فرمول 1 شروع فصل 4 ماه بعد در یک جهان متفاوت

اسپیلبرگ اتریش - چهار ماه پس از افتتاح نژاد نامیده می شد در آخرین دقیقه فرمول یک فصل در نهایت می شود در جریان

توسط MINERALNEWS در 12 تیر 1399

اسپیلبرگ اتریش - چهار ماه پس از افتتاح نژاد نامیده می شد در آخرین دقیقه فرمول یک فصل در نهایت می شود در جریان این هفته در قاره ای دیگر و متفاوت به دنبال جهان است.

وجود خواهد داشت هیچ طرفداران در دست در از راه دور Spielberg آهنگ در اتریش با کروناویروس هنوز ایجاد عدم اطمینان بیش از چگونه بسیاری از نژادها در واقع می تواند برگزار شود — و که در آن.

که ممکن است تنها دید غیر معمول به عنوان رانندگان در حال بحث در مورد اینکه آیا به زانو در شبکه قبل از نژاد روز یکشنبه در حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است. دفاع از قهرمان F1 لوئیس همیلتون شده است صریح حامی جنبش خواهد بود و رقابت در همه سیاه اتومبیل مرسدس بنز — به جای نقره به عنوان یک بیانیه علیه نژاد پرستی.

"این خیلی مهم است که ما دست گرفتن این لحظه گفت:" همیلتون تنها سیاه راننده برای تبدیل شدن به قهرمان F1.

ناقص مبارزات انتخاباتی آغاز و با بازگشت به عقب مسابقات در اتریش به عنوان بخشی از یک عجله دوباره برنامه. آن را به معنای شروع نزدیک به 10 ، 000 مایل (16,000 کیلومتر) دور در استرالیا شهر ملبورن.

اما سریع, پخش كردن, تاثیر بیماری همه گیر کوروناویروس منجر به استرالیا GP بودن لغو شده در مارس 13, دو روز قبل از برنامه ریزی مسابقه در حالی که مردم هنوز صف بندی برای اولین جلسات تمرین. دیگر نژادها از جمله نمایشگاه موناکو GP نیز لغو شد.

یک بسته نجات با هشت اروپایی مسابقات فشرده به 10 هفته به اوج خود رسید با ایتالیایی GP در سپتامبر. 6 بود با هم درهم. F1 هنوز هم امیدوار است به تنظیم مجدد برخی از تعویق مسابقات به منظور پایان فصل با 15-18 از برنامه ریزی شده 22.

نیز وجود خواهد داشت دو دوره متوالی مسابقات در انگلیسی GP. اگر ادامه فصل فراتر از اروپا آن را با پایان مسابقات در بحرین و ابوظبی در ماه دسامبر.

"ما در واقع حتی نمی دانم این مقدار از نژادها ما می رویم به انجام" مک لارن و آینده فراری راننده Carlos Sainz جونیور گفت. "این بی سابقه سناریو."

اسپیلبرگ Red Bull Ring قطع از شهرهای بزرگ یا شهرهای ارائه می دهد یک اطمینان منزوی احساس در میان coronavirus نگرانی.

اما سخت ایمنی و بهداشت اقدامات قرار داده شده است به جای خود.

هر کس وارد این مسیر از جمله تا حد زیادی کاهش می یابد تعدادی از نمایندگان رسانه ها باید آزمایش منفی برای Covid-19 و آزمایشات بیشتر انجام خواهد شد و هر پنج روز. F1 تیم مجاز به معاشرت با یکدیگر و یا خاموش آهنگ و رسانه ها هیچ دسترسی به F1 را حصار منطقه است.

رانندگان به طور معمول در مواجهه با یک مجموعه از سوالات در یک کنفرانس خبری اتاق اما سلامت الزامات دیکته که رانندگان نگه اخبار همایش از طریق لینک ویدئو و با سوالات ارسالی در پیشبرد.

و البته اسپیلبرگ 4.3 کیلومتر (2.7-مایل) مدار خواهد شد تا حد زیادی خالی است. آن است که به طور معمول swarming با چادر camper ون موقت کباب و ده ها هزار نفر از نارنجی-shirted حداکثر Verstappen طرفداران.

ردبول راننده بسیار محبوب در بازگشت به خانه در هلند, برنده گذشته دو مسابقه در اینجا.

مسیر را در کوتاه ترین در F1 بلکه یکی از تهاجمی ترین. رانندگان صرف حدود 72 درصد از زمان در دریچه گاز کامل دوم تنها به ایتالیا Monza آهنگ با 77 درصد.

که کاملا مناسب به Verstappen جسورانه و ساینده سبک مسابقه. فصل گذشته او تعقیب پیشرو سه نفر قبل از ساخت به طور معمول بی باک سبقت در حرکت نژاد رهبر چارلز لکلرک را فراری.

22-در سال Verstappen نشان داد در فصل گذشته که او توسط بسته شدن فاصله به همیلتون از نظر wheel-to-wheel driving. ردبول اتومبیل نیز قابل توجه پرش در سرعت فراری را پژمرده و Verstappen در حال ظهور است به عنوان یک عنوان تهدید به همیلتون.

35 ساله انگلیسی, راننده در حال تعقیب یک رکورد equaling هفتم F1 عنوان به مساوی مایکل شوماخر رکورد, و تنها نیاز به پیروزی در هشت مسابقه به ضرب و شتم شوماخر را علامت 91.

گذشته از Verstappen و احتمالا Valtteri Bottas — همیلتون را بهبود تیمی در مرسدس دیگر رقیب اصلی است لکلرک.

22 ساله موناکو راننده بسیار سریع و تحت تاثیر قرار ناظران در فصل اول خود را در فراری با هفت قطب موقعیت — دو بیش از همیلتون و دو برنده.

او در حال حاضر فراری, شماره 1 پیش از چهار بار قهرمان F1 Sebastian Vettel که ستاره کمرنگ شده و پس از او تلف اواسط فصل آگهی در سال 2017 و 2018 و از دست کسانی که به عنوان به همیلتون.

آلمانی کهنه است خروج در پایان سال پس از عدم توافق بر سر یک قرارداد جدید و آینده خود را در F1 نامشخص است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

مانند بسیاری از چیزهای دیگر در این فصل است.

___

بیشتر AP, مسابقه اتومبیل رانی: https://apnews.com/apf-AutoRacing و https://twitter.com/AP_Sports



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب