گرجستان بیمارستان های کارگر برای تلفن های موبایل زنگ: 'من هرگز دیده می شود هر چیزی شبیه به این"

بزرگنمایی این تصویر Navicent سلامت بزرگترین سیستم مراقبت های بهداشتی در کشورهای گرجستان با بیش از 50

توسط MINERALNEWS در 27 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

Navicent سلامت بزرگترین سیستم مراقبت های بهداشتی در کشورهای گرجستان با بیش از 50 امکانات از جمله مرکز پزشکی Navicent سلامت در مکن. اعطای Blankenship/GPB اخبار پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اعطای Blankenship/GPB اخبار

اورژانس سرریز با بیماران. سپس موج بعدی وارد شدند. این بار بر روی برانکارد.

"آنها به صف شدند تا در امتداد دیوار در ER" مراقبت های بهداشتی کارگران در داخل یک Navicent سلامت متعلق به بیمارستان در میانه گرجستان گفت GPB اخبار. "ما هرگز تا به حال هجوم مانند آن. از چهارم جولای, آن را فقط منفجر شد."

اعضای هیات آنچه را که آنها را همیشه انجام دهید. آنها تمایل به بیماران به عنوان بهترین آنها می توانند. برای sickest بیماران ، کارکنان برای جستجو در دسترس تخت در نزدیکی بیمارستان. در هفته گذشته مراقبت های بهداشتی کارگران گفت: COVID-19 بيمار به طور معمول کردم و حمل و نقل به مراکز پزشکی حدود 70 مایلی شمال به آتلانتا یا 160 کیلومتر شرق به دشت.

در این هفته وجود نداشت ، از جان گذشته, مراقبت های بهداشتی کارگران گفت: مدیران شروع به چک کردن در دسترس بیمارستان در کنتاکی, تنسی, آلاباما, کارولینای شمالی کارولینای جنوبی و فلوریدا.

فاصله کشیده بیش از 850 کیلومتر از شمال به جنوب از Louisville, Ky., به اورلاندو فلوریدا.

"هنگامی که شما شروع به حمل و نقل بیماران از دولت این بد" کارگر گفت. "زمانی که در بیمارستان ها هستند که زمانی که آن را می شود واقعا خطرناک برای همه است."

این Navicent کارمند با نزدیک شدن GPB اخبار اواخر روز چهارشنبه گفت: بیمارستان سیستم هستند نه ارائه یک انعکاس دقیق از آنچه که کارکنان در حال دیدن داخل دیوارهای مراکز پزشکی تاخت و تاز کردن با بیماران. کارمند صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود به خاطر ترس از اخراج شدن و NPR شناسایی Navicent بیمارستان که در آن کارمند کار می کند برای حفظ آن شخص گمنامی.

"مردم هرگز درک خواهد کرد که اگر ما حقیقت را در مورد چقدر بد واقعا" کارمند گفت. "این چیزی است که باعث می شود ما خیلی عصبانی است."

"من مبارزه با آن هر روز'

خسته از گیر بودن در خانه گرجستان به رهبری به سواحل و بارها به سالن مو و رستوران ها. بسیاری از flaunted نه با پوشیدن ماسک به عنوان اگر ویروس رفته بودند. برای برخی از, آن شخصی خود را راه گفتن به دولت برای پرتاب آن محدود سیاست.

مقامات بهداشت عمومی هشدار داد افتتاح بیش از حد سریع و بیش از حد به زودی که شما می توانید و نمی خواهید یک ویروس به دور است.

گرجستان دیده است coronavirus موارد موشک وار رفتن به ساکنان رفته اند در مورد کسب و کار به طور معمول در هفته های اخیر. موارد صدر 127,000 و بیش از 3000 زندگی گرفته شده است. فقط سه هفته پیش کلی موارد بود در 69,000.

حتی با موارد خونتان Gov. برایان کمپ در روز چهارشنبه رد دولت های محلی تصمیم به صدور ماسک حکم. آتلانتا, آتن, ساوانا و چند تن دیگر شهرداری به تازگی تصویب اقدامات برای ساکنان به پوشیدن ماسک در تلاش برای کند کردن گسترش coronavirus.

ساوانا شهردار Van Johnson شات برگشت: "آن را به طور رسمی رسمی. فرماندار کمپ نمی لعنت درباره ما."

افزایش اخیر تیره و تار است و بیمارستان ها و بسیاری از آنها در حال اجرا از تخت های مراقبت ويژه گفت: دولت بهداشت ، چاک Hufstetler جمهوریخواه مجلس که تمام وقت کار به عنوان یک دکتر در رم.

در تصویری جلسه در مورد سیاست های بهداشتی در روز چهارشنبه گفت: بیمارستان خود را این هفته در زمان در یک بیمار از 150 مایل دور مکن. "ما نزدیک تخت ICU باز" Hufstetler گفت. "مکن است یک راه طولانی از رم زیادی وجود دارد از Icu پر شده تا در حال حاضر."

که در روند گفت: "آیا خوب است.

"برخی از مردم نمی خواهند به آن را بسیار جدی و واقعی بوده است ناامید کننده به من" Hufstetler گفت. "من مبارزه را هر روز در اینجا."

گرجستان اضطراری مدیریت و امنیت داخلی آژانس گزارش داد حدود 2,800 بستری شدن در بیمارستان با 84% مراقبت ويژه تخت اشغال شده است. حدود 1,100 بيماران در هواکش آژانس گفت.

Navicent سلامت بزرگترین سیستم مراقبت های بهداشتی در کشورهای گرجستان با بیش از 50 امکانات در سراسر منطقه از جمله شاخص خود در بیمارستان مرکز پزشکی Navicent سلامت مکن در شهر 150,000 حدود 70 مایلی جنوب آتلانتا.

Navicent آمده است در زیر آتش برای عدم شفاف تر در مورد تعدادی از coronavirus بیماران در مراقبت از آن و چگونه بسیاری از تخت ICU در دسترس هستند.

"من می توانم به شما بگویم که آن را هنوز هم بسیار شلوغ" دکتر جان چوب, پزشکی, مدیر برای بخش اورژانس در مرکز پزشکی Navicent بهداشت گفت WMAZ. "من می دانم که ما باید بسیاری از بیماران است."

وی مردم را به پوشیدن ماسک فاصله اجتماعی و جلوگیری از جمعیت.

بیمارستان گروه صادر جداگانه بیانیه نوشته شده است آن را تصدیق 637-تخت مرکز تروما در مکن است "در حال حاضر در ظرفیت اما ما می خواهیم برای اطمینان جامعه ما این است که با توجه به COVID مراقبت از بیمار است."

"ما یک برنامه در محل هنگامی که ما رسیدن به ظرفیت و ما نمی خواهیم هر کسی که به احساس خطر" Navicent گفت.

مراقبت های بهداشتی کارگران صحبت کرد که به GPB اخبار تمسخر در چنین بیانیه ای.

"شما من شوخی right" کارمند گفت. "ما قرار نیست به احساس خطر می شود?"

از طرفین به عمل جراحی "هدف قرار دادن آن است در همه جا"

کارمند کار کرده است برای چندین دهه در خط مقدم بهداشت و درمان مراقبت از آغاز زمانی که HIV شد ترسناک ترین ویروس برای درمان.

"چیزی شبیه به این بود," کارمند گفت. "من هرگز دیده می شود هر چیزی شبیه به این. تا کنون! چیزی نزدیک است."

نگران کننده ترین مراقبت های بهداشتی کارگران گفت: بیمارستان دیگر می بیند بيماران سالمند در خیل شبیه به آن را در بهار. بیماران از اواخر تمایل به در نخست از زندگی خود را; یکی بود با سن کمتر از 10, مراقبت های بهداشتی کارگر گفت.

در مقایسه با قبل از اوج در بهار کارمند گفت: این "10 برابر بدتر است."

برخی از بیماران به تازگی تحت عملیات در بیمارستان های دیگر تنها به سقوط بیمار با کروناویروس یک زن و شوهر روز بعد کارمند گفت. دیگران vacationed تنها به این ویروس back صفحه اصلی; برخی انداخت فارغ التحصیلی احزاب منجر به شیوع بیماری های پزشکی کارگر گفت.

"عموم است که با توجه به این ایده که این یک مشکل نیست" کارگر گفت. "اما آن را هدف قرار دادن همه جا."

در خط مقدم کارگر بخواهد بیشتر کارکنان بیمارستان صحبت می کنند تا که اضطراری برای بهداشت عمومی در آن خواسته آنها.

"شما دنبال آن هستید در شفقت فرسودگی شغلی در میان کارکنان است که در حال تلاش برای سعی کنید به نگه داشتن این بیماران زنده" کارمند گفت. "آن طاقت فرسا است."

این داستان در اصل منتشر شده توسط GPB.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب