گرجستان دادستان کل نام جدید دادستان در Ahmaud Arbery مورد

بزرگنمایی این تصویر Cobb County District Attorney Joyette هلمز گرفته Ahmaud Arbery مورد. کاب دفتر د

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

Cobb County District Attorney Joyette هلمز گرفته Ahmaud Arbery مورد. کاب دفتر دادستان منطقه پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کاب دفتر دادستان منطقه

گرجستان دادستان کل کریس کار در روز دوشنبه tapped جدید منجر دادستان در پرونده قتل Ahmaud Arbery — چهارم پس از این جوان سیاه کشته شد در ماه فوریه در حالی که آهسته دویدن در Glynn County, Ga.

Joyette هلمز, دادستان منطقه از شهرستان کاب قضایی مدار و اولین زن سیاه به خدمت در این موقعیت است که مصرف بیش از مورد زیر تصویری از تیراندازی ویروسی رفت و پس از آن نوشته شده بود آنلاین تاریخ و زمان آخرین هفته است. فیلم مشتعل اعتراض ملی و یک آبشار از سوالات بیش از, چرا هیچ دستگیری ساخته شد در 10 هفته پس از او Feb. 23 کشتن.

دو پدر و پسر دستگیر شدند روز پنج شنبه در ارتباط با کشتن و به صورت قتل و تشدید حمله به اتهامات عنوان شده علیه. دستگیری آمد و دو روز پس از گرجستان دفتر تحقیقات بیش از زمان مورد از مقامات محلی.

همچنین در روز دوشنبه وزارت دادگستری تایید شد با توجه به اینکه به اتهام گرگوری McMichael, 64 بازنشسته کارآگاه پلیس و پسرش تراویس, 34, با فدرال جنایات نفرت.

در بیانیه ای در شهرستان کاب دادستان منطقه Facebook صفحه هولمز گفت: "دفتر ما بلافاصله جمع آوری تمام مواد مربوط به این تحقیقات تا کنون و همچنان به دنبال کسب اطلاعات بیشتر به حرکت این مورد رو به جلو است."

"ما قدردانی از اعتماد به نفس است که دادستان کل کار در دفتر ما این توانایی را به نور عدالت است که این مورد سزاوار," او اضافه شده است.

در بیانیه دولت دادستان کل تشکر اطلس قضایی مدار منطقه وکیل تام Durden که تا به حال رهبری مورد از اواسط ماه مارس است اما افزود که "مورد رشد در اندازه و قدر از او پذیرفته شده است." Carr گفت که "دیگر کار بهتر است از یک منبع چشم انداز در حال حاضر رسیدگی به این پرونده است."

بزرگنمایی این تصویر

مردم جمع شده بودند در این آخر هفته به افتخار زندگی Ahmaud Arbery در نیوبرانزویک, گرجستان. Arbery ضرب گلوله کشته شد در حالی که آهسته دویدن در نزدیکی Satilla سواحل محله در ماه فوریه است. Sean Rayford/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Sean Rayford/گتی ایماژ

هلمز به رهبری کاب کانتی دفتر دادستان منطقه از جولای سال 2019. او قبلا به عنوان هر دو یک دادستان و وکیل مدافع در شهرستان با توجه به بیوگرافی در بخش وب سایت.

قبل از Durden, انتصاب دو زن دیگر وکلای منطقه recused خود را از این پرونده است. روز یکشنبه گرجستان دادستان کل درخواست شده است که وزارت دادگستری بررسی مقامات محلی' دست بررسی است.

وزارت دادگستری سخنگوی Kerri Kupec روز دوشنبه گفت که آن را "بررسی تمام شواهد برای تعیین اینکه آیا فدرال جنایات نفرت هزینه مناسب هستند."

"علاوه بر این ما با توجه به درخواست دادستان کل گرجستان و خواسته اند که او به جلو به مقامات فدرال هر گونه اطلاعات است که او در مورد دست بررسی است. ما ادامه خواهد داد به بررسی تمام اطلاعات و ما را از هر گونه اقدام مناسب است که موجه حقایق و قانون" او گفت:.

به عنوان NPR گزارش کرده است, گرجستان, همراه با, آرکانزاس, کارولینای جنوبی و وایومینگ هستند و تنها می گوید که لازم نیست جرم و جنایت نفرت قوانین و همچنین نیازی به مقامات برای جمع آوری داده ها در این گونه جنایات با توجه به DOJ.

بنیامین Crump یک وکیل برای Arbery خانواده ستایش هولمز ملاقات و از او خواست به "متعصب در جستجوی عدالت است."

"در جهت عدالت انجام شود و هر دو به طور موثر و مناسب در قتل Ahmaud Arbery ضروری است که به ویژه دادستان هیچ وابستگی با SE گرجستان قانونی و یا اجرای قانون جوامع" بیانیه ای گفت:.

"ما درخواست دادستان منطقه Joyette هلمز به متعصب در جستجوی عدالت به عنوان او کار می کند برای نگه داشتن تمام کسانی که مسئول و غیر قابل توجیه اعدام یک جوان غیر مسلح در روز روشن" Crump اضافه شده است.

پس از تیراندازی Brunswick قضایی مدار دادستان منطقه Jackie Johnson recused خودش بیش از یک تضاد منافع با توجه به این واقعیت است که سالمند McMichael تا به حال مشغول به کار در دفتر او به عنوان گرجستان پخش عمومی گزارش شده است.

بعدی جورج Barnhill, از ویکراس قضایی مدار recused خود را در درخواست از Arbery خانواده است. آنها شکایت کرده است که Barnhill نیز تضاد منافع چرا که پسر او مشغول به کار در جانسون را به عنوان دستیار دادستان منطقه, The Atlanta Journal-Constitution گزارش شده است.

Durden در زمان بیش از این مورد در آوریل 13. هفته گذشته او به طور رسمی درخواست شده است که گرجستان دفتر تحقیقات درگیر شدن پس از تصویری از تیراندازی شد ،

در حال حاضر هلمز خواهد پیگیر این پرونده است. سلف او در شهرستان کاب دا دفتر بود ویک رینولدز که در حال حاضر آگهی گرجستان دفتر تحقیقات. در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز جمعه رینولدز چپ باز احتمال این که بیشتر مردم می تواند شارژ در Arbery مرگ است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن