اولین نظر سنجی در NH به عنوان حزب دموکرات به دنبال وضوح در مسابقه

منچستر N. H. - اولین نظرسنجی بسته شده در نیوهمپشایر سه شنبه شب به عنوان آتشین مترقی برنی ساندرز مبارزه برای جب

توسط MINERALNEWS در 23 بهمن 1398

منچستر N. H. - اولین نظرسنجی بسته شده در نیوهمپشایر سه شنبه شب به عنوان آتشین مترقی برنی ساندرز مبارزه برای جبهه دموکراتیک-دونده وضعیت در اول-در-این-ملت اولیه. این حزب امیدوار است برای نتایج است که می تواند برخی از وضوح به نامزدی ریاست جمهوری مبارزه است که تا کنون شده است خدشه دار اختلال و شک.

به عنوان ساندرز پیش بینی پیروزی سابق میانه شهردار پیت Buttigieg امیدوار به تصاحب حمایت از حزب خود را با استقرار یک پایان قوی. بایدن می خواستم برای جلوگیری از فاجعه سیاسی پس از خروج از دولت ساعت قبل از انتخابات شروع به بسته شدن در 7 بعد از ظهر ترین مکان های رای گیری شد و بسته شدن در 8 p. m.

شب تا پایان, New Hampshire می تواند شروع حذف دموکراتها سنگین 2020 که هنوز امکانات نزدیک به یک دوجین نامزد مبارزه برای شانس به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می گیرند. روز سه شنبه مسابقه می آید فقط هشت روز پس از آیووا قفقاز تزریق هرج و مرج به مسابقه و شکست خورده است به گزارش یک برنده روشن.

نیوهمپشایر دموکرات به رهبری, به روز سه شنبه اولیه با تمرکز بر مسائل انصاف.

فقط بیش از 1 در 10 گفت: آنها "اعتماد به نفس" است که حزب خود را در روند انتخاب ریاست جمهوری نامزد شد نمایشگاه با توجه به گسترده AP VoteCast بررسی. در همان زمان نزدیک به 8 در 10 و همچنین بازدید از اقتصاد به عنوان ناعادلانه اگر چه کمی وجود دارد اجماع در آن نامزد خواهد انجام بهترین کار stewarding بزرگترین اقتصاد جهان.

برای Sanders, نیوهمپشایر اولیه یک فرصت بود برای ساخت در تسلط خود را از حزب چپ پهلو. تکرار خود را قوی نشان دادن در آیووا می تواند به شدت آسیب مترقی رقیب سناتور. الیزابت وارن که با آن مواجه چشم انداز شرم آور شکست در یک دولت است که مرزهای خود را به خانه ماساچوست.

در حالی که ساندرز راهپیمایی به جلو میانه رو در حال مبارزه برای متحد کردن پشت سر یک نامزد. پس از اصل تساوی با سندرز برای کسب مقام اول در آیووا Buttigieg از 38 ساله شهردار سابق South Bend, ایندیانا, شروع روز خود را به عنوان میانه رو جلو-دونده. اما مینه سوتا بهداشت ، ctq بود نصب یک روحیه پیشنهاد برای همین رای دهندگان.

در حال حاضر پیش بینی او "آمار" در نیوهمپشایر پس از دور چهارم-پایان محل در آیووا بایدن در اصل واگذاری دولت است. او در سفر به کارولینای جنوبی روز سه شنبه به او شرط نامزدی خود را قوی نشان دادن وجود دارد بعد از این ماه افزایش حمایت از رای دهندگان.

بیش از یک سال پس از دموکرات ها شروع خود را اعلام ریاست جمهوری نامزدهای این حزب در تلاش برای یکی شدن پشت یک پیام یا یک رسول در آن از جان گذشته تلاش برای شکست مغلوب ساختن پیشی جستن. که مطرح سهام از مقدماتی نیوهمپشایر به عنوان رای دهندگان وزن که آیا نامزد بودند بیش از حد لیبرال بیش از حد متوسط و یا بیش از حد بی تجربه — آسیب پذیری است که می تواند بازی را به تهمت مزیت در پاییز.

برخی از نامزدها به دنبال تضعیف اهمیت نیوهمپشایر در انتخابات اما تاریخچه پیشنهاد کرد در غیر این صورت. هیچ حزب دموکرات تا به حال تبدیل شدن به ریاست جمهوری این حزب نامزد بدون پایان اول یا دوم در نیوهمپشایر.

در آخرین روز از مبارزات انتخاباتی بسیاری از رای دهندگان گفت: آنها هنوز در تلاش برای ایجاد یک انتخاب است. بتی-شادی روی 64 ساله مدیر فعالیت در یک مرکز کمک زندگی در منچستر گفت: او تصمیم گرفت تنها دوشنبه به رای Sanders.

"من بیمار هستم از سیاست به عنوان ما آن را می دانم و من آماده هستم برای کسی که می تواند کاری انجام دهد" او گفت:. "این بود که بین او و بایدن. من با داشتن یک زمان سخت اما من فکر می کنم ما نیاز به یک تغییر دهید."

دموکرات ها بودند که از نزدیک نظارت بر چگونه بسیاری از مردم نشان داد تا برای روز مسابقه. نیوهمپشایر وزیر امور خارجه منتج رکورد-میزان مشارکت بالا اما در صورتی که موفق به تحقق دموکرات ها خواهد مقابله با چشم انداز پایانی شور و شوق پس از یک نسبتا ضعیف نشان دادن در آیووا در هفته گذشته و مغلوب ساختن پیشی جستن را افزایش نظرسنجی شماره.

مغلوب ساختن پیشی جستن و مبارزه در نیوهمپشایر دوشنبه شب به دنبال تزریق هرج و مرج در روند. خواه رئیس جمهور پیشنهاد کرد که محافظه کاران متمایل می تواند رای دهندگان را تحت تاثیر قرار دولت دموکراتیک اولیه, نتایج, هر چند فقط ثبت نام دموکرات ها و رای دهندگان ثبت نام شده با هر دو حزب می توانند در نیوهمپشایر دموکراتیک ریاست جمهوری اولیه.

"من می شنوم بسیاری از جمهوری خواهان فردا به مجلس برای ضعیف ترین نامزد احتمالی از دموکرات" مغلوب ساختن پیشی جستن در روز دوشنبه گفت. "من تنها مشکل این است که من در تلاش برای کشف کردن که ضعیف ترین آنها نامزد شده است. من فکر می کنم همه آنها ضعیف است."

تهمت نیز حمله مایکل بلومبرگ بود که نشانه هایی از قدرت در رای گیری در سراسر کشور اما در نیوهمپشایر رای گیری. رئیس جمهور برجسته بلومبرگ نظرات در طول یک 2015 ظاهر در موسسه آسپن در آن او گفت: راه برای پایین آوردن قتل نرخ بود به "قرار دادن تعداد زیادی از پلیس" در اقلیت محلات به دلیل این که در آن "همه جرم و جنایت است."

بایدن — و حزب دموکرات را تأسیس بال — ممکن است بیشتر به از دست دادن در نیوهمپشایر باید سابق دو دوره معاون رئیس جمهور underperform در دوم متوالی اولیه انتخابات. بایدن به دست آورده قریب به اتفاق سهم تاییدیه از مقامات منتخب در سراسر کشور به عنوان رهبران حزب به دنبال نسبتا "امن" نامزد به اجرا در برابر مغلوب ساختن پیشی جستن.

اما همه چیز در حال تغییر است.

نیوهمپشایر مجلس استیو Shurtleff که تایید بایدن کمتر از یک ماه پیش صحبت در مورد او بیش از آخر هفته به عنوان اگر او در حال حاضر حذف از مشاجره.

"من امیدوارم که معاون رئیس جمهور به خوبی انجام می دهد و من امیدوارم که او می تواند به جلو حرکت می کند اما آن را سخت به می گویند" Shurtleff در مصاحبه ای گفت:. "غم انگیز ترین چیزی که برای من شخصا این است که او مانند یک فوق العاده در فرد است."

بایدن انتخاباتی در ضمن به دنبال بازیگران نیوهمپشایر به عنوان یک گام کوچک در مسیر نامزدی ریاست جمهوری با رقابت های آینده در بیشتر متنوع متحده که جایزه بیشتر نمایندگان از جمله نوادا و کارولینای جنوبی که در آن بایدن امیدوار به حفظ مزیت خود را در میان اقلیت رای دهندگان.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

"صرف نظر از آنچه اتفاق می افتد در روز سه شنبه ما برنامه ریزی برای حرکت به جلو" بایدن مشاور ارشد Symone ساندرز گفت.

مخاطرات وخیم شد برای وارن نیز در یک مسابقه مجموعه درست در کنار درب به خانه ماساچوست. او كه خودش را به عنوان یک جریان اصلی جایگزین برای برنی ساندرز است اما به طور ناگهانی به او نگاه و Buttigieg به عنوان Klobuchar دعوا به پوست دور زن را پشتیبانی می کند.

وارن منتشر شد یک بعد از ظهر یادداشت به دنبال تطهیر نیوهمپشایر نتایج. مدیر کمپین راجر لاو برشمرد "راه پیروزی" از طریق 30-plus متحده که در آن مبارزات انتخاباتی پرداخت کارکنان بر روی زمین او به عنوان برجسته اتهام ضعف در وارن دموکراتیک رقبا.

Buttigieg جوان و با هیچ حاکم بر تجربه فراتر از دفتر شهردار در تلاش است تا ظهور به عنوان پیشرو بایدن جایگزین برای حزب خود را بال متوسط. او به شدت استقبال متوسط دموکرات مستقل و آنچه که او خواستار "آینده سابق جمهوری خواهان" را به عنوان او تلاش می کند به سنگ فرش با هم برنده شدن ائتلاف فقط به عنوان او در آیووا که در آن او به پایان رسید در نزدیکی کراوات با سندرز برای منجر شود.

در روزهای منتهی به پنج شنبه اولیه Buttigieg آمده است تحت افزایش حمله از بایدن و Klobuchar که در ایران فقدان تجربه است. و از سمت چپ ساندرز حمله Buttigieg تکیه بر بزرگ-دلار اهدا کنندگان که موجب این jeers از "وال استریت پیت" از ساندرز' حامیان.

ساندرز شده است یکی از داوطلبان تنها به صراحت پیش بینی پیروزی در نیوهمپشایر که در آن او را شکست داد هیلاری کلینتون بیش از 20 درصد و چهار سال پیش.

ساندرز صرف آستانه آشنائی اولیه خود را پرشور ترین هواداران جوان رای دهندگان در دو دانشگاه. در شب دوشنبه تجمع در عرصه در دانشگاه نیوهمپشایر پردیس یک گروه پمپ رو با یک پوشش از این که "نسل من" قبل از ساندرز و Rep. اسکندریه Ocasio-کورتز یک چهره برجسته در میان جوانان ترقی خواهان در زمان مرحله.

"برادران و خواهران ما در حال ساخت تاریخ در این کمپین" ساندرز اعلام کرد در یک رویداد در هادسون.

پس از نیوهمشایر سیاسی ویژه شیفت به نوادا که در آن دموکرات ها را نگه قفقاز در فوریه. 22. اما چندین نامزد از جمله وارن و Sanders, برنامه ریزی برای دیدار متحده در روزهای آینده رای گیری در سه شنبه, علامت آنها در مسابقه برای مسافت های طولانی.

___

استیو مردم گزارش از واشنگتن است. آسوشیتد پرس نویسندگان خواهد Weissert هالی Ramer و توماس Beaumont کمک از, New Hampshire.

___

گرفتن تا در سال 2020 انتخابات با AP کارشناسان ما هفتگی سیاست پادکست "زمین بازی است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.su
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن