فرانسه اعلام $16.9 میلیارد دلار کمک برای صنعت حمل و نقل هوایی

پاریس - فرانسه دولت پمپاژ 15 میلیارد یورو ($16.9 میلیارد دلار) در نجات پول به همه گیر-کتک صنعت هوا و فضا, به ا

توسط MINERALNEWS در 20 خرداد 1399

پاریس - فرانسه دولت پمپاژ 15 میلیارد یورو ($16.9 میلیارد دلار) در نجات پول به همه گیر-کتک صنعت هوا و فضا, به امید آن صرفه جویی صدها هزار شغل و نگهداری هواپیما ساز ایرباس و شرکت ملی هواپیمایی ایر فرانس در سطح جهانی و رقابتی است.

در ازای کمک های اولیه شرکت ها را ملزم به سرمایه گذاری بیشتر و سریع تر در برق هیدروژن یا دیگر پایین تر-انتشار هواپیما به فرانسه با هدف خود را از صنعت حمل و نقل هوایی به "تمیزترین در جهان است."

معامله شد مذاکره با اتحادیه های کارگری که گفت: آنها می ماند هوشیار در مورد کار تضمین می کند. برخی از فعالان محیط زیست ابراز شک و تردید در مورد جاه طلبی های سبز برای چنین بالا-انتشار میباشد.

"ما همه چیز را برای حمایت از این صنعت که بسیار حیاتی برای حاکمیت ما ما شغل و اقتصاد ما" وزیر دارایی Bruno Le Maire گفت: رونمایی از این طرح در کنار وزرای حمل و نقل دفاع و محیط زیست - نشانه ای از چگونه مهم این بخش هوایی در فرانسه.

به عنوان محدودیت های مسافرتی مبتنی اکثر پروازها به نگه داشتن ویروس های موجود در این خرید اینترنتی آبشاری در سراسر صنعت از شرکت های هواپیمایی به فرودگاه ها به موتور سازان قرارداد تعمیر و نگهداری و قطعات یدکی تامین کنندگان. خطوط هوایی در اطراف جهان را برای ورشکستگی زمینه و یا به دنبال کمک مالی برای زنده ماندن نزدیک به خاموش شدن در فعالیت های خود را, و مقامات پیش بینی صنعت را سال بهبود می یابند.

فرانسه کمک پول شامل سرمایه گذاری مستقیم دولت یارانه وام و وام تضمین می کند. این همچنین شامل یک صندوق ویژه به طور مشترک توسط دولت تامین می ایرباس و دیگر تولید کنندگان بزرگ برای حمایت از کوچک تامین کنندگان.

آن شامل 7 میلیارد یورو وام و وام تضمین می کند که دولت در حال حاضر وعده داده شده به هوایی فرانسه که هواپیما تقریبا به طور کامل مبتنی توسط ویروس.

و مانند یک شبیه میلیارد یورو طرح برای نجات فرانسه از صنعت خودرو اعلام کرد در ماه گذشته حمل و نقل هوایی کمک مالی نیاز به سرمایه گذاری بیشتر در انرژی پاک - و فشار بر تولید کنندگان برای جلوگیری از اخراج.

آن را با هدف نوسازی زنجیره تولید و نگهداری حمل و نقل هوایی اروپا می دانید-چگونه Le Maire گفت.

"ما باید صرفه جویی در حمل و نقل هوایی میباشد. ما باید برای جلوگیری از هر گونه کاهش در ماه های آینده با توجه به آمریکایی غول پیکر بوئینگ و غول چینی Comac," او گفت:. "ما نمی خواهد اجازه دهید جهان هوانوردی بازار مشترک بین چین و ایالات متحده است. فرانسه و اروپا را حفظ کنید و موقعیت خود را."

دولت کمک خواهد کرد Air France خرید هواپیماهای ایرباس و متعهد به منظور 600 میلیون یورو از تانکرهای سوختگیری هواپیماهای بدون سرنشین و هلی کوپتر از ایرباس' دفاع بازو. علاوه بر مسلط جهانی هواپیماهای مسافربری بازار در کنار بوئینگ, ایرباس نیز تامین کننده اصلی هواپیماهای نظامی به دولت های اروپایی.

نجات طرح شامل سرمایه گذاری در حال توسعه جانشین ایرباس' به طور گسترده ای استفاده می شود در اواسط محدوده A320 ترکیبی جدید و یا هیدروژن منطقه ای هواپیما و یک نور جدید هلیکوپتر.

دولت نیز با همکاری اتحادیه های کارگری در طولانی مدت کوتاه کار طرح است که اجازه می دهد این صنعت برای حفظ شغل به عنوان آن را به آرامی از سطح شیب دار تولید بازگشت.

به عنوان یک نتیجه از این ویروس مستند ایرباس گفته است که برش تولید 35 درصد به 40 درصد و بوئینگ اعلام کرد که کاهش 10 درصد از آن 161,000 نفر نیروی کار از طریق ساییدگی زودرس-را ارائه می دهد و اخراج.

"بهبود طولانی خواهد بود" Le Maire هشدار داد. دولت پیش بینی آن خواهد بود 2023 قبل از این صنعت می رسد سطح قبل از بحران.

در میان کمک مالی در جای دیگر عمده خطوط هوایی ایالات متحده توافق با وزارت خزانه داری برای میلیاردها دلار کمک های مالی و وام های, لوفت هانزا, برنده 10 میلیارد دلار دولت آلمان نجات و Cathay اقیانوس آرام اعلام کرد که روز شنبه آن را به دنبال 5 میلیارد دلار از هنگ کنگ دولت برای زنده ماندن.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

دنبال AP پوشش همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب