برای بیماران مبتلا به سرطان و اندوه رشد می کند بیش از معوق عمل جراحی به عنوان خطر افزایش می یابد

در ماه ژوئن گذشته, روز بعد از تولد 40 نقره ای احساس یک توده در پستان چپ او که تبدیل به یک تومور که در حال گستر

توسط MINERALNEWS در 30 اردیبهشت 1399

در ماه ژوئن گذشته, روز بعد از تولد 40 نقره ای احساس یک توده در پستان چپ او که تبدیل به یک تومور که در حال گسترش به ریه و کبد است.

برای هشت ماه نقره تحت شیمی درمانی است که با کاهش توده ها به اندازه قابل علاج و درمان. اما ماه گذشته او انکولوژیست توضیح داد ماستکتومی نیز نیاز اضافی روش به پوست پشت او شناخته شده به عنوان "فلپ" برای پوشش زخم.

که ثانویه عمل جراحی در نظر گرفته شد لوازم آرایشی و بهداشتی و بنابراین "غیر ضروری" با توجه به استانداردها در جای خود قرار داده این بهار به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. نقره جراحی مانند بسیاری دیگر در انتظار قرار داده شد.

"آن را نه لزوما به عنوان یک اورژانس پزشکی توسط آنها, حتی اگر آن را مانند تمام جهان به من می گوید:" نقره ای; NPR است تنها با استفاده از اسم کوچک او را در درخواست خود را برای حفظ او پزشکی و حفظ حریم خصوصی.

او احساس خرد او می گوید: به خصوص از آنجا که او قادر به دیدن پدر و مادر یا آغوش از دوستان او.

"من امیدوارم که به یک دراز مدت بازمانده بود نوع محو شدن و در حال حاضر من قصد دارم به پایونیر جدید, امید," او می گوید. "که سخت بود. افتضاح بود."

COVID-19 گرفته شده پزشکی تمرکز به دور از بسیاری از دیگر بیماری های جدی از جمله سرطان است. به گفته انجمن سرطان آمریکا بیش از یک چهارم از بیماران مبتلا به سرطان فعال هستند گزارش تاخیر در درمان است. همچنین قراضه سرطان می شوند, معنی بسیاری از شرایط بدتر خواهد شد در حالی که سلامت سیستم انتقال به مبارزه با ویروس. در همان زمان این بیماری همه گیر است و ایجاد تنگناها در مراقبت.

"ما در حال پرداخت قیمت با زندگی از دست رفته — نه تنها از COVID-19 — اما از افرادی که نیاز به مراقبت های پزشکی و ترس به آن را دریافت و یا تمایلی به رفتن می گوید:" لن Lichtenfeld معاون رئیس پزشکی انجمن سرطان آمریکا در آتلانتا. او می گوید: او جامعه را بررسی اختلالات به سرطان مراقبت از طوفان نشان می دهد که مرتب کردن بر اساس از دست رفته مراقبت از تاثیر بر میزان زنده ماندن به عنوان مثال — و همه گیر است که کشش بیش از حد مدت زمان طولانی تر از یک طوفان.

"ما همیشه می گفت ما باید به انجام همه چیز را بلافاصله در مراقبت سرطان" اما انکولوژیست و بیماران نیاز به صبر کنید و یا شروع به درمان های دیگر به جای آنها به عنوان منتظر عمل جراحی است.

برای نقره از جمله تاخیر مشقت بار. او انکولوژیست پیشنهاد جدید شیمی, تا زمانی که عمل جراحی امکان پذیر است. ""اما منظور خود را تغییر دهید شیمی ما نیاز به دوباره بیوپسی,' "دکتر به او گفت. و پس از آن وجود دارد تاخیر در گرفتن که دوم بیوپسی به دلیل وجود چند نفر از کارکنان در طول بیماری همه گیر به آن را انجام دهد.

و این همه نیست: بیمه مصوبات دیگر در حال حاضر که بسیاری از عوامل در حال کار از خانه او می گوید. و شیمی مرکز در حال حاضر طول می کشد کمتر از بیماران در طول روز به منظور جسمی فضایی درمان صندلی دورتر از هم جدا. زمان هر تاخیر دزد ارزشمند است.

"در پنج هفته تاخیر من رفته بود از سه تومور به یک 7 - 3-سانتی متر است. تومور بود که هل دادن در برابر پوست" نقره ای می گوید: مبارزه با احساسات.

این دلخراش سناریو می تواند برای بسیاری از مردم است.

"ما فقط رفتن به تحقق بیش از چند ماه آینده و سال مورد چه عواقب ناشی از آن به تعویق افتاده درمانی هستند می گوید:" راوی Parikh, یک متخصص غدد در دانشگاه پنسیلوانیا است. او می گوید در ماه های اخیر او را مجبور به آغوش قبلا غیر قابل تصور — از جمله در صفحه اصلی شیمی درمانی و تلفنی بازدیدکننده داشته است بیمار. کار افزودنیها مانند است که او می گوید: نیاز به ادامه.

"شماره 1 چیزی که من در مورد این پرونده از موارد" Parikh می گوید. "هنگامی که وجود دارد این یورش قرار ملاقات جراحی colonoscopies شیمی درمانی قرار ملاقات آن را نمی توان در یک سرعت آهسته."

و نه آن قادر خواهید بود به اتفاق می افتد بسیار سریع است. بیماران مبتلا به سرطان با سیستم ایمنی ضعیف هستند بیشتر در معرض خطر ابتلا به عفونت و خطر آن همچنان ادامه دارد و حتی به عنوان متحده شروع به بازگشایی شده است. خطر متفاوت با جامعه و حتی در درون یک منطقه به طوری که پزشکان را به وزن هنگامی که آن را بی خطر به کار در منطقه محلی خود را. و آنها به عنوان رزومه گسترده درمان هر, دکتر, پزشکی عمل و یا مرکز درمانی را با چالش تعیین کند که مراقبت ،

دانشگاه میشیگان سیستم بیمارستان در حال حاضر با استفاده از یک فرمول جدید به عنوان کسانی که تصمیم گیری بوجود می آیند در مورد کسی که باید در اولویت درمان — شامل عواملی مانند ماهیت این بیماری و پیشرفت آن می گوید: Michael mind fukk جراحی متخصص و استاد. بیماران اختصاص داده چه بیمارستان تماس "ضرورت " نمره" mind fukk توضیح می دهد.

"در بسیاری از موارد است که می تواند شامل بیماران قادر به بازگشت به کار و فشار مالی که بر روی بیماران — در علاوه بر این به فقط چیزهایی مانند آن سرطان و چه شناسی که سرطان," او می گوید.

هنوز نا امید کننده واقعیت این است که COVID ادامه خواهد داد تاخیر در مراقبت, برای برخی از زمان.

نقره دارای تنظیم مناظر خود را بر روی اهداف جدید: به کوچک شدن تومورها با جدید شیمی; به reschedule عمل جراحی برای سقوط.

"من امیدوارم که کار می کند" او می گوید. "این چیزی است که من در حال حاضر -- و من فقط امیدوارم که کار می کند."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب