دادگاه تجدید نظر فدرال پنل پاک مسیر به اعدام پرتاب کردن پایین تر حکم دادگاه

دو نفر از قضات منصوب رئیس جمهور تهمت به منطقه کلمبیا مدار دادگاه تجدید نظر غالب سه شنبه در یک حکم است که پاک ر

توسط MINERALNEWS در 20 فروردین 1399

دو نفر از قضات منصوب رئیس جمهور تهمت به منطقه کلمبیا مدار دادگاه تجدید نظر غالب سه شنبه در یک حکم است که پاک راه را برای اعدام چهار زندانی.

تنها مخالف در 3-2 حکم قاضی دیوید Tatel یک منصوب رئیس جمهور سابق بیل کلینتون. قضات بودند بررسی کاهش دادگاه دستور که مسدود شده بود اعدام های برنامه ریزی شده.

این تصمیم به عنوان یک پیروزی برای مغلوب ساختن پیشی جستن وزارت دادگستری صادر شده است که دستورالعمل های جدید در ماه ژوئیه گذشته که اجازه دولت فدرال به انجام آن اعدامها در 16 سال است.

سرنوشت این چهار مرد حل نشده باقی می ماند چرا که خود را اعدام فرستاده شدند به دادگاه پایین تر برای بیشتر رسیدگی است.

در ماه دسامبر دادگاه عالی ایالات متحده کاهش یافته است وزارت دادگستری درخواست برای تخلیه پایین تر دادگاه دستور که scuttled برنامه ریزی شده اعدام.

در موضوع این سوال که آیا محکوم مردان باید به مرگ قرار داده با تزریق تنها یک نمک اسید باربیتوریک — پنتوباربیتال — به عنوان نام در وزارت دادگستری جولای 2019 یادداشت.

بسیاری از 28 متحده که در آن مجازات اعدام هنوز قانونی نیاز به تزریق کشنده کوکتل حاوی نه یکی بلکه سه باربیتورات ها است. این کشورها عبارتند از ایندیانا که در آن برنامه ریزی شده اعدام شد به جای.

شرکت های دارویی تولید را متوقف کرده اند و حداقل یکی از سه مواد مخدر استفاده می شود که کشنده مخلوط و چند botched اعدام را ناشی از برخی از ایالت ها با استفاده از تست نشده فرمول.

1994 فدرال مجازات اعدام در عمل خواستار اعدام می شود "در صورت تجویز شده توسط قانون دولت است که در آن حکم تحمیل شده است."

قاضی گرگوری Katsas استدلال می کند در اکثر نظر است که "صورتی" به سادگی اشاره به روش اعدام به جای پروتکل های هر کشور به شرح زیر در انجام هر نوع اعدام است.

"دولت می گوید که" روش " در اینجا به معنی 'روش'," Katsas می نویسد: "چنین است که FDPA تنظیم فقط بالا-خط انتخاب در میان اجرای روش های مانند دار زدن برق یا تزریق کشنده. به نظر من دولت درست است."

قاضی ایتالیایی رائو در concurring نظر استدلال می کند که در حالی که کلمه "شیوه" اشاره دارد نه تنها به روش اجرای آن را نمی توان در انزوا. "آن گسترده است, انعطاف پذیر, واژه," او می گوید: "که ویژگی بستگی به زمینه."

در مخالفت Tatel می گوید: بهترین درک از سال 1994 قانون است که آن را "نیاز به فدرال اعدام انجام شود با استفاده از همان روش است که با استفاده از به اجرای خود زندانیان است.

"تا به حال کنگره در نظر گرفته شده به اجازه دادستان به اتخاذ یک اجرای پروتکل" Tatel استدلال می کند: "این می دانستم که دقیقا چگونه به انجام این کار است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب