Garcetti خواستار L. A. نه به ترس و وحشت-خرید و ذخیره کردن منابع در میان coronavirus

در مواجهه با صف های طولانی دست پاچه خریداران و قفسه های خالی لس آنجلس شهردار اریک Garcetti و پلیس لس آنجلس روز

توسط MINERALNEWS در 25 اسفند 1398

در مواجهه با صف های طولانی دست پاچه خریداران و قفسه های خالی لس آنجلس شهردار اریک Garcetti و پلیس لس آنجلس روز یکشنبه خواست مردم به ذخیره کردن منابع در میان شیوع کروناویروس.

"این است که در مورد آماده سازی و پیشگیری از وحشت. بدون نیاز به ذخیره کردن اقلام مازاد. وجود دارد هیچ کمبود مواد غذایی و فروشگاه ها را restock خواهد شد," Garcetti گفت در توییتر.

هدایت در میان سطح بی سابقه ای از تقاضا است که در سمت چپ برخی از داستان های خارج از بورس بسیاری از موارد. صف های طولانی گزارش شده در تریدر Costco و دیگر خرده فروشان و همچنین به عنوان محلی mom-and-pop, فروشگاه ها. داغ اقلام شامل منجمد کالا, ماکارونی و آب و گوشت و البته کاغذ توالت.

Garcetti اشاره کرد وجود دارد بدون نیاز به سهام تا در بطری آب به دلیل L. A. شیر آب "تمیز و امن است."

تبلیغات

پلیس لس آنجلس با صدور بیانیه ای در توییتر گفت: "در اینجا حقایق" با یادآوری وجود دارد که کمبود مواد غذایی و فروشگاه را restock خواهد شد و تامین آب بی خطر است. "ما در این با هم" این بخش هنوز توییتی.

همانطور که از شنبه لس آنجلس گزارش شده بود 14 بیشتر موارد از coronavirus از جمله یک مورد جدید در ساحل طولانی آوردن این شهرستان را در مجموع به 54.

به عنوان محبوب خرده فروشان تلاش برای حفظ ذخایر آب و آیتم های خانگی و مواد غذایی و بهداشتی محصولات نفر تبدیل به فروشگاه های محلی نیز هست.

تبلیغات

Marlon Chavarria زد به کوچک زرد فروشگاه Glady را 98 سنت و بالا و برداشت سه بسته کاغذ توالت از او مادر در قانون است. او انجام آنها را برای خود SUV سفید و پر آنها را در داخل تنه با دیگر مواد غذایی است.

"آن را مانند پایان جهان را در اینجا" 37 ساله گفت. "شما می توانید هر چیزی را پیدا کند."

پس از 7 صبح به کامپتون resident رفته بود تقریبا در هر سوپر مارکت و خرده فروش جعبه بزرگ در یک بیهوده جستجو برای کاغذ توالت. حتی پس از انتظار سه ساعت در صف برای رسیدن به یک فروشگاه Chavarria راه می رفت dispirited و دست خالی.

اوایل شب تغییر شانس خود را. او مادر در قانون گفته او در مورد محلی "98 درصد" در جنوب لس آنجلس است که به طور معجزه آسایی تحت شرایطی به نظر می رسید به همه چیز. و این که چگونه او به پایان رسید تا با کاغذ توالت در تنه خود SUV و یک لبخند در چهره اش.

"زمان به خانه بروم که در آن امن" او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن