پلیس آلمان در ادامه جنگل سیاه, manhunt, دنبال انگیزه

برلین - پلیس در جنوب غربی آلمان صرف یک سوم بعد از جستجو برای یک مرد که خلع سلاح چهار افسران در زور اسلحه قبل ا

توسط MINERALNEWS در 24 تیر 1399

برلین - پلیس در جنوب غربی آلمان صرف یک سوم بعد از جستجو برای یک مرد که خلع سلاح چهار افسران در زور اسلحه قبل از فرار به جنگل با مقامات و گفت شنبه که آنها هنوز هم نمی دانم چه انگیزه خود بودند.

تعقیب گسترده ای آغاز شد و یکشنبه بعد از پلیس هشدار داده شد در مورد یک شخص مشکوک به حمل یک تیر و کمان. افسران واقع یک مظنون و انجام یک ID را در انسان شناسایی شده به عنوان ایو اتین Rausch, 31.

مقامات می گویند مظنون در ابتدا شرکت اداره می شود اما سپس به طور ناگهانی کشیده تفنگ در افسران تهدید و وادار کردن آنها به دست بیش از خدمات خود را از سلاح. هیچ کس مجروح شد.

پلیس گفت: آنها بر این باورند که Rausch است که هنوز هم در منطقه اطراف Oppenau در جنگل سیاه.

"او در جنگل زندگی می کند — او احساس امن در اینجا" منطقه ای رئیس پلیس راینهارد مستاجر گفت: "در آژانس خبری dpa گزارش شده است. "جنگل است که به سادگی اتاق نشیمن خود را."

مستاجر نشان داد که پلیس بر این باورند که جستجو می کشیدن اما او وعده داده است که "ما قدرت ماندن است." مقامات صدور حکم بازداشت برای Rausch ظن سرقت توسط اخاذی. برخی از 200 افسران درگیر در جستجوی شنبه, پایین, از بالا به 440 روز دوشنبه.

دادستان Herwig شافر گفت: مظنون ممنوع شد از در اختیار داشتن سلاح و مهمات در سال 2010 و تا به حال هرگز در یک باشگاه تیراندازی. Rausch خود را از دست داد آپارتمان در پاییز گذشته و تا به حال هیچ دائمی نشانی از آن پس مقامات آلمانی گفت.

شافر گفت: مسئولان نمی دانم چه چیزی باعث Rausch به عمل راه او اما مقامات فکر نمی کنم وجود دارد هر راست فعالیت خود را در پس زمینه. دادستان توصیف Rausch به عنوان یک "سلاح علاقه مندان است."

فراری تا به حال اجرا فهم با پلیس قبل از dpa گزارش شده است. او داده شد 3 1/2 سال حکم زندان در سال 2010 پس از تیراندازی کمان پولادی در یک زن و زخمی شدن او به گفته دادستان در نزدیکی فورتزهایم.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن