'کامل Mad King': ترامپ تصفیه دشمنان محافظت متحدان و imperils کشور

واشنگتن, DC—کابل لنگر اخبار Chris Hayes مشخص می شود این به عنوان رئیس جمهور در هفته دونالد مغلوب ساختن پیشی جس

توسط MINERALNEWS در 7 اسفند 1398

واشنگتن, DC—کابل لنگر اخبار Chris Hayes مشخص می شود این به عنوان رئیس جمهور در هفته دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن "می رود کامل Mad King."

مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد درگیر در یک پاکسازی از دولت او در حرفه ای که حرفه ای در نقش های ارشد هستند را رد کرد و برای درک بی وفایی و جایگزین توسط کسانی که مدارک اولیه هستند pro-تهمت تعصب.

"این بسیار در مورد و آن را غیر معمول است می گوید:" اسکات اندرسون, یک متخصص در حکومت با بروکینگز مخزن فکر می کنم که سردبیر ارشد نشریه مبارزه حقوقی, که تجزیه و تحلیل مسائل مربوط به امنیت ملی. در اکثر انتخابات ریاست جمهوری دولت اندرسون می گوید وجود یک تنش سیاسی بین انتصاب و حرفه ای خدمات مدنی کارشناسان که در نتیجه فشار و کشش و برخی از همگرایی احتمالی از نظر.

"اما شما نمی بینید که اتفاق می افتد با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از آنجا که آنها می آیند با یک بسیار خصمانه مشاهده. آنها مشاهده هر کسی خروج از آن و یا طرح پرسش در مورد آن را به عنوان کسی که به نوعی قاطعانه مخالف آنها را به عنوان مخالف به کسی تلاش به توصیه آنها را در راه خود را از سیاست های بهتر. و است که واقعا باید فوق العاده در مورد."

باعث شد که نگرانی ها گزارش های متعدد در طول هفته گذشته توصیف یک "روانشناسی تغییر" برای مغلوب ساختن پیشی جستن از تبرئه در استیضاح دادگاه به عنوان او تبدیل شده است به ریشه کن کردن "مار" در "سیستماتیک تلاش" به "تمیز کردن خانه." در کنار موج اخیر اخراج و نیروی انسانی shuffles و نظرات عمومی شلاق را در قضات و پیشنهاد اهداف وزارت دادگستری, کارکنان خواسته شده است برای شناسایی سیاسی انتصاب اندازه کافی وفادار به ناروا به طوری که آنها می تواند جایگزین.

سابق نیروی دریایی Adm. ویلیام McRaven نوشت: به تازگی در مورد یکی از برجسته مورد شلیک مدیر اطلاعات ملی جو مگوایر به جای او با سفیر ریچارد Grenell که هیچ اطلاعاتی تجربه.

"هنگامی که مردان و زنان خوب نمی تواند صحبت می کنند حقیقت زمانی که حقایق ناخوشایند هستند که صداقت و شخصیت دیگر مهم نیست که ریاست جمهوری نفس و حفظ خود هستند و مهم تر از امنیت ملی — سپس وجود دارد هیچ چیز برای جلوگیری از پیروزی شر" McRaven نوشت: در واشنگتن پست.

مورد مگوایر ویژه استارک تصویر: بنا به گزارش یک مقام ارشد کارمند مگوایر را در جریان قانونگذاران در هوش است که روسیه دوباره به دخالت در انتخابات ریاست جمهوری در کمک دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. مغلوب ساختن پیشی جستن عصبانی شد با این ترس آن را مخالفان سیاسی خود را با مهمات و لباس پوشیدن و پایین مگوایر و سپس اخراج او با توجه به واشنگتن پست. سپس مغلوب ساختن پیشی جستن جایگزین مگوایر با Grenell که دارای ظاهری هیچ شرایط برای بالاترین امنیت ملی در کشور است.

"هر کس می داند که او هیچ شرایط برای این کار" علامت Groombridge سابق مشاور سابق امنیت ملی, مشاور جان بولتون گفت: سیاست خارجی انعکاس اجماع نظرات عمومی با هوش کارشناسان یکی تکرار حتی برخی از جمهوری خواهان در مجلس سنا.

آن را قطعا به نظر می رسد مانند یک شفاف سیاسی از دستگاه اطلاعاتی هدایت آن به منابع قابل توجه برای حفاظت از رئیس جمهور به جای کشور است. می آید بلافاصله بر روی پاشنه از شواهد مشابه سیاسی در وزارت دادگستری که در آن تهمت علنا مداخله به لابی برای سبک درمان از متحدان خود را و شدیدتر تحقیق و تفحص از مخالفان خود را. سه شنبه تهمت شروع به حمله به دو دیوان عالی کشور به عنوان مغرضانه در برابر او.

اندرسون می گوید: در وزارت دادگستری مغلوب ساختن پیشی جستن تمایل به باک انتقاد است "خطرناک تر در راه خاص" از آنجا که وزارت دادگستری مسئول اجرای قانون است و همیشه خواستار یک درجه از طرفی و جدایی از نفوذ سیاسی.

در ضمن پس از استیضاح محاکمه مغلوب ساختن پیشی جستن از کار اخراج و یا خواستار استعفا از کلید شاهدانی که شهادت در تحقیقات و یا نمی علنا به دفاع از او.

جانی McEntee یک دیرین تهمت وفادار به تازگی آورده به کاخ سفید به عنوان رئیس بخش پرسنل درخواست کارکنان برای لیست کافی وفادار انتصاب در دولت برای ریشه کن کردن "مار" و "مردم بد" با توجه به گزارش Axios.

Axios همچنین گزارش داد در یک یادداشت به ناروا که پیشنهاد جسی لیو نامزدی برای یک کلید وزارت خزانه داری نقش خارج شد چرا که به عنوان وکیل ایالات متحده, او نمی آورد و پیگرد قانونی در برابر مخالفان از مغلوب ساختن پیشی جستن و جمهوری خواهان و شرکت در آن در برابر تهمت ایدز راجر استون و مایکل فلین.

این "تلاش سیستماتیک برای رفت و برگشت از مقامات تصور می شود بی وفا" است و با توجه به گزارش نیویورک تایمز منجر به "یک فصل از آشفتگی" در داخل کاخ سفید است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

ظاهر از خارج است از تغییر مسیر از منابع دولتی به خدمت رئیس جمهور منافع و دولت به طور فزاینده ای جونگ در مورد دادن آن برداشت.

"چیزی که در اینجا است که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نیست حتی واقعا به نظر می رسد علاقه مند به دریافت مشاوره (از غیر حزبی کارشناسان)" اندرسون می گوید. "آنها می گویند" ما می خواهیم یک واحد در مورد آنچه در آن است که ما در حال کار برای ما علاقه مند هستید در جایگزین.' که یک راه خطرناک برای رانندگی سیاست. و این خیلی ضد ما به طور معمول مفاهیم از آنچه حکومت خوب است."

Edward Keenan


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن