خانه های مراسم تشییع جنازه تغییر شیوه های خود را در پاسخ به کروناویروس

رمان coronavirus که آمار ایالات متحده مانند یک طوفان که هیچ کس را دیدم در آینده گرفته تلفات در مدارس رستوران ه

توسط MINERALNEWS در 2 فروردین 1399

رمان coronavirus که آمار ایالات متحده مانند یک طوفان که هیچ کس را دیدم در آینده گرفته تلفات در مدارس رستوران ها, میله, خطوط هوایی, صنعت خرده فروشی و کسب و کارهای دیگر.

در حال حاضر آن را بر کفن میباشد.

واشنگتن مقامات دولتی در این هفته ممنوع مجالس ترحیم و یادبود خدمات تا پایان ماه که مهلت قانونی به احتمال زیاد به طور نامحدود. تدفین در حال حاضر تحویل "تنها" به این معنی که تنها سردخانه کارگران مجاز در قبر سایت.

"آن را تحت تاثیر قرار بسیاری از مردم می گوید:" mortician اهل هفته که صاحب همراه با برادر خود را هشت خانه های مراسم تشییع جنازه چهار گورستان و سه crematories در منطقه سیاتل است.

واشنگتن شده است سخت ترین ضربه در ایالات متحده آمریکا تا کنون حدود 1,400 COVID-19 موارد و 74 مرگ و میر. نیویورک دوم با 39 مرگ و میر به دنبال کالیفرنیا با 19 با توجه به مراکز کنترل بیماری. این بیماری همه گیر است منجر به چالش های بی سابقه ای برای خانه های مراسم تشییع جنازه.

جان Wenig سخنگوی ملی مدیران مراسم تشییع جنازه انجمن و صاحب چند خانه های مراسم تشییع جنازه در شیبویگان فالز, Wisc., می گوید در حالی که کسانی که در برخورد با مرده اند آموزش دیده به جهانی احتیاطی COVID-19 منحصر به فرد است.

"Coronavirus است ذهنی بیشتر از آن است که واقعی به نظر ما چگونه برای مراقبت از بدن که," او می گوید. "ما به سادگی آگاه تر است. این یک چیز جدی برای همه است."

در ویسکانسین و بسیاری از کشورهای دیگر مسئولان موظف اند که چگونه بسیاری از مردم می توانند جمع آوری در یک فضا در یک زمان. هفته گذشته آن 50; در حال حاضر این 10 نمایش غیر قابل پیش بینی از این بیماری همه گیر. مجبور است که Wenig و دیگران برای برگزاری viewings و خدمات مراسم تشییع جنازه در شیفت بپرسید عزاداران ایستاده شش فوت از هم جدا و التماس کشیش و دیگر روحانیت به طور مختصر. خدمات است که یک بار میرسد و یا دو ساعت در حال حاضر بیش از صرف دقیقه Wenig می گوید.

"ما در حال تشویق اختصار," او می گوید. "این ایده آل نیست اما این بهترین ما می توانیم برای حفظ ایمنی و سلامت جامعه ما است."

اما برای برخی از جوامع که در درمان مجالس ترحیم به عنوان جشن با آواز eulogizing و fellowshipping چند دقیقه برای خداحافظی کمتر از ایده آل است.

"ما درک می کنیم که غم و اندوه نیاز به بسته شدن" Wenig می گوید. "محروم از این فرصت یک ضربه عاطفی."

این ویروس همچنین باعث خانه های مراسم تشییع جنازه به تجدید نظر در نحوه اداره آنها بدن. در سیاتل هفته می گوید کارکنان خود را در حال حاضر "دو کیسه" هر بدن آنها را انتخاب کنید تا و فولاد ماسک بر مرحوم را به تصرف هر درجه که ممکن است اخراج از ریه ها. آنها همچنین در صورت استفاده از سپر.

"این کاهش در خطر عفونت" او می گوید.

جیمز شوارتز مدیر کل هولوکاست جامعه از مریلند و MacNabb کفن فقط در خارج از Baltimore, پیش بینی افزایش cremations اگر ویروس همچنان به گسترش و مردم مجبور به انزوا.

"من فکر می کنم ما بیشتر مردم در حال سوزانده چرا که آنها نمی تواند داشته باشد viewings و خدمات و از مردم می خواهم به سوگواری و همچنان رو به جلو با زندگی خود" شوارتز می گوید.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن