فدرال رزرو اروپا گسترده اقدامات جدید' به تقویت اقتصاد ایالات متحده

بزرگنمایی این تصویر فدرال رزرو می گوید: "روشن شده است که اقتصاد ما را مواجه شدید اختلال" با توجه به

توسط MINERALNEWS در 4 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

فدرال رزرو می گوید: "روشن شده است که اقتصاد ما را مواجه شدید اختلال" با توجه به این بیماری همه گیر کوروناویروس. در اینجا رئیس بانک فدرال جروم پاول دیده می شود که فدرال رزرو از افزایش نرخ بهره در اوایل این ماه — یکی از چندین حرکت اضطراری طراحی شده است برای محافظت از بزرگترین اقتصاد جهان. کوین لمرقو/ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کوین لمرقو/ایسنا

فدرال رزرو می گوید آن را به خرید اوراق قرضه و بهادار با پشتوانه وام مسکن "در مقدار مورد نیاز" برای حفظ بازار کار هموار, رونمایی از یک طرح است که همچنین شامل اقدامات برای اطمینان از اعتبار موجود است برای کسب و کار و مصرف کنندگان است.

"در حالی که عدم اطمینان باقی مانده مشخص شده است که اقتصاد ما را مواجه شدید اختلال," فدرال رزرو گفت: آن را به عنوان نشان داد در این برنامه است. "مهاجم تلاش ها باید در سراسر بخش های دولتی و خصوصی برای محدود کردن ضرر و زیان به شغل و درآمد و به ترویج بهبود سریع پس از اختلالات آباته."

باز طرح تشدید زودتر اورژانس حرکت که به نام برای کمیتۀ بازار آزاد فدرال ریزرو به خرید حداقل 500 میلیارد دلار در خزانه و اوراق بهادار و حداقل 200 $میلیارد دلار وام مسکن مورد حمایت اوراق بهادار.

این حرکت توسط مرکزی سیستم بانکی برداشته میانگین صنعتی داو جونز آتی اما این شاخص هنوز هم تصادفا با حدود 3 درصد در اوایل معاملات غرق شدن در زیر 19,000 علامت در عرض 10 دقیقه.

فدرال رزرو همچنین گفت که "انتظار برای اعلام به زودی ایجاد یک خیابان اصلی کسب و کار برنامه اعطای وام برای حمایت از واجد شرایط اعطای وام به کوچک و متوسط کسب و کارهای مکمل تلاش های [مدیریت کسب و کار کوچک].

تغذیه اقدام به سنا در تلاش برای رسیدن به توافق در یک بسته کمک برای ایالات متحده کسب و کار و مالیات دهندگان. که هزار میلیارد دلار از قانون شکست خورده رویه رای گیری در روز یکشنبه. یک رای جدید برنامه ریزی شده است برای ظهر جمعه, ET.

هفت ایالات متحده در حال حاضر گزارش 1000 یا بیشتر موارد COVID-19 و کارشناسان بر این باورند که تعدادی از افراد آلوده افزایش می یابد بیشتر به عنوان تست می شود بیشتر در دسترس و کارآمد است.

Coronavirus همه گیر نیز به طور مستقیم تحت تاثیر قرار چگونه بازار بورس نیویورک در عمل: برای اولین بار در تاریخ خود به بازار منتقل شده به تمام معاملات الکترونیک روز دوشنبه بسته شدن کف آن برای محافظت از افرادی که کار می کنند وجود دارد.

"بازارهای ما به طور کامل قادر به عامل در تمام الکترونیکی مد برای خدمت به همه شرکت کنندگان و ما در ادامه در شیوه ای که تا زمانی که ما می توانیم دوباره باز ما طبقه تجاری به ما اعضای" NYSE جمهور استیسی کانینگهام گفت: به عنوان او اعلام کرد بسته شدن در بیانیه ای در روز شنبه ،



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن