از 'فلش چتری' به 'لاستیک' گلوله: خطرات بسیار واقعی از "شورش عوامل کنترل'

بزرگنمایی این تصویر افسران پلیس آتش گلوله های لاستیکی مه 29 در لس آنجلس در اعتراض به مرگ جورج فلوید.

توسط MINERALNEWS در 17 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

افسران پلیس آتش گلوله های لاستیکی مه 29 در لس آنجلس در اعتراض به مرگ جورج فلوید. رینگو H. W. Chiu/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
رینگو H. W. Chiu/AP

در سراسر کشور تظاهرات علیه خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند آورده اند و ده ها هزار نفر از آمریکایی ها به زمان و گاهی اوقات برخورد خشونت آمیز با اجرای قانون است. بسیاری از ادارات پلیس با استفاده از جمعیت-کنترل تاکتیک موانع حکومت و نظارت و شورش-کنترل سلاح هایی مانند گاز اشک آور, گلوله های لاستیکی و فلش چتری.

نگرانی در مورد استفاده بیش از حد از این سلاح ها در حال رشد بوده است در روزهای اخیر: روز جمعه شهردار سیاتل اعلام کرد 30 روز ممنوعیت استفاده از گاز اشک آور. وجود دارد خواستار شهرهای دیگر برای انجام همان. در مینیاپولیس که در آن جورج فلوید درگذشت, هفته گذشته پس از یک افسر پلیس فشرده یک زانو را به گردن خود اداره پلیس توافق به ممنوعیت استفاده از chokeholds.

ادارات پلیس استفاده از استراتژی های مختلف و سلاح در برابر جمعیت. اغلب با لقب "کمتر از کشنده" سلاح آنها هنوز هم می تواند باعث آسیب های جدی و گاه به گاه مرگ به ویژه هنگامی که استفاده می شود در محدوده نزدیک.

"گاز اشک آور"

آنچه در آن است ؟ گاز اشک آور چتر اصطلاح برای انواع aerosolized شیمیایی محرک مورد استفاده توسط پلیس و نظامی به ناتوان و پراکنده کردن جمعیت. CS گاز و اسپری فلفل شایع ترین ها هستند. اگر چه از نظر شیمیایی مختلف آنها هر دو هدف درد-سنجش اعصاب و باعث علائم مشابه. ماده فعال در فلفل اسپری ألرس فلفل دلمه ای که برگرفته از چیلس. در مقابل CS گاز (o‐chlorobenzylidene malononitrile) یک کلردار آلی شیمیایی. (یک جایگزین برای CS گاز CN (chloroacetophenone) هنوز هم مورد استفاده در مک, اما آن را به طور گسترده ای استفاده می شود برای کنترل جمعیت دیگر به دلیل آن است که سمی تر از CS گاز.)

به "گاز اشک آور" مواد شیمیایی در حال حاضر دیده می شود دست خوش پیشامد میشه بیش از جمعیت در تظاهرات اخیر ممنوع در جنگ است. اما سلاح های شیمیایی کنوانسیون نیست بار استفاده از آنها علیه غیرنظامیان به عنوان "شورش کنترل عوامل" یا RCAs.

چگونه پلیس با استفاده از این مواد شیمیایی ؟

در قانون اجرای آنها به نام "شورش کنترل عوامل است." پلیس با اسپری آنها را به عنوان یک مایع از فشار تلگراف تنبلی و سنگینی حرکت کردن آنها را به جمعیت به عنوان نارنجک و یا آتش خاموش کپسول های حاوی پودر مخلوط که پس از آن چرخید به عنوان دود یا مه. می توان آن را دشوار است برای تعیین دقیق مواد شیمیایی استفاده می شود هر چند می گوید چارلز Mesloh یک استاد حقوق جزا در دانشگاه میشیگان شمالی. "وجود دارد هیچ مقررات در عوامل شیمیایی بنابراین شما می توانید هر چیزی که شما می خواهید," او می گوید.

Mesloh تجزیه و تحلیل مارک های متعدد و موجود در آنها مواد شیمیایی مانند خشک تمیز کردن حلال. Mesloh می گوید: گاهی اوقات شما می توانید نکات از آنچه در حال استفاده از رنگ دود. او هشدار می دهد که یکی باید فوق العاده محتاط زمانی که دود یک رنگین کمان مانند ظاهر — چیزی که او مشاهده شده در طول سال 2014 فرگوسن تظاهرات. یک ترکیب غیر معمول از رنگ می تواند نشان می دهد مارک های مختلف و مواد شیمیایی مخلوط کردن با هم است که می تواند خطرناک Mesloh می گوید.

چه چیزی آنها را به بدن شما ؟

گازهای اشک آور و اسپری فلفل وادار آبشار از علائم. چشمان اشک های ملتهب و احساس آنها در حال سوختن است. گاهی اوقات تاری دید می شود. پوست شما ممکن است به نوبه خود قرمز شکستن در تاول و یا توسعه یک راش پوستی یا سوختگی شیمیایی. استنشاق گاز اشک آور باعث خشونت و سرفه و گریه و تولید مخاط. گاهی اوقات مردم در تلاش برای نفس کشیدن.

نکات ایمنی برای معترضان

  • آیا پوشیدن لنزهای تماسی اما آیا در نظر گرفتن حفاظت از چشم
  • پوشیدن کلاه ایمنی دوچرخه خود را برای محافظت از سر
  • مقدار زیادی از آب
  • استفاده از یک پارچه صورت پوشش و عینک شیمیایی محرک و coronavirus
  • ترک اکثر اشیاء با ارزش در خانه, اما در نظر آوردن یک حوله کوچک چتر آفتاب و محافظ ضد آفتاب ID و اطلاعات پزشکی
  • پیدا کردن دوستان و پیگیری هر یک از دیگر

CS گاز نیز می تواند موجب التهاب شديد و شیمیایی باعث آسیب به مخاط راه های هوایی و ریه ها با توجه به دانشگاه دوک استاد سون اریک Jordt که مطالعات فیزیولوژیکی اثرات گاز اشک آور. برخی از افراد نیز تجربه شدید علائم تنفسی مانند ادم ریوی, واکنش راه های هوایی و اختلال عملکرد تنفسی دستگیری استفراغ و واکنش های آلرژیک از این عوامل شیمیایی. دیگر ممکن است اثرات بهداشتی شامل آسیب دائمی به بافت چشم, مداوم علائم آسم و آسیب های مغزی از پرتابه استفاده می شود به استقرار مواد شیمیایی.

چگونه به احتمال زیاد من به طور جدی صدمه دیده از گاز اشک آور?

استفاده از گاز اشک آور و دیگر مواد شیمیایی مواد محرک رو به افزایش بوده و هر دو در ایالات متحده و در سراسر جهان. Jordt و دیگر کارشناسان می گویند وجود دارد نیاز به تحقیقات بیشتر در مورد خطرات خود را به ویژه هنگامی که با استفاده علیه غیرنظامیان که ممکن است شرایط بهداشتی اساسی. یک سال 2017 بررسی شواهد یافت می شود اکثر مردم در معرض بازیابی پس از قرار گرفتن در معرض گاز اشک آور و اسپری فلفل. شیمیایی مواد محرک هستند و به ندرت کشنده است اما نویسندگان به این نتیجه رسیدند که آنها "می تواند باعث آسیب قابل توجهی به عنوان به خوبی به عنوان دائمی معلولیت" به خصوص اگر طولانی مدت قرار گرفتن در معرض. خود را به طور کلی آسیب پذیری بستگی به عوامل متعددی: چگونه نزدیک شما هستند چقدر است استفاده می شود و اینکه آیا قرار گرفتن در معرض اتفاق می افتد در خارج از منزل (امن) در مقابل در داخل خانه (کمتر امن).

"ما در حال حاضر شواهد بیشتری است که گاز اشک آور بسیار سمی تر از آن بود که قبلا فکر می کردم می گوید:" Jordt.

یک 2014 مطالعه نشان داد که گاز اشک آور باعث می شود افراد بیشتر مستعد ابتلا به توسعه بیماری تنفسی. این یافته به رهبری ارتش ایالات متحده به طور قابل توجهی کاهش مقدار CS گاز آن استخدام شدند و در معرض در طول تمرین.

کارشناسان گفته اند NPR که با استفاده از این عوامل شیمیایی در طول coronavirus همه گیر است به خصوص مشکل است زیرا آنها باعث می شود مردم به سرفه و گسترش قطرات عفونی و مجموعه بدن را ضد ویروسی دفاع و آن را بیشتر احتمال دارد برای کسی که به توسعه علامتی یا شدید COVID-19.

باید چه کار کنم اگر من در معرض گاز اشک آور و یا اسپری فلفل?

بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به دور از مواد شیمیایی. سپس درخواست "مقدار فراوان آب را بر روی پوست خود" با استفاده از صابون, اگر ممکن است, می گوید دکتر گلچهره رز, مدیر ویرجینیا مرکز سم در کشورهای مشترک المنافع ویرجینیا دانشگاه مرکز پزشکی. برای چشم های خود را, رز, توصیه می کند به طور مداوم آبیاری آنها را برای 10 تا 15 دقیقه با محلول سالین اگر ممکن است. اگر چه شیر می تواند کمک به تسکین سوزش از مواد غذایی تند و می تواند دارای اثر تسکین دهنده روی پوست رز می گوید آن است نه لزوما مفید برای مقابله با درد از گاز اشک آور و یا اسپری فلفل. شما قطعا باید نه خیط و پیت کردن چشم خود را با شیر, رز می گوید. به طور کامل شستشو هر لباسی که در تماس با گاز اشک آور.

"فلاش چتری"

چقدر خطرناک هستند "فلش-bang" نارنجک?

فلش چتری هستند مواد منفجره که در نظر گرفته شده برای بی حس کردن و disorient مردم است. "همه شما در حال تلاش برای انجام کار را با صدای بلند سر و صدا و نور می گوید:" Mesloh که مقایسه این انفجار که در یک M-80 ترقه. فلش چتری طراحی شده به طور موقت کور یا deafen مردم است. اما در موارد نادر آنها می تواند باعث آسیب های جدی (مانند باد کردن انگشتان یا دست) و یا حتی مرگ شود. که ممکن است رخ دهد هنگامی که افسران پلیس را خطا پرتاب دستگاه و آسیب خود را. شما نیز در معرض خطر اگر یک فلش-نارنجک منفجر شده در نزدیکی شیشه ای و یا شن ایجاد خطرناک اسپری کوچک تیز قطعات. همچنین فلش چتری می توانید شروع به آتش سوزی.

"گلوله های لاستیکی"

آنها چه هستند ؟

اعتراض به پوشش مامور پلیس تیراندازی "گلوله های لاستیکی" اما مدت که می تواند گمراه کننده می گوید: Brian Higgins در جان جی, کالج عدالت کیفری. پلیس با استفاده از طیف گسترده ای از "کمتر از کشنده" پرتابه ساخته شده از پلاستیک و لاستیک متراکم فوم یا اسفنج مانند مواد را با یک پوشش لاستیکی. دیگران هسته فلزی. پلیس نیز با شلیک ویژه کیف های باقلا که جا به تفنگ ساچمهای روده. "فلفل توپ" پر شده با اسپری فلفل, اما گاهی اوقات به اشتباه به گلوله های لاستیکی زمانی که آنها نمی در اثر منفجر شدن. شکل دیگری از پرتابه در حال باتون دور ساخته شده از پلاستیک یا لاستیک است که در نظر گرفته شده بود به ضرب گلوله به سمت زمین و جست و خیز قبل از ساخت تماس با کسی.

چقدر خطرناک هستند "کمتر از کشنده" پرتابه?

وجود دارد در حال حاضر نمونه های متعددی از روزهای اخیر از معترضان و روزنامه نگاران که به طور جدی زخمی و برای همیشه کور این پرتابه. Higgins می گوید: "این دور قرار نیست به اخراج می شود یکسره به یک جمعیت است." او می گوید: پلیس باید آموزش داده شود و به آنها شلیک در پایین بدن — هرگز بالاتر از شانه ها — و نه در تماس نزدیک. به عنوان قیصر به گزارش سلامت نیوز آنها می توانید شکستن استخوان و شکستگی جمجمه منفجر شدن کره چشم باعث آسیب های مغزی و آسیب ارگان های داخلی بدن. یک سال 2017 مطالعه نشان داد که در میان افراد مجروح توسط "کمتر از کشنده" پرتابه بیش از 70 درصد آسیب های شدید و 15 درصد به طور دائم مجروح و کمتر از 3% درصد درگذشت. نویسندگان این مطالعه به این نتیجه رسیدند که این پرتابه "به نظر نمی رسد که مناسب استفاده از زور در جمعیت-کنترل تنظیمات." تحقیقات نشان می دهد که با استفاده از این سلاح ها نمی deescalate تنش در تظاهرات اما در واقع می تواند منجر به خشونت بیشتر ،



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن