FBI لینک مردان حقوق وکیل به, n. y., کالیفرنیا, قتل

لس آنجلس - فدرال محققان شواهد و مدارکی مبنی بر قتل و مردان حقوق وکیل در کالیفرنیا به مظنون در کمین تیراندازی ا

توسط MINERALNEWS در 1 مرداد 1399

لس آنجلس - فدرال محققان شواهد و مدارکی مبنی بر قتل و مردان حقوق وکیل در کالیفرنیا به مظنون در کمین تیراندازی از یک قاضی فدرال خانواده در نیوجرسی, مقامات گفت.

شواهد گفته متصل Roy دن Hollander, یکی دیگر از مردان حقوق وکیل که مرده از خود وارد زخم گلوله روز پس از حمله ای که به کشته شدن قاضی و زخمی شوهرش به مرگ مارک Angelucci در سن برناردینو کانتی, کالیفرنیا.

FBI مقامات در نیوآرک نیوجرسی در روز چهارشنبه خواهد نه توصیف شواهد و یا توضیح دهید که چگونه این روابط به دو مورد.

اف بی آی می گوید دن Hollander بود "موضوع اصلی در این حمله" روز شنبه در صفحه اصلی ایالات متحده در منطقه قاضی استر Salas در شمال نیوبرانزویک نیوجرسی که در آن 20 سال, Daniel Anderl کشته شد و پدرش, علامت Anderl, 63, زخمی شد.

Salas, 51, بود در بخش دیگری از خانه بود و آسیبی نرساند. دن Hollander مرده پیدا شد دوشنبه در Sullivan County, New York.

در هر دو حملات مشکوک به نظر می رسد برای مطرح به عنوان یک راننده تحویل با توجه به اجرای قانون رسمی. رسمی نمی تواند مورد بحث در حال انجام تحقیقات علنی و خطاب به AP به شرط ناشناس ماندن.

Angelucci مانند دن Hollander شد درگیر در پرونده های حقوقی ادعا تبعیض جنسیتی علیه مردان است. او به ضرب گلوله کشته شد به مرگ در خانه اش در جولای 11.

دن Hollander, 72 توصیف خود را به عنوان یک "ضد فمینیستی" وکیل شکایت به چالش کشیدن قانون اساسی از "شب خانم ها" تبلیغات در کافه ها و کاباره ها شکایت دانشگاه کلمبیا برای ارائه مطالعات زنان طبقات و شکایت سازمان های خبری بیش از آنچه او گفته بود مغرضانه پوشش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب