فلوریدا می بیند آن 4 روز در حال اجرا با بیش از 100 COVID-19 مرگ و میر

بزرگنمایی این تصویر کارمن گارسیا منتظر در خط جمعه به آزمایش می شود برای coronavirus در موبایل تست کا

توسط MINERALNEWS در 28 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

کارمن گارسیا منتظر در خط جمعه به آزمایش می شود برای coronavirus در موبایل تست کامیون در میامی بیچ فلوریدا. واحد آورده بودند به این منطقه به عنوان coronavirus موارد سنبله در فلوریدا. جو Raedle/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جو Raedle/گتی ایماژ

در فلوریدا, بیمارستان حال تاکید کرد با موجی از coronavirus موارد است. فلوریدا گزارش 11,466 موارد جدید COVID-19 روز جمعه و 128 مرگ و میر ساکنان. این بود روز چهارم در حال اجرا دولت را دیدم بیش از 100 مرگ و میر.

سنبله در موارد حاد در منطقه میامی. میامی-Dade County حساب برای نزدیک به یک چهارم از فلوریدا 327,241 موارد است.

روز جمعه میامی-Dade County روزانه "داشبورد" گزارش داد: تعداد بیماران بستری شده با COVID-19 در حدود 120 درصد از بخش مراقبت ويژه ظرفیت.

اما Miami-Dade County شهردار کارلوس Gimenez گفت Icu هنوز هم تخت در دسترس است. "بیمارستان ها باید توانایی اضافه کردن صدها نفر از تخت ICU," او گفت: با قطع اعمال جراحی الکتیو و تبدیل بازیابی اتاق به اتاق ICU. "ما باید 450 تخت ICU به طور معمول, اما شما باید توانایی برای اضافه کردن یکی دیگر از 500. بیمارستان در حال تنظیم به صورت روزانه است."

Gimenez وجود دارد گفت: هیچ برنامه ای در حال حاضر برای فعال کردن 450 تخت بیمارستان صحرایی راه اندازی در یک مرکز همایش در ساحل میامی.

Gimenez گفت: بیمارستان ها دیده می شود جدید COVID-19 پذیرش ثابت ماندن در روزهای اخیر نشانه او امیدوار است که موارد ممکن است نگه دارید. در ضمن این شهرستان در حال کار برای به اجرا درآوردن بهداشت عمومی قوانین از جمله اجباری پوشش صورت. در این هفته به تصویب رسید یک فرمان اجازه می دهد پلیس و کد مأموران به موضوع $100 استنادهای.

"این بدان معناست که شما باید پوشیدن ماسک در داخل اماکن عمومی و خارج از منزل" Gimenez گفت: "شما باید فاصله اجتماعی و یا شما ممکن است دریافت جریمه شد."

در این ساعت پس از سفارش تصویب شد, Miami-Dade County مقامات گفتند که دست از ده ها تقدیر نامه و بسته سه کسب و کار.

فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis گفت: او از دستورالعمل نیاز به ماسک صورت در میامی-Dade و دیگر شهرستانهای استان است. اما برای هفته ها به عنوان موارد یافت در سطح ایالت DeSantis مقاومت کرده است تماس است که او شماره یک ایالت سفارش نیاز به پوشش صورت.

در روز جمعه 12 دموکراتیک اعضای فلوریدا هیئت نمایندگان کنگره با ارسال نامه ای به DeSantis تماس دوباره برای یک ایالت ماسک نظم و اقامت در خانه سفارشات در سخت ترین ضربه شهرستانهای استان است. در نامه خود به نمایندگان مجلس از جمله مظنونان حمله به دانشگاه Debbie Wasserman Schultz و دانا Shalala گفت که "بسته شدن بخشی از فلوریدا اقتصاد دوباره می تواند دردناک باشد." اما "اگر ما همچنان با نرخ عفونت های ما در حال حاضر در فلوریدا اقتصاد ما خواهد قرارداد و شاتر خود را در آن."

در میامی-Dade County, Gimenez گفت که او در حال انتظار برای دیدن اگر پا تا اجرای قانون و اقدامات دیگر از جمله اواخر شب مقررات منع رفت و آمد هستند موثر در توقف اجتماعات بزرگ و رفتار دیگر که کارشناسان بهداشت عمومی گفت: در حال رانندگی افزایش در فلوریدا و در جاهای دیگر. هر گونه تصمیم گیری به منظور بیشتر خاموش شدن ناگهانی خواهد شد بر اساس اطلاعات به خصوص بستری شدن در بیمارستان.

"این یک عمل متعادل" Gimenez گفت. "شروع به تعطیل دوباره می تواند باعث آسیب جبران ناپذیر آسیب های جبران ناپذیر به مردم و معیشت خود را بر اساس دائمی."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن