جورج فلوید به عنوان یک "غول مهربان" توسط دوستان

بزرگنمایی این تصویر یک پرتره از جورج فلوید است که بخشی از بنای یادبود برای او در نزدیکی محل دستگیری

توسط MINERALNEWS در 9 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک پرتره از جورج فلوید است که بخشی از بنای یادبود برای او در نزدیکی محل دستگیری او. او دوشنبه شب در مینیاپولیس; تصویری به اشتراک گذاشته آنلاین توسط اطرافیان نشان داد یک افسر زانو در گردن او در طول بازداشت خود به او التماس کرد که او نمی تواند نفس بکشد. جیم Mone/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Mone/AP

دوستان از جورج فلوید تماشا در ناباوری به عنوان در حال حاضر-ویدئو ویروسی شده. این نشان می دهد دست به دستبند, سیاه, مرد رو به پایین در خیابان شفاعت برای زندگی خود را. او در تلاش برای نفس کشیدن به او دوخته شده به زمین توسط یک سفید مینیاپولیس افسر پلیس به زانو فشار به گردن او.

مرد سیاه و سفید در این ویدئو مشخص شد فلوید, 46. او روز شنبه پس از او گرفته شده بود به یک بیمارستان است.

دوستان توصیف او به عنوان "غول مهربان" — او 6 فوت و 7 اینچ — که در هوستون سوم بخش یک مرکز شهر آفریقایی جامعه است. شب زنده داری برگزار شد و این هفته در هوستون رهایی پارک در محله که در آن فلوید بزرگ شدم.

او به یاد دوست و جانی فیلیپس گفت که هوستون فاکس وابسته است که فلوید "بود که فقط یک پسر جوان بود که ورزشی, سرگرم کننده و دوست داشتنی است."

سابق NBA ستاره Stephen Jackson ملاقات فلوید در دبیرستان و آنها باقی مانده دوستان است.

"او با بازی دو ورزشی — فوتبال و بسکتبال" جکسون گفت: صحبت کردن همزمان رادیو برنامه صبحانه ،

هوستون رسانه های عمومی گزارش می دهد که فلوید بود "با استعداد به اندازه کافی به بسکتبال بورس تحصیلی از دانشگاه ایالتی فلوریدا." او نمی پایان کالج وجود دارد به جای بازگشت به هوستون به دنبال یکی دیگر از شور و شوق — ساخت موسیقی است. در حالی که در 1990s او انجام شده تحت نام بزرگ فلوید و همکاری با سایر هنرمندان در محلی هیپ-هاپ ،

جکسون گفت که او و فلوید رشد وجود دارد می تواند بسیاری از مبارزه بین محله. اما او گفت فلوید بود کسی که هر کس دوست داشت.

"این باعث می شود من عصبانی است. آن را فقط لطمه می زند که مردم که بسیار نفرت گفت:" جکسون با اشاره به افسران درگیر است. جکسون می گوید: او نگرانی در مورد فلوید دو دختر در حال حاضر که آنها از دست پدر خود.

جکسون می گوید فلوید نقل مکان کرد به مینیاپولیس برای کار رانندگی کامیون. او می گوید فلوید بود کشیدن زندگی خود را با هم پس از گرفتن دچار مشکل با قانون و صرف وقت در زندان است. با بسیاری از حساب فلوید به خوبی انجام شد در مینیاپولیس, که در آن او در بر داشت یک جامعه جدید است.

استار تریبیون گزارش داد که برای سال فلوید به حال امنیت شغلی در Conga لاتین اغذیه فروشی و مشروب فروشی و شناخته شده بود به آغوش به طور منظم. رستوران Facebook صفحه پرداخت ادای احترام به فلوید گفت: "او یک صلح و عشق" که نمی باید دوست داشت "خشونت و خرابکاری و شورش."

دومین شب از اعتراضات خشونت تبدیل شد در این شهر باعث مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz برای فعال کردن گارد ملی در روز پنج شنبه. اما خانواده و دوستان می گویند آنها می خواهند تمرکز باید بر فلوید گفت او یک فرد خوب است.

"ما نیاز به عدالت اتفاق می افتد," پسر عموی خود را Shareeduh تیت گفت: فردا صبح. او به نام فلوید مرگ یک قتل و پلیس تحت پیگرد قانونی قرار. "ما می خواهیم برای دیدن آنها را دستگیر کردند. ما می خواهید برای دیدن آنها را به اتهام. ما می خواهید برای دیدن آنها را محکوم به آنچه که آنها انجام داد."

چهار افسر پلیس که در دستگیری شلیک نشده است.

در یک بیانیه مشترک ایالات متحده وکیل اریکا مک دونالد و FBI Special Agent مسئول راینر برندیس گفت که آنها "در حال انجام یک قوی تحقیقات جنایی" به ریاست وزارت دادگستری حقوق مدنی تقسیم و اف بی آی مینیاپولیس زمینه ،

"اگر آن مصمم است که شده است وجود دارد نقض قانون فدرال اتهامات جنایی به دنبال خواهد شد ،" بیانیه ای گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن