خانواده از دست رفته ویسکانسین برادران حل و فصل دعوی

KINGSTON, Mo. - خانواده از دو ویسکانسین برادران که کشته شدند در میسوری در سال گذشته به 4 میلیون دلار حل و فصل

توسط MINERALNEWS در 30 اردیبهشت 1399

KINGSTON, Mo. - خانواده از دو ویسکانسین برادران که کشته شدند در میسوری در سال گذشته به 4 میلیون دلار حل و فصل در یک قتل غیر عمدی طرح دعوی در دادگاه در برابر مرد به اتهام کشتن آنها و مادر خود را.

خانواده نیکلاس و جاستین Diemel از شاوانو County, Wisconsin, واصل طرح دعوی در دادگاه در ماه دسامبر در برابر حلقه گل نلسون از Braymer خود مادر Tomme Feil و خانواده گاو, کسب و کار, J4S شرکت.

Callaway شهرستان قاضی تایید حل و فصل دوشنبه WDAF-تلویزیون گزارش شده است.

نلسون است که به اتهام دو فقره قتل درجه اول و چند تن دیگر شمارش در کشتار برادران که سوخته باقی مانده بودند در میسوری و نبراسکا. اگر محکوم او می تواند با مجازات مرگ روبرو.

در آن زمان برادران مرگ نلسون بود که در آزادی مشروط پس از گذراندن 17 ماه در زندان فدرال برای یک ماه اکتبر 2016 محکومیت گاو و تقلب در بیمه.

طرح دعوی در دادگاه مدعی است که Feil و شرکت "باید شناخته شده است که اجازه می دهد نلسون برای بازگشت به گاو کسب و کار ایجاد یک بی دلیل خطر آسیب به دیگران است."

برادران پدر' گزارش آنها از دست رفته جولای 21 بعد از آنها نمی بازگشت از سفر به نلسون نورث وسترن در ایالت میسوری جایی که آنها رفته بود برای جمع آوری یک 250.000 دلار بدهی با توجه به سوابق دادگاه. طرح دعوی در دادگاه مدعی است که نلسون به معنای کشتن برادران اگر آنها به میسوری به جمع آوری پرداخت برای گاو خود را.

مقامات ادعا می کنند در یک علت احتمالی بیانیه ای که پس از نلسون کشته برادران او رها یک وانت آنها اجاره کرده بود و سپس با استفاده از یک سطل لودر ترمز ماشین به حرکت بزرگ فلزی بشکه حاوی برادران بدن به یک مرتع که در آن او را به آتش کشیدند. او گفت که او می انداختند چه بود و سمت چپ باقی می ماند در یک کود شمع و با استفاده از لودر ترمز ماشین برای درهم شکستن بشکه.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب