تغذیه و پنجه نرم کردن با آن حرکت های بعدی به عنوان ویروس اصطبل ما اقتصاد

واشنگتن - مقامات فدرال رزرو در حال دست و پنجه نرم این هفته با زمان و دامنه بعدی خود را در سیاست حرکت می کند در

توسط MINERALNEWS در 7 مرداد 1399

واشنگتن - مقامات فدرال رزرو در حال دست و پنجه نرم این هفته با زمان و دامنه بعدی خود را در سیاست حرکت می کند در زمانی که خشمگین ویروسی همه گیر را تضعیف کرده است که اقتصاد ایالات متحده.

بدون تغییرات عمده به احتمال زیاد زمانی که فدرال ریزرو انتشار بیانیه ای در روز شنبه پس از دو روز نشست به پایان می رسد و فقط قبل از صندلی جروم پاول دارای یک کنفرانس خبری. اما بانک مرکزی در حال کار نسبت به ارائه بیشتر راهنمایی های خاص در شرایط آن ها را مشاهده کنید قبل از توجه به بالا بردن آن معیار بهره کوتاه مدت نرخ ارز که در حال حاضر ثابت نزدیک به صفر.

اقتصاددانان چنین رویکردی "رو به جلو هدایت" و تغذیه از آن استفاده گسترده پس از 2008-2009 رکود است. فدرال رزرو احتمالا نمی خواهد ارائه چنین راهنمایی تا جلسه بعدی خود را در ماه سپتامبر اقتصاددانان می گویند. اما با توجه به نشانه هایی که اقتصاد به تاخیر انداختن در صورت همه گیر و چندین برنامه های کمک شده اند و به عنوان کنگره بحث دیگری نجات بسته این احتمال وجود دارد که فدرال ریزرو مقامات می تواند به روز رسانی راهنمایی های خود را در اوایل روز شنبه.

پس از آن قبلی نشست ماه گذشته فدرال رزرو تا به حال حاکی از آن انتظار می رود به نگه داشتن کلید آن در کوتاه مدت با نرخ نزدیک به صفر طریق 2022. پس از همه گیر را تهدید به اقتصاد است و به نظر می رسد بدتر است. با توجه به ساعت خود ژوئن نشست "گوناگون" تغذیه مقامات احساس آن را "مهم است در ماه های آینده ... به ارائه وضوح بیشتر" در مورد مسیر آینده نرخ.

برخی از تغذیه ناظران انتظار افزایش نرخ تا سال 2024 در اولین داده های خود را تلخ چشم انداز اقتصاد و انتظارات از ادامه ultra-نرخ تورم پایین است. اما بیشتر ویژگی از تغذیه می تواند بیشتر اطمینان به کسب و کار و خانواده های کم نرخ محیط زیست برای سال آمده است.

به عنوان همه گیر تشدید در ماه مارس بانک مرکزی سیاست کاهش کلیدی خود را در کوتاه مدت نرخ بهره به نزدیک صفر و کارگردانی است که فدرال ریزرو خرید حدود 2 تریلیون دلار از خزانه داری و وام مسکن مورد حمایت اوراق بهادار. کسانی که خرید در نظر گرفته شده برای اطمینان حاصل شود که کاهش نرخ استقراض باقی خواهد ماند در دسترس برای خانواده ها و کسب و کار برای کمک به خار هزینه و رشد.

فدرال رزرو نیز راه اندازی شد و نه برنامه های وام دهی به فعال کردن کسب و کار و وال استریت بانک ها به قرض گرفتن در نرخ پایین. روز سه شنبه ، تغذیه گفت: تمدید هفت نفر از کسانی که برنامه های که تعیین شده بود به پایان رسید سپتامبر. 30 از طریق پایان سال است.

یکی به صورت بالقوه از جلو هدایت خواهد بود برای فدرال ریزرو اعلام کرد که آن را نمی خواهد به افزایش نرخ بهره تا زمانی که تورم سالانه رسیده است یا بیش از آن هدف 2% برای یک دوره خاص. این خواهد بود در نظر گرفته شده اجازه می دهد تا تورم به بالاتر از 2 درصد برای جبران تورم که کاهش یافته است زیر که هدف تقریبا به طور مداوم از سال 2012. (تورم است که در حال حاضر در حال اجرا فقط در رقم 0.5% و با توجه به تغذیه ترجیح سنج.)

در اخیر سخنرانی و حضور سیاستگذاران بانک مرکزی آمریکا را به صدا درآورده تا حد زیادی بدبینانه در مورد اقتصاد است. چند جمله پاول هشدار داد در اواخر ماه مه به عنوان بسیاری از ایالت ها اجازه می دهد شروع کسب و کار بیشتر برای بازگشایی که احیا ویروس می تواند مخاطره هر بازیابی.

پس از تایید مورد تعداد باید افزایش یافت و در سراسر کشور به خصوص در چنین خورشید بزرگ کمربند متحده به عنوان فلوریدا تگزاس و آریزونا و کالیفرنیا هر چند خود را در مورد سطح را به طور کلی پهن در هفته گذشته. شیوع منجر حداقل 22 متحده یا توقف یا معکوس خود را دوباره دهانه در نتیجه وادار کردن شرکت ها برای تحمیل اخراج و یا برای جلوگیری از استخدام.

تعداد زیادی از مردم برای استفاده از مزایای بیکاری بیش از 1 میلیون دلار برای 18 هفته. و داده های دیگر مانند کارت اعتباری هزینه های نقطه به یک عقب نشینی در هزینه.

Lael Brainard یکی از اعضای بانک فدرال حکام گفت: در اوایل این ماه که تجدید حیات این ویروس در سراسر این کشور تاکید شدید آن تهدید برای اقتصاد است.

"اخیر تجدید حیات در COVID موارد هوشیار یادآوری است که این بیماری همه گیر باقی مانده است کلید راننده, اقتصاد, البته," او گفت: در یک سخنرانی. "یک مه غلیظ از عدم قطعیت هنوز هم ما را احاطه کرده و خطراتی غالب است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در کنفرانس خبری روز شنبه, پاول است به احتمال زیاد به تماس برای کنگره به ادامه به ارائه محرک برای اقتصاد به عنوان او انجام داده قبل از. رئیس جمهور بارها تاکید کرد که فدرال رزرو به "وام قدرت نه صرف قدرت" و در حالی که او معمولا اجتناب حمایت از سیاست های خاص او به وضوح از کنگره خواست به صرف بیشتر.

"او واقعا چرخد و از بودن طفره زن حیله گر برای اینکه کاملا مستقیم گفت:" دایان Bg اقتصاددان ارشد در Grant Thornton مالیاتی و حسابداری شرکت.

آخرین مطالب