آلمان Disbands نخبگان واحد نظامی گزارش زیر از جناح راست افراطی گری

بزرگنمایی این تصویر سربازان فرماندهی نیروهای ویژه (KSK) از بوندس در حال آماده سازی برای rappel از یک

توسط MINERALNEWS در 12 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

سربازان فرماندهی نیروهای ویژه (KSK) از بوندس در حال آماده سازی برای rappel از یک هلیکوپتر در طول ورزش در سال 2004. توماس Kienzle/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
توماس Kienzle/AP

آلمان وزیر دفاع روز چهارشنبه منحل یک واحد از کشور نخبگان تکاور نیروی شناخته شده به عنوان KSK پس از یک گزارش رسمی در اوایل سال جاری که راست افراطی گری در درون صفوف خود را.

در ماه ژانویه گزارش آلمان نظامی ضد جاسوسی سرویس نشان داد که برخی از 500 سرباز در ارتش آلمان یا بوندس بودند در حال بررسی برای راست افراطی گری. آن اشاره کرد که 20 از این موارد درگیر سربازان بودند که بخشی از فرماندهی نیروهای ویژه یا KSK – ضد-تروریسم و نجات گروگان واحد با حدود 1,300 سربازان.

وزیر دفاع Annegret Kramp-Karrenbauer گفت: KSK حال ایجاد یک "دیوار پنهان کاری" در اطراف خود و او گفت: Süddeutsche Zeitung روزنامه در روز سه شنبه است که نخبگان نیروی حال توسعه "سمی رهبری فرهنگ" و "نمی تواند همچنان وجود دارد در شکل فعلی آن است."

بزرگنمایی این تصویر

دیدار وزیر دفاع آلمان از Annegret Kramp-Karrenbauer و بازرس کل نیروهای مسلح آلمان بوندس ابرهارد Zorn (سمت چپ) بازرسی گارد افتخار در طول برگزاری مراسم تحلیف آلمان بوندس سربازان در Bendlerblock در برلین در ماه ژوئیه گذشته. مایکل Kappeler/DPA/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مایکل Kappeler/DPA/خبرگزاری گتی ایماژ

برخی از 70 سربازان از منحل شرکت خواهد بود reassigned به یکی از KSK سه دیگر مبارزه با شرکت های Kramp-Karrenbauer گفت.

"ما را KSK زمان به فشار دکمه تنظیم مجدد" او گفت:.

اما Kramp-Karrenbauer اصرار داشت "ما نیاز به KSK."

"اکثریت قریب به اتفاق مردان و زنان در KSK و در بوندس به عنوان یک کل در حال وفادار به قانون اساسی ما با هیچ سوالی یا buts" او گفت:.

با توجه به دویچه وله افراط گرایی اتهامات تاریخ به سال 2017 که KSK اعضای یک حزب انجام نازی سلام و جناح راست افراطی موسیقی.

در مارس محققان کشف نازی یادگاری سلاح و مواد منفجره در اموال از یک گروهبان عمده اختصاص به KSK با توجه به دویچه پرس-Agentur.

در عین حال یکی دیگر از حادثه که Kramp-Karrenbauer به نام "نگران کننده" و "نگران کننده" مقامات به دنبال ناپدید شدن 48,000 مهمات و بیش از 135 پوند (62 کیلوگرم) مواد منفجره از نخبگان واحد آرسنال.

این KSK آموزش و استقرار باید کوچک شده است در حالی که تحقیقات همچنان ادامه دارد با توجه به دویچه وله.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب