سابق لس آنجلس کلانتر لی باکا در حال حاضر یک زندانی زندان در تگزاس

سابق لس آنجلس کلانتر لی باکا یک بار مورد احترام در اجرای قانون و رهبر بود که محکوم به خنثی کردن یک تحقیقات فدر

توسط MINERALNEWS در 17 بهمن 1398

سابق لس آنجلس کلانتر لی باکا یک بار مورد احترام در اجرای قانون و رهبر بود که محکوم به خنثی کردن یک تحقیقات فدرال به وزارت خشونت رسوایی-گرفتار زندان سیستم گزارش شده به تگزاس زندان برای شروع یک مدت سه سال پشت میله های زندان.

باکا, 77, وارد روز سه شنبه در دادگاه فدرال تادیبی موسسه لا تن کم-امنیتی زندان خارج, El Paso, به گفته یک نماینده برای تسهیلات. شروع حبس خود را پس از سالها کشمکش حقوقی و رسوا coda به زندگی حرفه ای از یک مرد که یک بار به رهبری این کشور بزرگترین کلانتر آژانس و برنده ستایش دیگران برای هل دادن اهل بیت آموزش و پرورش طرح و پرداختن به مسائل بی خانمانی و سلامت روان.

سابق کلانتر است که مبتلا به بیماری آلزایمر محکوم شد در سال 2017 به مدت سه سال در توقیف پس از یک هیئت منصفه در بر داشت او نظارت طرح به دخالت دولت فدرال اعتراض به زندانی موارد نقض حقوق بشر در زندان شهرستان سیستم و بعد به دروغ دادستان در مورد نقش خود است.

محکومیت تایید شد توسط 9th, ایالات متحده مدار دادگاه تجدید نظر در سال گذشته در ماه ژانویه دیوان عالی کشور را تکذیب کرد باکا طولانی-شات درخواست خود را به صورت بررسی شده است. باکا باقی مانده بود آزاد در حالی که درخواست های خود را در انتظار بودند.

تبلیغات

او آخرین بار در یک گروه از کلانتر کارکنان — از سطح پایین نمایندگان به باکا دوم-در-دستور — به متهم به ایفای نقش در سال 2011 رسواییکه شامل پنهان کردن یک زندانی بود که یک خبرچین اف بی آی و تهدید به دستگیری عامل بود که در پیشرو بررسی است. تمام 10 از کسانی که در مواجهه اتهامات در مورد دو مجرم یا محکوم شدند از جمله سابق Undersheriff پل Tanaka بود که محکوم به پنج سال زندان پس از یک هیئت منصفه در بر داشت او کمک کرد منجر به این طرح است. چندین نمایندگان دیگر بودند را به جرم نقض حقوق مدنی برای ضرب و شتم زندانیان و زندان بازدید کنندگان است.

در سال 2014 به عنوان گروه فرا گرفته بود در زندان رسوایی باکا پایین پا.

در دادگاه دادستان فدرال متمرکز باکا تلاش برای مانع بررسی است. دادستان گفت: هیئت منصفه است که اگر چه باکا به حال واگذار روز به روز دست زدن به انسداد طرح به Tanaka او مطلع از تحولات آن و کمک به چوپان آن را به عنوان شهرستان منتخب کلانتر.

طرح دادستان استدلال شامل دستکاری شاهدان بالقوه در فدرال تحقیق و تهدید آمیز یک مامور اف بی آی در مورد کار.

تبلیغات

در بسته شدن کلمات به داوران سرب دادستان دستیار آمریکا Atty. براندون فاکس را محکوم باکا به عنوان یک بزدل شاه که تصمیم به محافظت از خود در حالی که ارسال آلت و دیگر زیردستان را به انجام "کار کثیف."

در ابتدا باکا به دنبال به اعتراف به گناه در مقابله با دادستان اما ایالات متحده در منطقه قاضی پرسی اندرسون را رد کرد و آن را به عنوان بیش از حد ملایم و نشان داد او تحمیل خواهد بود شدیدتر حکم زندان از هر درخواست معامله مشخص شده است. باکا و خود را وکیل فشرده پیش رو با یک محاکمه.

خود را وکیل استدلال کرد که باکا هرگز مجاز تخلف است و هیچ شواهد سخت به طور مستقیم ارتباط او به انسداد طرح.

باکا تقریبا پیروز در اولین محاکمه که همه آنها به جز یکی از اعضای هیئت منصفه می خواستم برای پیدا کردن او گناه نیست. تنها داور تکان دادن نداشت و اندرسون اعلام mistrial. برای دومین محاکمه دادستان بازرسی و نگهداری پرونده و اندرسون صادر شده یک رشته از احکام که صالح دفاع.

محکومیت و حبس بیشتر مخدوش باکا میراث از نزدیک به پنج دهه خدمات و کاهش شهرت او یک بار برگزار می شود به اجرای قانون اصلاح طلب.

بار کارکنان نویسندگان الکس Wigglesworth و جوئل روبین کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب