فدرال بازداشت 'ماسک مرد,' New York داروساز متهم به احتکار در N95 ماسک

مجوز داروساز در نیویورک خریداری شده تا هزاران نفر از نادر N95 ماسک و فروش آنها را در قیمت بسیار بالاتر در طول

توسط MINERALNEWS در 7 خرداد 1399

مجوز داروساز در نیویورک خریداری شده تا هزاران نفر از نادر N95 ماسک و فروش آنها را در قیمت بسیار بالاتر در طول COVID-19 گیر مقامات فدرال و گفت: اعلام دستگیری ریچارد Schirripa یک.k.a. "ماسک مرد" در اتهامات عنوان شده است که شامل نقض دفاع تولید عمل می کنند. Schirripa متهم شارژ تا 25 دلار در هر ماسک – اغلب فروش آنها را از ماشین خود را.

Schirripa متهم از خرید در مورد $200,000 ارزش N95 ماسک بین فوریه و مارس و فروش هزاران نفر از آنها را "به شدت در قیمت های متورم در طول هر دو در اواخر ماه مارس و آوریل سال 2020" با توجه به شکایت کیفری که اخیرا unsealed. بازه زمانی همزمان با موج coronavirus مواردی که توفنده به نیویورک به عنوان بیماری همه گیر در ایالات متحده وارد در نیروی کامل است.

"من احساس می کنم مثل یک فروشنده مواد مخدر را به صورت ایستاده در اینجا" Schirripa, 66 متهم گفت: در اوایل ماه آوریل به عنوان او ثبت شد فروش 16 جعبه N95 ماسک به یک مشتری در یکی از خیابان های منهتن با توجه به شکایت.

فروش صورت گرفت در نزدیکی خیابان مدیسون داروخانه فقط در شرق پارک مرکزی – یک کسب و کار Schirripa به تازگی تعطیل. اما به جای ورود از طریق کانال های رسمی این ماسک آمده بود از "بازار سیاه" Schirripa گفته گفت. او متهم است که فروش بیشتر از دنده محافظ از تنه خود آئودی.

Schirripa "گفت که او به طور معمول اقدام به خرید فولاد درجه ماسک برای $20 در هر جعبه به فروش می رساند و آنها را برای $40, اما او گفت که او تا به حال خریداری این برای 400 دلار در هر جعبه" شکایت کیفری متحده است.

"ما در زمان اضطراری و کمبود" Schirripa گفته گفت: در یک تماس تلفنی با یک عامل مخفی که ثبت شد. کمبود و نیاز حیاتی برای N95 ماسک اند که در چنین تامین کوتاه مدت است که برخی از متخصصان پزشکی مجبور به بداهه نوازی دستگاه ها برای محافظت از خود توجیه خود را بالا قیمت Schirripa گفته گفت.

"به عنوان اتهام, ریچارد Schirripa بهره برداری یک بحران بی سابقه ای به شرکت در احتکار" گفت: آمریکا وکیل برای منطقه جنوب نیویورک جفری S. برمن در بیانیه ای روز سه شنبه. چندین سازمان از تحقیقات امنیت داخلی و آمریکایی خدمات بازرسی به اداره مبارزه با مواد مخدر ایفا نقش در ساختمان مورد در برابر Schirripa.

عوامل بهبود برخی از 6,660 ماسک از Schirripa خانه در لانگ آیلند آپارتمان خود در شهر نیویورک و ماشین خود را.

Schirripa گفته شروع به احتکار N95 ماسک در ماه فوریه و مقامات می گویند او ادامه داد: برای انجام این کار پس از رئیس جمهور تهمت استناد دفاع تولید عمل در اواخر ماه مارس و آن را غیر قانونی برای شرکت در احتکار و یا قیمت درآوردن از تجهیزات حفاظت شخصی مانند N95 ماسک.

مشتریان خود میرسد هشت متحده و شامل چندین پزشکان, خانه سالمندان, یک کفن و یک فروشگاه مواد مخدر با توجه به اسناد دادگاه. مقامات قادر به یادگیری جزئیات بیشتر در مورد Schirripa فروش به خاطر او نگه داشته فاکتورها برای هر معامله — کاغذ که ظاهرا با استفاده از نام خود را به تازگی بسته داروخانه.

Schirripa چهره جدی دیگر اما نامربوط اتهامات ناشی از قبل تحقیقات خود را به داروخانه ها – به خصوص وضع هزاران دوز قوی مواد مخدر از فنتانيل و اکسی کدون به مرفین سولفات, زمانی که او بسته کسب و کار خود و فروش دارایی های آن است.

در اوایل این سال Schirripa با ارسال نامه ای به اداره مبارزه با مواد مخدر است که در آن او گفت که به عنوان بخشی از بسته شدن از داروسازی او منتقل شده به فروش می رسد و یا تمام مواد کنترل شده است که تا به حال برگزار شده کسب و کار.

"در واقع او تا به حال هزاران قرص/تکه در طبقه پایین امن" شکایت متحده توصیف نتایج جستجوی Schirripa در اوایل ماه آوریل.

شکایت متهم Schirripa باعث مدیکر و مدیکید به صورتحساب برای کنترل مواد هنگامی که او گفته استفاده شخصی مشتریان داده ها برای ساخت نسخه برای مواد مخدر. در جستجو از خانه اش شکایت متحده محققان بطری های تجویزی با بیش از دو دوجین نام های مختلف بر روی برچسب.

بر اساس این تحقیق داروساز متهم بهداشت و درمان مراقبت از تقلب و سرقت هویت.

اگر Schirripa محکوم از همه اتهامات علیه او می تواند یک حکم زندان بیش از 30 سال است. که شامل یک تعداد از تقلب در مراقبت های بهداشتی که دارای حداکثر 20 سال زندان محکوم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب