فلوریدا و S. C. گزارش جدید خوشه در Coronavirus موارد

بزرگنمایی این تصویر بازدید کنندگان پوشیدن ماسک صورت در حالی که سوار غلتکی coaster پنج شنبه در این سی

توسط MINERALNEWS در 23 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

بازدید کنندگان پوشیدن ماسک صورت در حالی که سوار غلتکی coaster پنج شنبه در این سی ورلد پارک تفریحی در اورلاندو فلوریدا. SeaWorld است بازگشایی در این هفته پس از بسته شدن با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. فلوریدا و بیش از 20 کشورهای دیگر برای دیدن ادامه افزایش جدید روزانه موارد است. زاک Wittman/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
زاک Wittman/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

یک رکورد بالا در کارولینای جنوبی است. دو ماه اخیر در فلوریدا. سابقه بستری شدن در بیمارستان در تگزاس است. چند متحده که در میان اولین برای بازگشایی اقتصاد خود را در حال حاضر گزارش های در جدید کروناویروس موارد رانندگی یک روند نگران کننده است که رو در آمریکا به 2 میلیون نفر.

فلوریدا گزارش شده حدود 1.700 موارد پنج شنبه صبح — "بزرگترین پرش از ماه مارس" به عنوان NPR عضو ایستگاه WLRN گزارش شده است. ساعت پس از دولت منتشر شده است که اطلاعات رژیم صهیونیستی. ران DeSantis پرده برداری از طرح خود برای بازگشایی مدارس در ماه اوت اصرار دولت های محلی به هدف "ظرفیت کامل" زمانی که آنها سر کلاس.

"همانطور که شما در حال آزمایش بیشتر در, شما در حال رفتن به پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد" DeSantis گفت: هنگامی که درباره تعداد بالا. "ما در حال انجام 30,000-به علاوه آزمون در روز است."

اما برخی از کارشناسان بهداشت عمومی گفت: در حال حاضر افزایش موارد در بسیاری از ایالات آمریکا است که در نتیجه جامعه انتقال یک افزایش در تست. به عنوان او در مورد فلوریدا شماره DeSantis افزود: "ما همچنین باید ... شیوع بیماری در جوامع کشاورزی" گفت: coronavirus به سرعت در حال گسترش در برخی از مناطق روستایی است.

حالات مشابه در حال بازی کردن در حداقل 25 ایالات متحده و سرزمین های با موارد جدید و/یا بستری نرخ ترغیب ترس است که بسیاری از نقاط کشور هنوز هم در عین حال خود را برای رسیدن به قله.

آریزونا گزارش 1,412 جدید کروناویروس موارد پنج شنبه — به مراتب بالاتر اخیر خود متوسط 1,071 که در حال حاضر 200% تغییر از دو هفته پیش. نزدیک به 80 درصد از دولت در بخش مراقبت ويژه تخت در حال استفاده هستند. در آوریل 11, دولت ICU اشغال تخت در 66%.

تگزاس دیده می شود بیشتر مردم در این بیمارستان با توجه به COVID-19 این هفته از آن در هر زمان در طول بیماری همه گیر. این رقم کاهش یافت و به 2,008 فتح کرد گرفته شد روز پنج شنبه پس از افزایش گذشته از 2000 علامت برای اولین بار در اوایل این هفته.

کارولینای جنوبی اعلام کرد نزدیک به 700 موارد جدید در روز پنج شنبه دور پیشی رکورد قبلی خود از 540 مجموعه در اوایل این هفته. دولت را مثبت تست میزان بیش از 14 درصد آن در بخش بهداشت و درمان گفت.

کارولینای جنوبی اجازه سواحل و برخی از کسب و کار به بازگشایی در اواخر ماه آوریل است. رستوران قادر به خدمت به مشتریان خود را در اتاق ناهار خوری (در ظرفیت محدود) به عنوان از آوریل 11.

"ما شروع به دیدن اولین افزایش روند چند روز بعد از آخر هفته روز یادبود" گفت: دکتر لیندا زنگ, دولت, اپیدمیولوژی اضافه کرد که در کمون زمانها و تاخیر در تست خواهد حساب چرا این موارد می چرخد تا در حال حاضر.

"این غیر منتظره" بل اضافه شده است. "ما شاهد بسیاری از فعالیت با همایش بزرگ اجتماعی بدون فاصله بسیار نادر استفاده از ماسک است. بنابراین این یافته ها دور از انتظار نیست."

حدود 73 درصد از کارولینای جنوبی تخت بیمارستان اشغال شد که از صبح روز پنجشنبه دولت گفت: — اما آن اضافه شده است که از حدود 7,600 تخت و در مجموع 494 هستند "اشغال شده توسط بیمارانی که هر دو آزمایش مثبت یا تحت بررسی برای COVID-19."

نگرانی ها در مورد روند منفی در مبارزه با کروناویروس کمک به یک ویرانگر روز برای قیمت سهام با میانگین صنعتی داو جونز تجربه "یکی از بدترین روز قطره در تاریخ" به عنوان NPR جیم Zarroli گزارش شده است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب