فورد بازگشایی با 'Rechoreographed' کارخانه

بزرگنمایی این تصویر فورد آورده 71,000 کارگران بازگشت در روز دوشنبه در شمال امریکا است. شارلوت اسمیت

توسط MINERALNEWS در 30 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

فورد آورده 71,000 کارگران بازگشت در روز دوشنبه در شمال امریکا است. شارلوت اسمیت/شرکت موتور فورد. پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
شارلوت اسمیت/شرکت موتور فورد.

فورد بازگشت به کار. روز دوشنبه این شرکت به ارمغان آورد 71,000 کارگران را به عقب آمریکای شمالی عملیات: تقریبا 59,300 در ایالات متحده 5,300 در کانادا و 6,775 در مکزیک است.

در ایالات متحده فورد گیاهان در حال بازگشایی در چندین ایالت اما بزرگترین بازگشایی در چهار منطقه: جنوب شرقی میشیگان لوئیزویل Ky., منطقه, Kansas City, Mo. منطقه و منطقه شیکاگو.

جنرال موتورز و فیات کرایسلر نیز بازگشایی گیاهان دوشنبه. این اولین بار کار برای ده ها هزار نفر از کارکنان که خانه از مارس. کار متفاوت خواهد بود از حد معمول با اقدامات جدید برای کمک به حفظ coronavirus از گسترش.

جیم هاکت فورد رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت در مورد شرکت جدید پروتکل با نوئل کینگ در نسخه صبح. در اینجا انتخاب گزیده ای:

چگونه می توانم به شما در جدا کردن مردم و هنوز هم اتاق را برای همه شما لازم است کارکنان? چه هستند برخی از ویژگی های است که شما انجام می دهند ؟

ما زمان زیادی را صرف قرار دادن با هم یک راهنمای جامع. این چیز عادی است که شما انتظار می رود برای مردم را به شستن دست های خود را به پوشیدن ماسک وجود دارد تصویربرداری حرارتی. وجود دارد خواهد بود در واقع تست سریع است که می تواند انجام شود.

و اجتماعی فاصله که شما در حال صحبت کردن در مورد ما واقع را در نظر گرفت که ما از طریق فکر راه یک وسیله نقلیه ساخته شده است. بنابراین به عنوان مثال قبلی به COVID ما را بیش از یک نفر در این خودرو آن را به عنوان پایین رفتن خط و به آنها اتصال عناصر. ما rechoreographed است که قصد ندارم به اتفاق می افتد. و از آنجا که شما می توانید در هر دو طرف خودرو — این کارخانه بزرگ, 3 تا 4 میلیون فوت مربع است که شما می توانید ایجاد فاصله است که ما در حال رفتن به نیاز به این کار هست.

شما برنامه ای برای تست کارگران که نمایشگاه علائم COVID-19. من تعجب می کنم که چرا ارائه آزمون برای هر کس با توجه به اینکه ما می دانیم که بسیاری از افرادی که به این ویروس ندارد اما علائم آنها می تواند گسترش آن ؟

آن را فقط عملی نیست در اینجا در ابتدا به خصوص با ما — ما خواهد بود بیش از 200 ، 000 نفر است. وجود خواهد داشت یک روز Noel که خود سوال می توان پاسخ داد که در راه است. آن را نه بیش از حد دور و آن را حول محور روزانه تست سریع.

در حال حاضر در اینجا اخبار ، اگر شما علائم و ما می توانید حق دور. و بنابراین ما ساخته شده است که fail-safe. بنابراین اگر شما بدون علامت و شما لازم نیست که تب و ما آزمایش نشده شما, پس از آن ما خواهد تماس ردیابی اگر کسی در اطراف شما مریض شدم.

گوش دادن به مصاحبه کامل در اینجا.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب