فلوریدا و ایلینوی و آریزونا رای جمعه. در اینجا یک دولت توسط دولت راهنمای

بزرگنمایی این تصویر معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن است مورد علاقه به خود را افزایش دهد نماینده رهبری

توسط MINERALNEWS در 27 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن است مورد علاقه به خود را افزایش دهد نماینده رهبری بیش از ورمونت بهداشت ، برنی ساندرز شنبه به دلیل جمعیت متحده رای گیری تمایل به نفع او. مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ

بنابراین بسیار تغییر کرده است پس از آخرین دور مقدماتی یک هفته پیش. Coronavirus است که حاکم بر همه چیز و انتخابات در پشت رایتر.

برخی از ایالت ها به تعویق افتاد مقدماتی خود را بیش از coronavirus نگرانی و مقامات در اوهایو که یکی از چهار بزرگ متحده که قرار بود به رای سه شنبه را به حالت تعلیق در شخص رای گیری.

بنابراین مقدماتی در فلوریدا و ایلینوی و آریزونا. این مهم مجموعه ای از مسابقات است. معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن دارای حدود 150-نماینده سرب بیش از ورمونت بهداشت ، برنی ساندرز و 441 نمایندگان در خطر است روز سه شنبه.

نامزدها و متحدان خود را صرف نزدیک به 18 میلیون دلار در تبلیغات در سه ایالت رای گیری امروز با ساندرز کمی جلوتر از بایدن. اما بایدن است مورد علاقه به خود را افزایش دهد نماینده منجر به این دلیل که جمعیت ایالات متحده به طور کلی تمایل به نفع او.

در اینجا یک دولت توسط دولت راهنمای در مورد آنچه دیده بان:

فلوریدا

نمایندگان در خطر: 219
نهایی شمارش آرا: 8 p.m ET (اکثر نظر سنجی ها در 7 p. m. و اما بخش غربی تکدی است که در منطقه مرکزی زمان).

این روز را بزرگترین جایزه و بایدن است سنگین مورد علاقه پیشرو در انتخابات 40 امتیاز.

چرا ؟ بایدن شده است برنده تر رای دهندگان و رای دهندگان رساندهاند در حالی که ساندرز شده است برنده جوان رای دهندگان. و فلوریدا در کل نسبتا مسن تر دولت است. یک-در-پنج نفر که مسن تر از 65 بالاتر از میانگین ملی از 16 درصد است.

در سال 2016 دموکراتیک اولیه, وقتی که هیلاری کلینتون ضرب و شتم ساندرز وجود بیش از 30 امتیاز یک چهارم رای دهندگان بودند 65-به علاوه با توجه به نظرسنجی های خروج. فقط 15 درصد زیر 30 سال کمتر از کشورهای دیگر که در آن ساندرز به خوبی انجام می شود.

بیش از یک چهارم رای دهندگان دموکرات شد و در حالی که 20 درصد Latino — و ساندرز به خوبی انجام شده است با Latinos — فلوریدا جمعیت اسپانیایی تبار متفاوت است از کسانی که در جنوب غربی است. در فلوریدا وجود دارد کمتر Latinos از مکزیک و بیشتر از پورتوریکو و کوبا. آیا ساندرز خود را حفظ حاشیه با Latinos توجه به تفاوت های آن?

ایلینوی

نمایندگان در خطر: 155
شمارش آرا: 8 p. m. ET

ایلینوی است بخش قابل توجهی از نمایندگان. در سال 2016 کلینتون دقت ضرب و شتم ساندرز با کمتر از 2 امتیاز.

ایلینوی نیز قابل ملاحظه سهم از رای دهندگان و بیش از نیمی از این ایالت رای در سال 2016 از شیکاگو شهرستان است. که در سال 28 درصد از رای دهندگان دموکرات شد آفریقایی آمریکایی. کلینتون برنده آنها توسط یک حاشیه بزرگ. و کلینتون برنده مناطق شهری از دولت است. ساندرز هر چند برنده سفید رای دهندگان به خصوص مردان سفید — 64% به 35% — و او را تمیز کرد تا در بیشتر مناطق روستایی است. آیا بایدن برش را به کسانی که در حاشیه مانند او در میشیگان ؟

بایدن منجر شده است توسط بسیاری در نظر سنجی اما این نوع از دولت است که در آن ساندرز نیاز به ایجاد یک پایه به نشان می دهد او می تواند تغییر روایت از این کمپین.

آریزونا

نمایندگان در خطر: 67
شمارش آرا: 10 p. m. ET

کلینتون برنده آریزونا اولیه با 18 امتیاز و بایدن پیش در پای صندوق های رای توسط یک حاشیه گسترده ای بیش از حد.

وجود دارد هیچ نظرسنجی های خروج در سال 2016 انتخابات در آریزونا و کارت های وحشی در اینجا Latinos. در حالی که آریزونا است که 32 درصد هیسپانیک آنها ساخته شده تا فقط 15 درصد از سال 2016 رای دهندگان در انتخابات میان رئیس جمهور تهمت و کلینتون. آریزونا حزب دموکرات تخمین می زند که Latinos را تا 36 درصد از دولت دموکرات اما آیا آنها نشان می دهد تا در تعداد کسانی که در بازار اولیه می تواند تفاوت در این که آیا ساندرز یک فرصت در اینجا.

برای مکان برای تماشای تقریبا سه چهارم آرا می آید از استان ها که عبارتند از ققنوس و توسان. در اکثر سال ها است که باعث می شود مبارزه در آریزونا نسبتا آسان است.

اما در این سال با رمان coronavirus هر دو کمپین را لغو وقایع است. حتی روز یکشنبه مناظره که قرار بود به اتفاق در شهر فینیکس منتقل شد به واشنگتن دی استودیو تلویزیون با مخاطبان خارج از احتیاط برای ویروس.

مردم در انتخابات شده است تا در دموکرات در انتخابات مقدماتی اما چگونه coronavirus ترس بر مشارکت مردم در سراسر این سه کشور در حال رفتن به یک چیز بزرگ به تماشای.

NPR news دستیار النا مور کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن