FDA هشدار در مورد دقت و به طور گسترده ای استفاده می شود ابوت Coronavirus آزمون

بزرگنمایی این تصویر یک تکنسین آزمایشگاه نرخهای نمونه به Abbott Laboratories, ID در حال حاضر تست ماشی

توسط MINERALNEWS در 26 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک تکنسین آزمایشگاه نرخهای نمونه به Abbott Laboratories, ID در حال حاضر تست ماشین در دیترویت مرکز بهداشت در 10 آوریل سال 2020 است. کارلوس Osorio/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کارلوس Osorio/AP

غذا و دارو است هشدار عمومی در مورد قابلیت اطمینان از به طور گسترده ای استفاده می شود تست سریع برای coronavirus. آزمون های ساخته شده توسط Abbott Laboratories شده است در ارتباط با نتایج نادرست آن می تواند دروغ اطمینان بیماران که آنها با این ویروس آلوده. آزمون ترویج شده است با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به عنوان یک عامل کلیدی در کنترل این بیماری همه گیر در ایالات متحده است و برای استفاده روزانه تست است که در کاخ سفید است.

به عنوان اولین گزارش NPR, به عنوان بسیاری از 15 به 20 نفر از هر 100 تست ممکن است تولید دروغ نتایج منفی. پس از آن مطالعه منتشر شده در این هفته نشان داد که آزمون از دست رفته می تواند به عنوان بسیاری از 48 درصد از عفونت.

ابوت گفت: NPR در اواخر ماه آوریل که هر گونه مشکلات را با این تست می تواند بنیادی از نمونه های ذخیره شده در یک راه حل خاص شناخته شده به عنوان ویروسی حمل و نقل رسانه ها قبل از اینکه آزمایش به جای اینکه وارد شده به طور مستقیم به شرکت ماشین تست. به عنوان یک نتیجه این شرکت به تازگی دستور داده تا کاربران را به اجتناب از استفاده از راه حل و تنها نمونه تست قرار داده به طور مستقیم به دستگاه.

علاوه بر این شرکت در ادامه به دفاع از دقت و صحت آزمون و با اشاره به مطالعات دیگر که پیدا کرده اند آن را به عنوان دقیق که هر تست های دیگر استفاده می شود.

FDA هشدار که "هر منفی نتایج آزمون هستند که سازگار با بیمار علائم بالینی و نشانه های لازم برای بیمار مدیریت تایید شود باید با یکی دیگر از تست."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب