فیلیپینی روزنامه نگار مشهور و پرطرفدار در 'سایبر افترا' مورد

وین - یک روزنامه نگار برنده جایزه است که به شدت تحت پوشش رییس جمهور فیلیپین رودریگو Duterte اداره نیروبخش است

توسط MINERALNEWS در 21 خرداد 1399

وین - یک روزنامه نگار برنده جایزه است که به شدت تحت پوشش رییس جمهور فیلیپین رودریگو Duterte اداره نیروبخش است برای حکم در مورد تهمت و می گوید: او می بیند آینده تصمیم به عنوان "یک وجودی لحظه" برای دموکراسی در فیلیپین.

ماریا Ressa سر از Rappler آنلاین اخبار سایت دستگیر شد دو بار به عنوان بسیاری از ماه می سال گذشته یک بار به اتهام نقض ممنوعیت مالکیت خارجی اخبار رسانه ها و یک بار به اتهام "سایبر افترا. دومی بر اساس شکایت یک تاجر که متهم Rappler از ارتباط او در سال 2012 گزارش خبری به مواد مخدر, قاچاق انسان و قتل بدون گرفتن سمت خود و یا با استناد به مدارک و شواهد.

مانیل دادگاه است انتظار برای حکومت در مورد دوشنبه.

"این یک وجودی لحظه برای ما برای ما دموکراسی" Ressa گفت: روز شنبه در یک کنفرانس آنلاین تماس با سازماندهی شده توسط وین مبتنی بر مطبوعات بین المللی موسسه.

به عنوان حکم نزدیک شدن روزنامه نگاران در سراسر جهان شده اند با تجمع در پشت Ressa بود که نام یکی از مجله تایم افراد سال در سال 2018 برای او کار مبارزه با اخبار جعلی..

موسسه بین المللی مطبوعات در بیانیه ای گفت که این اتهامات متعدد علیه Ressa "شفاف تلاش برای به سکوت و تعطیل Rappler در تلافی آن بحرانی پوشش جمهور رودریگو Duterte و دولت او."

در طول آنلاین تماس Ressa گفت: او قرار دادن امیدوارم که در قاضی مقاومت در برابر فشار سیاسی اشاره کرد که یک قاضی را رد کرد و یک تهمت و افترا و پرونده در سال گذشته است.

"این چهار سال که ما شده ایم در حال حمله برای انجام شغل ما," او گفت:. "من فکر می کنم که این آسان نیست برای اینکه یک روزنامه نگار است اما من فکر می کنم که این ماموریت از روزنامه نگاری تبدیل شده است مهم تر از همیشه."

وقتی پرسیده شد که اگر او ترس از رفتن به زندان Ressa گفت: او ترس را تجربه او به عنوان چهره "قدرت های بزرگ از دولت بلکه خشم که من هیچ کار اشتباهی انجام داده اما فراموش کار من."

او گفت که او بود در آغوش او از ترس پس "من می توانم نیش."

Ressa که مدیر عامل و سردبیر اجرایی Rappler, Inc., همچنین التماس کرد گناه نیست به اتهام نقض ممنوعیت مالکیت خارجی و کنترل رسانه ها در فیلیپین. او و برخی از رسانه ها ناظران در توصیف این اتهامات به عنوان تلاش برای پوزه رسانه های مستقل که در حال انتقاد از رئیس جمهور به خصوص بر کشنده خود را سرکوب غیر قانونی مواد مخدر.

این Duterte دولت را تکذیب کرد Ressa حقوقی مربوط به مطبوعات آزادی موضوع گفت او و Rappler باید پاسخ قبل از سیستم قضایی مانند سایر متخلفان از قانون است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب