فرانسوی مراقبت های بهداشتی کارگران با توجه به بالا بردن افتخار در روز باستیل

بزرگنمایی این تصویر فرانسه نخبگان آکروباتیک پرواز تیم "Patrouille de France" (PAF) انجام یک پرواز نم

توسط MINERALNEWS در 24 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

فرانسه نخبگان آکروباتیک پرواز تیم "Patrouille de France" (PAF) انجام یک پرواز نمایش از پرچم ملی بیش از Arc de Triomphe در طول سالانه روز باستیل نظامی مراسم در پاریس در روز سه شنبه. لودویک مارین/استخر/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لودویک مارین/استخر/خبرگزاری گتی ایماژ

فرانسه موافقت کرده است خود را به مراقبت های بهداشتی کارگران و افزایش دستمزد در تشکر برای تلاش های خود را برای مهار COVID-19.

پس از هفت هفته از مذاکرات میان دولت فرانسه و اتحادیه های کارگری نخست وزیر ژان کستکس اعلام کرد این توافق برای ارائه $8.5 میلیارد (7.5 میلیارد یورو) در افزایش به طور متوسط حدود 208 (183 یورو) در ماه برای پرستاران و کارکنان بهداشت و درمان.

"هیچ کس نمی تواند انکار کند که این یک لحظه تاریخی برای ما سلامت سیستم" کستکس گفت: پس از مراسم امضاء. "این است که اول از همه به رسمیت شناختن کسانی که در خط مقدم در مبارزه با این بیماری همه گیر."

این حرکت به عنوان فرانسه است که با استفاده از روز باستیل به افتخار پرستاران و رانندگان آمبولانس, سوپر مارکت, تحویلدار و دیگران که خدمات حیاتی در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

این جشن است. در حالی که به روی عموم بسته شده به خاطر ترس از گسترش این ویروس در حال پخش در تلویزیون است.

رئیس جمهور امانوئل پاکسازی می خواهد برای نشان دادن فرانسه به موفقیت در مبارزه با این بیماری است که به عنوان توضیح داده شده در این کشور را بدترین بحران پس از جنگ جهانی دوم است.

فرانسه تا به حال نزدیک به 210,000 تایید موارد coronavirus و بیش از 30000 COVID-19 مرگ و میر از زمان شروع این بیماری همه گیر. تعدادی از روزانه موارد پایین است به طور قابل توجهی پس از یک اوج در اواسط ماه آوریل است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب