تازه موشکافی برای فاکس Tucker Carlson به عنوان برترین نویسنده واریز بیش از متعصب پست

بزرگنمایی این تصویر یک نویسنده برای فاکس نیوز' Tucker Carlson استعفا داد و پس از سی ان ان نشان داد خ

توسط MINERALNEWS در 23 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک نویسنده برای فاکس نیوز' Tucker Carlson استعفا داد و پس از سی ان ان نشان داد خود را نژادپرستانه و جنسیتی, پست, احیای انتقاد از کارلسون تفسیر. کارلسون تنظیم شده است برای رسیدگی به اختلاف در روز دوشنبه. تراشه Somodevilla/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تراشه Somodevilla/گتی ایماژ

وحی که فاکس نیوز در زمان نخست ستاره Tucker Carlson بالا نویسنده تا به حال نوشته شده نژادپرستانه جنسیتی و احساسات ضد همجنس آنلاین برای سال ها تحت یک نام مستعار است منجر به تجدید موشکافی کارلسون خود تفسیر کرده اند که الهام گرفته از یک سری از تبلیغات تحریم.

روز دوشنبه کارلسون مجموعه به آدرس رو به رشد بحث که منجر به استعفای نویسنده بلیک نف پس از سوالات مطرح شده توسط سی ان ان الیور دارسی. آن همچنین منجر به محکومیت نف نمایش توسط شبکه اجرایی.

در داخلی, ضبط خبرنگاری, فاکس نیوز, مدیر عامل سوزان اسکات و رئیس و سردبیر اجرایی جی والاس به نام ارسال مطلب "وحشتناک نژادپرستانه misogynistic و ضد همجنس رفتار است." نف به حال در میان چیزهای دیگر هزینههای هوش سیاه آمریکایی, مهاجران آفریقایی و آسیایی و آمریکایی, با توجه به سی ان ان. او همچنین بارها و بارها demeaned هستند یک زن ارسال جزئیات در مورد زندگی دوستیابی و تمسخر او در شرایط شخصی.

کارلسون علنا اشاره به اهمیت ارزش نف کار خود را نشان می دهد و برای کارلسون در اوایل کتاب. میزبان به استقبال انتقاد بارها و بارها برای لفاظی های شدید به خصوص نسبت به مردم از رنگ مهاجران و زنان است.

"من فکر می کنم خود را نشان می دهد بسیار نزدیک است به آنچه خود نویسنده بلیک نف انجام شد ظاهرا ناشناس برای پنج سال" سابق CNN و NBC میزبان Soledad اوبراین است که سیاه و لاتین می گوید NPR. در برنامه های خود را, او می گوید: کارلسون است "ضد مهاجر او اغلب نژادپرستانه. او می گوید: نفرت چیز در مورد زنان او می گوید: نفرت چیز در مورد سکس. او می گوید: نفرت چیز در مورد Latinos. او در مورد این نوع از افرادی که 'نفرت' امریکا است."

رئیس جمهور تهمت شناخته شده است به طور مکرر بیننده و اغلب شهرهای کارلسون استدلال publicly. در روزهای اخیر برخی از استراتژیست های جمهوری خواه را حتی نگاه به کارلسون به عنوان یک جمهوریخواه نامزد انتخابات ریاست جمهوری در سال 2024 باید تهمت از دست دادن در ماه نوامبر.

طنز این است که حتی به عنوان کارلسون دارای فقط یک رکورد برای بینندگان برای هر کابل, اخبار, نشان می دهد در تاریخ این صنعت در این کشور حامیان مالی در حال پوست کندن و دور.

حدود 4.3 میلیون آمریکایی کوک به تماشای برنامه های خود را هر شب برای سه ماهه دوم این سال بیش از هر کسی تا کنون در کابل خبر داد. و در عین حال دیزنی, Papa john's و T-Mobile در میان عمده ترین تبلیغ که کشیده تبلیغات از نشان می دهد در موارد خود را با استناد به اظهارات خود در مورد سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات.

"این ممکن است بسیاری از چیزهایی که در این لحظه ما در حال زندگی می کنند از طریق, اما آن است که قطعا مورد سیاه زندگی" کارلسون گفت: در اوایل ماه ژوئن است. "به یاد داشته باشید که زمانی که آنها می آیند برای شما. و در این رای آنها خواهد شد." (یک فاکس نیوز سخنگو به خبرنگاران گفت که "آنها" با اشاره به دموکرات ها نه سیاه داعش است.)

روباه نظر نیست فراتر از این یادداشت از اسکات و والاس که مشترک با خبرنگاران و ارائه نه حمایت و نه انتقاد کارلسون. دو مدیران نیز اعلام کرد که کارلسون خواهد آدرس جنجال در برنامه دوشنبه. کارلسون کاهش یافته و چندین درخواست برای نظر از NPR.

این نگرانی ها جدید هستند همراه با فشار در و از تبلیغ.

بازگشت در سال 2018 به عنوان مثال کارلسون گفت: بینندگان: "رهبران ما تقاضای ما خفه شو و این قبول. ما باید یک تعهد اخلاقی به اعتراف جهان فقیر آنها به ما بگویید حتی اگر آن را می سازد خود ما کشور فقیر و آلوده و تر تقسیم شده است."

فاکس نیوز در بخشی از روپرت مرداک را بزرگتر امپراتوری رسانه ای. در سال گذشته جوزف اعظم سابق وکیل و معاون ارشد رئیس جمهور برای روزنامهی انتشار بازوی NPR گفت که کارلسون نظرات به مهاجرت و فصاحت و بلاغت از دیگر رادیو فردا میزبان به رهبری او را به ترک این شرکت است. اعظم است مسلمان و مهاجر از افغانستان است.

فقط در هفته گذشته کارلسون سوال میهن پرستی از دو دموکراتیک اعضای کنگره که هر دو از زنان رنگ: مینه سوتا در کنگره Ilhan Omar که مهاجرت از سومالی, و ایلینوی بهداشت ، Tammy Duckworth که مادر تایلندی چینی تبار.

Duckworth یک سرهنگ بازنشسته در ارتش ایالات متحده. او از دست هر دو پاها و استفاده از بخشی از یک بازوی زمانی که یک هلیکوپتر او خلبانی به ضرب گلوله کشته شد توسط شورشیان عراق در سال 2004. پس از Duckworth توییتی در پاسخ که کارلسون باید "یک مایل راه رفتن در من و سپس به من بگویید که آیا یا نه من عاشق امریکا" کارلسون تشدید حملات خود را شب بعد از تماس او را "ترسو" و "تقلب".

در نشان دادن خود کارلسون به میزبانی پیت D'Abrosca که ابراز همدردی alt-حق رهبران بریتانیا مفسر کتی هاپکینز ممنوع از توییتر برای نقض آن نفرت رفتار و سیاست که خود گفت که بینندگان سفید زنان مسیحی بودند "در معرض خطر"; و خوار در کنگره ایالات متحده Steve King of Iowa که کارلسون دفاع برای به tweeting است که امریکا نمی تواند "بازگرداندن تمدن ما با کسی دیگری نوزادان است."

به طور مشابه, the Daily Caller, یک نشریه که کارلسون تاسیس و در آن او متعلق به یک عمده سهام تا ماه گذشته بارها با آن مواجه اعتراض عمومی بیش های مختلف همکاران و کارکنان بودند که نشان داد به نوشته سفید supremacist لفاظی در سیستم عامل های دیگر و رسانه ها.

سفید گرایان از جمله دیوید دوک و ریچارد اسپنسر را مورد ستایش قرار داد کارلسون را نشان می دهد به عنوان نامزد خود صحبت امتیاز. برای کارلسون به نام ایده سفید برتری در آمریکا یک جعل است.

"تاکر خودی خود نشان می دهد اسکیت که خط بسیار نزدیک می گوید:" اوبراین در حال حاضر یک تلویزیون مستقل میزبان خبرنگار و تهیه کننده است. "او یک پسر که مورد علاقه توسط سفید supremacists. منظور من واضح است که آنها می گویند ، که نشانه ای است که او می گوید: این نوع از چیزهایی که آنها می خواهم برای شنیدن. او قاب استدلال که اساسا سفید supremacist استدلال. او نمی خواهید به استفاده از N-word در تلویزیون ، اما من فکر می کنم او می رود تا به آن خط است."

سال گذشته زمانی که لیبرال دیده بان رسانه های مهم منتشر شده یک سری از حملات گذشته اظهارات کارلسون تا به حال ساخته شده در مورد زنان در رادیو را نشان می دهد رادیو فردا میزبان صادر شده خود را به چالش در بازگشت:

"به جای بیان معمول مراسم ندامت چگونه در مورد این: من در تلویزیون هر weeknight زندگی می کنند برای یک ساعت. اگر شما می خواهید به دانستن آنچه که من فکر می کنم شما می توانید."

خود را در روز شنبه نشان می دهد که در آن او است به آدرس سابق خود نویسنده نوشته آغاز می شود 8 p. m. ET.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن