فدرال ماموران با استفاده از بینام و وسایل نقلیه برای گرفتن معترضان در پورتلند

بزرگنمایی این تصویر پلیس مقابله با تظاهرکنندگان در پرتلند سنگ., در تاریخ 4 ژوئیه. Anadolu Agency/An

توسط MINERALNEWS در 27 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

پلیس مقابله با تظاهرکنندگان در پرتلند سنگ., در تاریخ 4 ژوئیه. Anadolu Agency/Anadolu Agency via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Anadolu Agency/Anadolu Agency via Getty Images

در اوایل ساعت 15 ژوئیه پس از یک شب صرف اعتراض در Multnomah County مرکز عدالت و علامت O. هتفیلد فدرال دادگاه خوانده شده را علامت Pettibone و دوست خود کانر اوشی تصمیم گرفت به خانه.

آن را به حال شده است در یک شب آرام در مقایسه با اکثر معترض در مرکز شهر. توسط a. m. 2 اجرای قانون تا به حال با استفاده از هر گاز اشک آور و تنها با چند مورد استثنا هر دو پورتلند اداره پلیس فدرال و ماموران اجرای قانون باقی مانده بود خارج از دید.

یک بلوک غرب Chapman Square Pettibone و اوشی ضربه به یک گروه از مردم که به آنها هشدار داد که مردم در استتار بودند رانندگی در اطراف منطقه بینام ماشین با اجسام حجم گرفتن مردم را در خیابان.

"به طوری که وحشتناک بود برای شنیدن" Pettibone گفت.

آنها تا به حال به سختی از آن ساخته شده یک و نیم بلوک زمانی که بینام و وانت کشیده در مقابل آنها.

"من می بینم بچه ها در کمو" اوشی گفت. "چهار یا پنج نفر از آنها را پاپ از باز کردن درب و آن را فقط مانند" آه s**t. من نمی دانم که شما هستند و یا آنچه شما می خواهید با ما."

فدرال مأموران اجرای قانون شده اند با استفاده از بینام و وسایل نقلیه به درایو در اطراف شهر پرتلند و بازداشت معترضان پس حداقل جولای 14. حساب های شخصی و فیلم های متعدد نوشته شده آنلاین نشان می دهد افسران رانندگی به مردم بازداشت افراد بدون هیچ توضیحی در مورد اینکه چرا آنها دستگیر و رانندگی است.

این تاکتیک به نظر می رسد یکی دیگر از تشدید فدرال نیروی مستقر در پورتلند خیابان های شهر به عنوان مقامات فدرال و رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفته اند که آنها برنامه ریزی برای سرکوب تظاهرات شبانه در خارج از دادگاه فدرال و Multnomah County دادگستری مرکز که به طول انجامید بیش از شش هفته است.

در بیانیه سرویس مارشال آمریکا کاهش یافته است به نظر در عمل با استفاده از بینام, وسایل نقلیه, اما گفت که افسران خود را تا به حال دستگیر نشده Pettibone.

و پنج شنبه یک DHS سخنگو گفت در پس زمینه است که می تواند آنها تایید اقدام وزیر امنیت داخلی چاد گرگ بود در پورتلند در طول روز. سخنگوی نمی اذعان سوال دیگر در مورد در مورد بازداشت.

فدرال افسران متهم اند که حداقل 13 نفر با جرائم مربوط به اعتراضات تا کنون در حالی که دیگران دستگیر شده اند و منتشر شد از جمله Pettibone. آنها همچنین در سمت چپ یکی از معترضان می گوید بستری با جمجمه شکستگی پس از تیراندازی او را در مواجهه با "کمتر کشنده" مهمات در جولای 11.

افسران ایالات متحده مارشال عملیات ویژه و گمرک و حفاظت از مرزها را BORTAC شده اند فرستاده شده به پورتلند برای محافظت از اموال فدرال در طول تظاهرات اخیر علیه نژادپرستی و خشونت پلیس.

"این است که یک کل بسیاری از هیچ چیز نیست."

مصاحبه های انجام شده توسط اورگان عمومی رادیو نمایش: ماموران پلیس بازداشت مردم در خیابان پورتلند که در نزدیکی فدرال اموال. تظاهرکنندگان مانند اوشی و Pettibone گفت: آنها فکر می کنم آنها هدف قرار گرفتند توسط ماموران فدرال برای به سادگی با پوشیدن لباس سیاه و سفید لباس در منطقه از تظاهرات.

اوشی گفت: او زد که او را دیدم مردم با پوشیدن استتار پرش از بینام و خودرو. او گفت که او را مخفی می کردند زمانی که یک دوم بینام ون دنبال او.

تصویری از شلیک گلوله توسط اوشی و ارائه به OPB نشان می دهد یک صفحه نمایش تاریک به عنوان اوشی روایت صحنه است. فراداده از این ویدئو را تایید زمان و مکان از معترضان حساب.

"فدرال در حال رانندگی در اطراف گرفتن مردم از خیابانها" اوشی گفت: در این ویدئو. "من چیزی نمی f*****g اشتباه است. من ضبط این. من تا به حال به اجازه کسی می دانم که این چیزی است که اتفاق می افتد."

Pettibone فرار نیست فدرال افسران.

"من اساسا پرتاب شدن به ون" Pettibone گفت. "و من عرقچین کشیده بر چهره من, بنابراین من نمی تواند را ببینید و آنها برگزار شد و من دست بر سر من."

Pettibone و اوشی هم گفت: آنها نمی تواند فکر می کنم از هر چیزی که آنها انجام داده اند ممکن است برای پایان دادن به هدف اجرای قانون است. آنها شرکت در تظاهرات به طور منظم اما آنها گفت: آنها نیست "محرکین." آنها نمی اسپری رنگ ساختمان, درخشش, اشاره گر لیزری در افسران و یا انجام هر چیز دیگری غیر از حضور در تظاهرات که اجرای قانون را به طور منظم تلقی "غیر قانونی مجامع."

کور کلاه خود را در بینام و وانت پر از افراد مسلح در لباس استتار و زره بدن که تا به حال شناسایی خود Pettibone گفت: او رانده شد در اطراف مرکز شهر قبل از تخلیه در داخل یک ساختمان. او نمی خواهد یاد بگیرند تا پس از آزادی خود را که او تا به حال شده است در داخل دادگاه فدرال.

"این در واقع یک روند رو به بسیاری از دیوارها و گوشه های آنها بصورت تماسهای مکرر من را گرفت عکس من و rummaged از طریق وسایل" Pettibone گفت. "یکی از آنها گفت:" این یک کل بسیاری از هیچ چیز نیست.'"

Pettibone گفت: او را در یک سلول. به زودی پس از دو افسر در آمد به عنوان خوانده شده خود را به او حقوق میراندا. آنها نیست به او بگویید چرا او را دستگیر کردند. او گفت: آنها از او خواست اگر او می خواست به چشم پوشیدن از حقوق خود و پاسخ به برخی از سوالات اما Pettibone کاهش یافته است و گفت: او می خواست یک وکیل. مصاحبه متوقف شد و حدود 90 دقیقه بعد او منتشر شد. او گفت که او نمی دریافت هر گونه مدارک استنادی و یا ضبط از دستگیری او.

"من فقط اتفاق افتاده بود که با پوشیدن لباس سیاه در یک پیاده رو در مرکز شهر پورتلند در آن زمان" Pettibone گفت. "و ظاهرا این است که زمینه را برای بازداشت من است."

بزرگنمایی این تصویر

نقاشی های دیواری از تظاهرات اخیر را پوشش می دهد یک منطقه خارج از علامت گذاری O. هتفیلد دادگاه فدرال در پرتلند سنگ., در تاریخ 8 ژوئیه. معترضان که در برخورد با مقامات وجود دارد روبرو هستند و نه فقط در برابر پلیس شهر اما یک گروه از ماموران فدرال که منعکس کننده اولویت های جدید برای وزارت امنیت داخلی: جلوگیری از آنچه که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تماس "خشونت آمیز و ضرب وشتم." جیلیان Flaccus/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیلیان Flaccus/AP

OPB ارسال DHS یک لیست گسترده ای از سوالات در مورد Pettibone بازداشت از جمله: چه توجیه قانونی برای ساخت دستگیری و دور از اموال فدرال? چه توجیه قانونی برای جستجوی افرادی که شرکت در فعالیت های جنایی? چرا فدرال ماموران با استفاده از وسایل نقلیه غیر نظامی و مردم دور آنها ؟ در حال دستگیری ماموران فدرال را قانونی تحت قانون اساسی ؟ اگر چنین است چگونه است ؟

سخنگوی تایید اقدام DHS وزیر شده بود در پورتلند اما نمی اذعان سوالات.

"آن را مانند توقف و frisk دیدار گوانتانامو گفت:" وکیل ژوئن چاوز مدیر حقوق مدنی پروژه در اورگان دادگستری مرکز منابع.

چاوز مشغول به کار در دادخواهی اطراف این هفته از تظاهرات و کمک به رهبری تلاش ها برای محدود کردن محلی پلیس با استفاده از گاز اشک آور و مهمات در تظاهرات. وی از دستگیری توسط ماموران فدرال "وحشتناک است."

"شما باید قوانین مربوط به علت احتمالی که می تواند منجر به دستگیری" او گفت:. "این برای تلفن های موبایل بیشتر شبیه به آدم ربایی. آن را برای تلفن های موبایل مانند آنها ربایی مردم از خیابانها."

Ashlee Albies یک حقوق مدنی وکیل با ملی وکلا صنفی گفت: Pettibone را بازداشت یک مثال از تهدید و ارعاب توسط فدرال اجرای قانون و اشاره کرد که مردم یک متمم اول قانون اساسی حق نشان می دهد. او همچنین گفت مقامات مجری قانون باید به دنبال روش زمانی که بازداشت آنها کسی است.

"من خواهد بود شگفت زده برای دیدن که کشیدن تا در بینام و ون گرفتن مردم خیابان است قابل قبول سیاست برای تحقیقات جنایی" Albines گفت.

"ما در حال رفتن به انجام آنچه که باید انجام شود

در نامه ای منتشر شد پنج شنبه DHS Ating وزیر گرگ گفت: "پورتلند شده است تحت محاصره در 47 روز مستقیم با خشونت اوباش محلی در حالی که رهبران سیاسی حاضر به بازگرداندن نظم به حفاظت از شهرستان خود را."

"یک دادگاه فدرال نماد عدالت" گرگ نوشت: بدنام کردن اعتراضات علیه نژاد پرستی در ایالات متحده سیستم عدالت کیفری به عنوان یک angry mob. "برای حمله به آن است که برای حمله به آمریکا است."

این هفته مغلوب ساختن پیشی جستن بارها صحبت در مورد آنچه که او خواستار بی قانونی در شهر. وی با تمجید از نقش فدرال مأموران اجرای قانون در پورتلند و اشاره به افزایش حضور خود را در شهرستانها در سراسر کشور. صحبت به فاکس نیوز روز پنج شنبه اقدام ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی کمیسر Mark Morgan به نام معترضان جنایتکاران.

"من نمی خواهم برای به دست آوردن جلوتر از رئیس جمهور و اعلام" مورگان گفت: "اما وزارت دادگستری است برای رفتن به درگیر در این DHS در حال رفتن به درگیر در این; و ما واقعا به موضع در سراسر هیئت مدیره. و ما در حال رفتن به انجام آنچه باید انجام شود برای حفاظت از مردان و زنان در این کشور است."

اوایل صبح روز پنج شنبه در پورتلند پلیس سعی کردم یک رویکرد جدید برای جلوگیری از تظاهرات. افسران پاک دو در نزدیکی پارک Lownsdale و چپمن مربع از جمله شورش دنده کباب پز ایستاده بود که پخت و پز مواد غذایی رایگان از ژوئیه 4. این شهرستان گفت: آن بسته شدن پارک برای تعمیر و نگهداری. در اوایل بعد از ظهر نرده ها نصب شده است در اطراف هر دو پارک.

پلیس بازداشت نه نفر در طول بسته شدن از جمله سه نفر از افرادی که زد شورش دنده. آنها با انواع اتهامات از جمله خاطی و رفتار آشوبگرانه.

شهردار تد ویلر را کاهش یافته است به نظر آخرین رویدادهای مربوط به فدرال افسران, اما تصریح کرد یک بیانیه از پیش از آن در این هفته گفت: ماموران فدرال باید محدود به حفاظت از اموال فدرال.

"ما لازم نیست و یا می خواهید خود را به کمک" ویلر گفت. "بهترین چیزی که می توانید انجام دهید این است که ماندن در داخل ساختمان خود را و یا ترک پورتلند در دسترس نباشد."

اورگان دموکرات ایالت جف Merkely گفت: اگر گرگ مراجعه به پورتلند بود به ملتهب وضعیت به طوری که رئیس جمهور می تواند "نگاه سخت" اقدام DHS رهبر باید ترک کنید.

"فدرال ضرب گلوله نیروهای گزارشی از معترضان در چهره" Merkely گفت: در یک صدای جیر جیر. "این نیروهای سایه شده اند افزایش نمی, جلوگیری از خشونت."

اورگان دولتی کیت براون به طور مشابه به نام برای فدرال مأموران اجرای قانون به ترک پورتلند. او افزود: Wolf در یک "ماموریت به تحریک رویارویی برای اهداف سیاسی."

"این تئاتر سیاسی از رئیس جمهور تهمت است و هیچ ربطی به ایمنی عمومی" قهوه ای در بیانیه ای گفت. "رئیس جمهور شکست خورده است به رهبری این کشور است. در حال حاضر او استقرار فدرال افسران را به گشت زنی در خیابان پورتلند در آشکار و سوء استفاده از قدرت توسط دولت فدرال است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن