فوریه رتبه در میان در خشک ترین رکورد در سراسر کالیفرنیا. پیش بینی امیدوار برای 'معجزه مارس'

پس از یکی از خشک ترین Februaries ثبت شده در سراسر کالیفرنیا اولین روز از ماه مارس به ارمغان آورد یک خط تیره از

توسط MINERALNEWS در 13 اسفند 1398

پس از یکی از خشک ترین Februaries ثبت شده در سراسر کالیفرنیا اولین روز از ماه مارس به ارمغان آورد یک خط تیره از باران و گرد پودر تازه به خشک چشم انداز است.

طوفان که نورد به لس آنجلس روز یکشنبه بعد از ظهر کاهش یافته و کمتر از یک دهم از یک اینچ از بارش باران در سواحل, در حالی که ارتفاعات بالاتر دیدم بین یک چهارم و یک اینچ از بارش.

برف دره کوه رفت و آمد مکرر در سن برنردینو کوه گزارش یک پا از برف از سیستم در حالی که Frazier پارک در شهرستان کرن دریافت 3-اینچ گرد گفت: جان دوما یک هواشناس با خدمات ملی آب و هوا در اخنرد.

روز یکشنبه باران ترین آسمانی برخی از مناطق دیده می شود در حداقل یک ماه. فشار ریج که درنگ بیش از اقیانوس آرام شرقی برای بسیاری از ژانویه و فوریه است جایگزین طوفان های زمستانی است که به طور معمول خیس کالیفرنیا به شمال غربی اقیانوس آرام.

تبلیغات

این الگو به نظر می رسد تغییر است که می تواند اجازه می دهد بیشتر طوفان از طریق, اما معلوم نیست چقدر طول خواهد کشید. برد بلند مدل اشاره در بیشتر باران در جنوب کالیفرنیا در روز شنبه یا یکشنبه و بزرگتر طوفان اواسط هفته آینده دوما گفت.

پیش بینی آب و مديران نگه داشتن چشم و نزدیک در آسمانی امیدوار هستند که یک ماه یک پدیده شناخته شده توسط کارشناسان آب و هوا به عنوان "معجزه مارس" ممکن است کمک به تقویت شرجی و زمستان باران بالغ.

"آن را نمی خواهد خیلی به ضرب و شتم فوریه" دوما گفت.

پس از خشک ژانویه در سراسر جنوب غربی کالیفرنیا مارس نمی آورد مهلت پیش بینی تا به حال می خواستم. ترین مکان های دریافت شده کمتر از 5 درصد از نرمال بارش در ماه, با توجه به آب و خدمات اطلاعات.

تبلیغات

این عدم آسمانی بازنویسی کتاب رکورد در برخی از مناطق در کالیفرنیا است.

سانتا ماریا فرودگاه که ندیدم باران در ماه گذشته و در سن لوئیس ابیسپو فرودگاه دیدم که فقط اثری بود, خود را خشک ترین Februaries در ضبط. فرودگاه بین المللی لس آنجلس و پاسو روبلز فرودگاه هر دو دریافت اثری از بارش بستن با خود خشک ترین Februaries در ضبط. پرونده برای هر دو مکان قدمت بیش از 70 سال است.

در مجموع 0.04 اینچ از بارش باران کاهش یافت و در مرکز شهر لس آنجلس در ماه گذشته با قرار دادن آن در یک کراوات با فوریه 1899 برای 10th خشک ترین ماه فوریه در ضبط. شده است وجود دارد هیچ باران در مرکز شهر سه بار در کل ماه فوریه -1912, 1933 و 1984 — من از پرونده آغاز شد و در سال 1877. در فوریه سال 1885, 1896, 1900 و 1964 فقط اثری از باران ثبت شد.

مرکز شهر لس آنجلس نیز تا به حال آن چهارم-خشک ترین ترکیب ژانویه و فوریه در رکورد پس از فقط 0.36 اینچ کاهش یافت و در طول دو ماه اول این سال است. خشک ترین ترکیب ژانویه و فوریه رخ داده در سال 1912 زمانی که اندک 0.07 اینچ از بارش باران کاهش یافت و در مرکز شهر است.

بسیار از شمال کالیفرنیا نیز تجربه استخوان خشک فوریه.

Santa Rosa, San Francisco فرودگاه شهر ردوود اوکلند و سان خوزه ندیدم باران در ماه گذشته ساخت آن را خشک ترین ماه فوریه در ضبط. قبلی مارس رکورد برای آن مکان راه اندازی شد در سال 1953 داده ها را نشان می دهد.

کمبود باران باعث شده که نزدیک به 70 درصد از کشور از جمله بسیاری از ساحل مرکزی و شهرستان لس آنجلس به غیر طبیعی در شرایط خشک است. حدود 23 درصد از کشور از جمله بزرگ عصری برای San Joaquin Valley و بخشهایی از سیرا نوادا حدود 5.9 میلیون نفر است در نظر گرفته شود در شرایط خشکسالی متوسط با توجه به نقشه های منتشر شده در هفته گذشته توسط ایالات متحده خشکسالی نظارت بر.

عدم بارش باران نیز عوارض خود را گرفته در سیرا نوادا, برف, یک منبع کلیدی از دولت تامین آب است. به عنوان پنج شنبه, برف در سطح ایالت اندازه گیری 46 درصد از میانگین زمان از سال است. در حدود همان زمان در سال گذشته برف اندازه گیری 151 درصد از متوسط است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن