند کردن باقی مانده ایالت مستند قوانین در ژوئن 6 و مقابله با شیوع بیماری به صورت محلی.

همسایه ایالت زاکسن روز دوشنبه گفت که آن را بیش از حد است که با هدف "تغییر پارادایم" در قوانین همه گیر از ژوئن 6 اگر عفونت پایین باقی می ماند.

فدرال و مقامات وزارت امور خارجه توافق در اوایل این ماه که محدودیت خواهد بود دوباره تحمیل اگر وجود دارد بیش از 50 عفونت های جدید در هر 100 ، 000 نفر در یک شهر یا شهرستان در عرض یک هفته.

آلمانی, وزیر بهداشت ینس Spahn دوشنبه هشدار داد در برابر دادن این تصور که همه گیر شده است.

Spahn گفت تلخیص مقاله Bild که "از یک طرف ما شاهد تمام مناطق که در آن هیچ گزارش جدید عفونت برای روز. و از سوی دیگر محلی و منطقه ای شیوع بیماری است که در آن ویروس در حال گسترش است به سرعت دوباره و مداخله فوری مورد نیاز است."

آلمان گزارش کرده است بیش از 180,000 موارد coronavirus و تقریبا 8,300 مرگ و میر با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن