سابق نیروی دریایی آکادمی متولی معذرت خواهی برای نژادی سخنان

جکسونویل فلوریدا. - یک عضو سابق نیروی دریایی ایالات متحده آکادمی فارغ التحصیلان امنا صادر شده عذرخواهی بیانیه

توسط MINERALNEWS در 19 خرداد 1399

جکسونویل فلوریدا. - یک عضو سابق نیروی دریایی ایالات متحده آکادمی فارغ التحصیلان امنا صادر شده عذرخواهی بیانیه روز شنبه به دلیل حساس دیدگاه ساخته شده در رسانه های اجتماعی.

بازنشسته سروان. اسکات Bethmann خواسته شد تا استعفا به عنوان یک امانت در شنبه پس از یک گفتگوی زنده با همسرش که نوشته شده بود در Facebook تحقیر پذیرش توسط آکادمی آمریکایی های آفریقایی تبار, آمریکایی های آسیایی تبار و زنان است. گزارش های خبری گفت: این زن و شوهر به نظر نمی رسد به درک آنها جریان از طریق Facebook Live.

"وجود دارد هیچ کلمه ای است که می تواند مناسب بیان میگردند و شرمندگی من و همسرم در مورد چیزهای غیر حساس ما گفت که دستگیر شدند در رسانه های اجتماعی" Bethmann در بیانیه ای گفت:. "وجود دارد هرگز یک زمان هنگامی که آن را مناسب برای استفاده موهن از نظر زمانی که صحبت در مورد مرد همکار ما."

نظرات ساخته شد Bethmann و همسرش نانسی در حالی که آنها در حال تماشای تلویزیون, اخبار و بحث در مورد سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است. فلوریدا تایمز اتحادیه گزارش آنها شنید با استفاده از لکه دار برای آمریکایی های آفریقایی تبار و دیگر نژادی نظرات به the Facebook Live feed.

این روزنامه گزارش گفت که در پایان 33 دقیقه ای اتفاقی در جریان است که بیشتر نشان از یک صفحه نمایش سیاه و سفید ویدئو نشان می دهد Bethmann متوجه او زندگی می کنند و اشاره دوربین در رنگ کرم مبل. آن گفت که او شروع به خواندن نظرات با صدای بلند و پرسید: "آنچه آنها در حال صحبت کردن در مورد ؟" قبل از غرغر "اوه" و برش خوراک.

"این اظهارات منسوب نشان نمی ماموریت ها و ارزش ها از انجمن فارغ التحصیلان این آکادمی نیروی دریایی یا نیروی دریایی آمریکا" دریاسالار بازنشسته Samuel J. Locklear III در بیانیه ای گفت. "به عنوان داوطلب رهبران در جوامع ما, ما باید الهام بخش و نمونه ای برای همه شهروندان است."

Locklear رئیس فرهنگستان انجمن فارغ التحصیلان گفت: او پذیرفته Bethmann استعفای به عنوان یک فارغ التحصیلان امانت و خواسته فصل در جکسون ویل فلوریدا برای تعیین شخص دیگری به سمت.

Locklear وجود دارد گفت: حدود 65 ، 000 اعضای آکادمی نیروی دریایی انجمن فارغ التحصیلان.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب