مترجم آزاد استارتر بسته

ترک انتقادات و پیشنهادات بیشتر از 2 دقیقه ، اضافه کردن این قالب رایگان خود را مستقل ترجمه toolkit! شما م

توسط MINERALNEWS در 3 خرداد 1399

بیشتر از 2 دقیقه ،

اضافه کردن این قالب رایگان خود را مستقل ترجمه toolkit! شما می توانید به من بعد تشکر.
  1. امضای ایمیل قالب
پس از مترجمين عمدتا برقراری ارتباط از طریق ایمیل آن است که یک ایده عالی برای اضافه کردن یک حرفه ای امضای ایمیل به پایین تمام مکاتبات خود را. آن را به شما نگاه حرفه ای تر و پتانسیل های موجود و مشتریان با نام تجاری جدید خواهد شد که دسترسی آسان به اطلاعات که مهم ترین است. من می دانم که زمانی که من شروع به عنوان یک مترجم آزاد, من نمی دانم که در آن برای شروع با ایمیل امضا. چگونه من قرار به ایجاد یک ؟ چگونه کار می کنند ؟ من واقعا آسان برای استفاده و قابل تنظیم مجموعه ای از امضای ایمیل قالب از مایکروسافت چشم انداز سایت در اینجا, که شما می توانید استفاده کنید برای گرفتن آغاز شده است. به یاد داشته باشید که مهم ترین چیز را در امضای ایمیل خود می باشد: نام و نام خانوادگی شماره تلفن آدرس وب سایت و لینک به رسانه های اجتماعی خود را عامل.
2. قالب فاکتور (که محاسبه مجموع!)
به عنوان یک مترجم آزاد, داشتن دسترسی به یک ساده و آسان برای استفاده از قالب فاکتور را به شما صرفه جویی در بارهای از زمان... دیدن که هر کاری که شما انجام می شود نیاز به صورتحساب. فاکتور الگو که من یک بار دیگر بر روی Microsoft Office وب سایت در اینجا, یک محل عالی برای شروع است. شما به راحتی می توانید اضافه کردن در اطلاعات شخصی شما و سپس تغییر مقدار (قیمت گذاری) و مشتری جزئیات برای هر شغل/آژانس/مشتری. فاکتور می آید به عنوان یک صفحه گسترده اکسل, اما هنگامی که شما ورودی تمام جزئیات خود را, شما به راحتی می توانید آن را ذخیره کنید به عنوان یک PDF و ارسال آن به دریافت و پرداخت (فوری!). بسیاری از مشتریان و سازمان های خاص خود را فاکتور با فرمت است که شما به راحتی می توانید با استفاده از این الگو. شما می توانید این قالب که من برای اولین بار استفاده می شود به من freelance translation کسب و کار در اینجا.
3. قالب رزومه
هنگامی که شروع کردن به عنوان یک مترجم آزاد, شما در حال رفتن به نیاز به یک روشن و مختصر رزومه برای ارسال به مشتریان بالقوه است. به عنوان یک قاعده کلی شما واقعا باید سعی کنید و نگه داشتن رزومه کاری خود را به 1 صفحه و آن را به ایستادگی کردن از جمعیت. قرار دادن یک عکس از خودتان (حرفه ای البته) اضافه کردن کسب و کار خود و عالی و استفاده از رنگ! سعی کنید نشان می دهد شخصیت خود را از طریق رزومه کاری خود را. بسیاری از سازمان ها و مشتریان دریافت تن از رزومه و هر روز پس مال شما را به توجه گرفتن به عنوان امکان پذیر است. من در بر داشت مجموعه ای از منحصر به فرد و مدرن 1-صفحه قالب رزومه در Novoresume سایت در اینجا است که می توان به صورت رایگان. نکته: نگه داشتن یک PDF و Word doc. نسخه از رزومه کاری خود را در دست در تمام زمانها و تنها شامل اطلاعات مهم از قبیل: گواهی نامه و جوایز عضویت, آموزش و پرورش, کار, تجربه, گربه ابزارهای خاص مهارت و تخصص.
4. سایت/رسانه های اجتماعی در قالب بنر
این صدا ممکن است کمی عجیب و غریب اما سادگی طراحی بنر می تواند یک راه طولانی بروید. به عنوان یک مترجم آزاد, حضور آنلاین خود را به معنای زیادی. من پیشنهاد ایجاد یک منحصر به فرد بنر است که شما می توانید خود را در Facebook صفحه, سایت, لینک, صفحه, توییتر, حساب... شما نام آن را! آن را واقعا می افزاید: یک حرفه ای شعله ور شدن به کسب و کار شما و اجازه می دهد تا کسانی که شما در حال برقراری ارتباط با آنلاین به دانستن آنچه که شما و کسب و کار شما همه در مورد هستند. این تغییرهای سایت بزرگ برای این است. تن از رایگان (و پرداخت) قالب شما می توانید در اینجا. وب سایت فوق العاده آسان برای استفاده و شما می توانید صرفه جویی در کار خود را در چندین فرمت های مختلف. شما واقعا می تواند وحشی با این و تغییر رنگ آرم خود را اضافه کنید... هر چیزی می رود. شما فقط می خواهید را به مطمئن شوید که شما خود را شامل نام و نام خانوادگی/نام کسب و کار ترکیب زبان و آنچه در آن است شما انجام دهید—ساده به عنوان آن!
من امیدوارم که این قالب کمک خواهد کرد که شما صرفه جویی در برخی از زمان هنگامی که ساختمان خود را مستقل کسب و کار ترجمه!


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب