پدر دستگیر و در کشتار 5 از نوزاد کودکان

زمین های جنگلی کالیفرنیا. - پدر کالیفرنیا مورد بود از زندان آزاد شده و به زندان گرفته شده در ارتباط با چندین د

توسط MINERALNEWS در 8 بهمن 1398

زمین های جنگلی کالیفرنیا. - پدر کالیفرنیا مورد بود از زندان آزاد شده و به زندان گرفته شده در ارتباط با چندین دهه قتل پنج تن از نوزاد و کودکان در یک مورد یک کلانتر گفت: از خالی از سکنه خود را به آژانس برای سال.

پل پرز 57 یک محکوم مجرم جنسی با 20 سال سابقه کیفری متهم شد در مرگ و میر کودکان متولد شده بین سال های 1992 و 2001, مقامات روز دوشنبه اعلام کرد همان روزی که قرار بود منتشر شود از یک زندان ایالتی در دلنو نامربوط اتهامات عنوان شده علیه.

Yolo County Sheriff تام لوپز گفت: این مورد نشان دهنده یک "غیر قابل بیان بد" اگر یک انگیزه مشخص شده است.

"من نمی توانم فکر می کنم از یک مورد نگران کننده تر از این یکی" او گفت:. "می تواند وجود داشته باشد هیچ قربانی آسیب پذیر تر و بی گناه تر از نوزاد و متاسفانه این مورد شامل پنج نفر از آنها را."

یک قتل تحقیقات راه اندازی شد در بهار سال 2007 پس از یک ماهیگیر پیدا بد از تجزیه بقایای یک 3-ماه-پیر پسر به تازگی شناسایی شده به عنوان Nikko لی پرز.

کودک پیچیده شده بود در یک وینی پیف پتو و سپس در یک لایه پلاستیکی قرار داده و در داخل فلزی کولر که شده بود وزن با اشیاء فلزی قبل از غوطه ور شدن در آبیاری سلوق در نزدیکی زمین های جنگلی کالیفرنیا حدود 80 مایل (130 کیلومتر) شمال شرقی سان فرانسیسکو.

کالبد شکافی مشخص شد نوزاد بر اثر بلانت نیروی ضربه. او تا به حال یک جمجمه شکسته و قبل از مرگ به حال پایدار دنده و سایر شکستگی که آغاز شده بود به درمان در زمان او کشته شد.

محققان فرستاده شده DNA کودک به وزارت دادگستری ایالات متحده به امید به دست آوردن یک هویت. اما آن را تا ماه اکتبر که آنها در بر داشت در این مسابقه است. آنها قادر به تعیین Nikko هویت و که او متولد شد و نه سال قبل در نوامبر. 8 سال 1996 و حدود 170 مایل دور در فرزنو ،

باقی مانده بود شناسایی و پس از مقامات با استفاده از گسترش DNA پایگاه داده برای اولین بار در مورد, هر چند آن را به حال شده است به طور گسترده ای استفاده می شود در موارد دیگر.

مردی که کشف Nikko باقی مانده به آسوشیتدپرس گفت او هرگز را فراموش کرده ام آنچه او را دیدم و برطرف شد به یادگیری تکنولوژی DNA کمک به حل این رمز و راز طولانی.

"وقتی که من باز کرد که من 99 درصد مطمئن آن بدن انسان را, اما من می خواستم به نگه داشتن به این باور است که شاید از آن نبود" برایان غلتک گفت.

"هنگامی که من تو را دیدم یکی از افسران (در صحنه) شروع به گریه من می دانستم که درست پس از آن که آنچه من فکر کردم درست بود."

با اطلاعات جدید محققان مشخص Nikko تا به حال خواهر و برادر: کسی که شناخته شده است به کشته و سه نفر دیگر که باقی مانده اند در بر داشت.

پرز بود به اتهام پنج فقره قتل عمد با شرایط خاص از دروغ گفتن در انتظار شکنجه و متعدد قربانیان. او نیز به اتهام حمله به یک کودک زیر 8 و جنایی پیشرفت خود را قبل از محکومیت.

منطقه وکیل جف Reisig گفت: پرز است واجد شرایط برای مجازات اعدام اما او هنوز تصمیم نگرفته که آیا به دنبال آن است.

پرز قرار است به arraigned جمعه و مقامات گفت: معلوم نیست اگر او یک وکیل است.

"تحقیقات در این مورد کشف عمیقا نگران کننده و دلسرد کننده مورد حامی," Reisig گفت.

مقامات گفت: Nikko خواهر و برادر شامل یکی دیگر از کودک متولد شده در سال 1997 با نام Nikko لی پرز. عجیب, دو نفر دیگر به اشتراک گذاشته شده با نام: کاتو آلن پرز متولد شده در شهرستان مرسد در سال 1992 و کاتو Krow پرز به دنیا آمد و در فرزنو در سال 2001.

پنجمین فرزند بود به نام میکا آلنا پرز متولد شده در شهرستان مرسد در سال 1995.

پرز در ابتدا محکوم به دو سال زندان در سال 1990 برای حمله به قصد مرتکب یک فیلم جرم, دولت, اصلاحات, مقامات گفت. او همچنین خدمت سال زندان برای سرقت خودرو در اختیار داشتن یک سلاح کشنده به عنوان یک زندانی و فرار در حالی که در آزادی مشروط.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

مقامات کاهش یافته است می گویند که آیا پرز دیگر فرزندان یا اعضای خانواده و یا اینکه آیا همه بچه ها در مورد همان مادر است.

از آنها خواسته برای شاهدانی که می دانید پرز و یا کودکان به جلو آمده.

___ آسوشیتد پرس گزارش خبرنگار دیزی Nguyen در سان فرانسیسکو کمک به این گزارش.



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyhec.sutny.im
آخرین مطالب