جورج فلوید میشکافد جهانی: تظاهرات در آلمان, انگلستان, کانادا,

آمریکا معترضان صف آرایی در برابر کشتار جورج فلوید و شماری دیگر آمریکایی های سیاه و سفید هستند که شنیده می شود

توسط MINERALNEWS در 12 خرداد 1399

آمریکا معترضان صف آرایی در برابر کشتار جورج فلوید و شماری دیگر آمریکایی های سیاه و سفید هستند که شنیده می شود در سراسر جهان به عنوان تظاهر کنندگان راه اندازی خود را, تظاهرات در آمریکا, انگلستان, آلمان و کانادا بیش از آخر هفته.

آلمان

در برلین فعالان یکشنبه در سفارت ایالات متحده نشان دادن برای روز دوم.

صدها نفر از تظاهرکنندگان راهپیمایی در همبستگی با معترضان آمریکایی روز شنبه و یکشنبه و شعار می دادند "Stop Killing" ما "Black Lives Matter" و "نه عدالت بدون صلح است."

در سابق بخش از دیوار برلین در Mauerpark یک یادبود ظهور بیش از آخر هفته به تصویر می کشد فلوید و "من نمی توانم نفس بکشم" برخی از آخرین کلمات او.

بزرگنمایی این تصویر

جورج فلوید و آخرین کلمات به تصویر کشیده شد در یک نقاشی دیواری توسط هنرمند گرافیتی 'EME بیدین' در بخش سابق دیوار برلین. Markus شرایبر/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Markus شرایبر/AP

فراتر از تظاهرات که جمع هزاران نفر در پایتخت بیش از آخر هفته چهار بازیکنان فوتبال در آلمان بوندسلیگا لیگ خطاب فلوید را کشته و در طول بازی. یک بازیکن در زمان زانو در این زمینه است. دیگر در معرض یک پیراهن زیر نیوجرسی است که به عنوان خوانده شده "عدالت برای جورج فلوید."

انگلستان

هزاران نفر نشان داد روز یکشنبه در لندن با توجه به بی بی سی اعتراض به Floyd مرگ و خشونت پلیس.

انگلیسی ها متمرکز اعتراض خود را در مرکز لندن با صدها گرفتن زانو در میدان ترافالگار نه دقیقه معنابخش مقدار زمان سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین دوخته جورج فلوید به زمین.

آنها راهپیمایی در امتداد رودخانه تیمز و به سفارت آمریکا و شعار "Black Lives Matter" و حمل علائم و با شعارهایی مانند "چگونه بسیاری از بیشتر است؟" "نژادپرستی یک مسئله جهانی" و "سکوت خود را پر سر و صدا است."

بزرگنمایی این تصویر

صدها نشان در میدان ترافالگار در مرکز لندن در روز یکشنبه و بسیاری از kneeled اعتراض به کشته شدن اخیر جورج فلوید توسط افسران پلیس در مینیاپولیس. مت Dunham/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مت Dunham/AP

با توجه به Metropolitan Police 23 تظاهرکنندگان با پلیس در مرکز لندن در روز یکشنبه.

در جای دیگر در انگلیس تظاهرات نیز صورت گرفت در منچستر یونایتد و کاردیف.

کانادا

در کانادا, تورنتو شهروندان با تجمع در اعتراض به بی عدالتی نسبت به مردم سیاه و سفید در سطح جهانی و در برابر مرگ Regis Korchinski-Paquet 29 ساله سیاه زن که زندگی در تورنتو و شرایط اطراف مرگ او.

Korchinski-Paquet سقوط از بالکن در حالی که افسران پلیس بودند در پاسخ به یک "حادثه داخلی" در خانه اش.

ایران

و در ایران در شهر مشهد یک شمع افروزی برگزار شد فلوید را افتخار با زندگی موضوع پوستر و تصویرسازی فلوید ارسال شده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن