دادگاه تجدید نظر فدرال پنل مجددا تگزاس ممنوعیت سقط جنین تحت Coronavirus محدودیت

فدرال سه قاضی درخواست پنل می گوید: ممنوعیت سقط جنین در تگزاس می تواند در اثر باقی می ماند در طول coronavirus ب

توسط MINERALNEWS در 20 فروردین 1399

فدرال سه قاضی درخواست پنل می گوید: ممنوعیت سقط جنین در تگزاس می تواند در اثر باقی می ماند در طول coronavirus بیماری همه گیر.

دولت جمهوری خواه فرماندار و دادستان کل باید گفت که سقط جنین باید به درمان به عنوان یک روش انتخابی و معلق در تلاش برای حفظ تجهیزات پزشکی برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی. درمانگاه در تگزاس به درهای بسته خود را و بیماران به دنبال سقط جنین تبدیل شده است که در روزهای اخیر.

بر اساس حکم صادره روز پس از ایالات متحده دادگاه تجدید نظر برای پنجمین مدار با صدور دستور موقت اجازه می دهد ممنوعیت اقامت در اثر, در حالی که دادخواهی همچنان ادامه دارد.

حقوق باروری گروه به چالش کشیده اند ممنوعیت سقط در چندین ایالت از جمله تگزاس که صادر شده است در پاسخ به این بیماری همه گیر.

در 2-1 تصمیم پنل New Orleans بر اساس دادگاه فدرال گفت تگزاس بان می تواند در اثر باقی می ماند در طول همه گیر داده "افزایش گسترش COVID-19 و دولت مهم بهره در حفاظت از سلامت عمومی است."

گروه پزشکی, در ضمن متهم کرده اند دولت جمهوری رهبران سیاسی بحران و باید گفت سقط جنین ضروری است, زمان حساس روش. حقوق باروری گروه قول داده اند که برای ادامه مبارزه با این ممنوعیت و این موضوع می تواند در نهایت قبل از دیوان عالی ایالات متحده.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lytny.im
آخرین مطالب