نسل آسیای جنوبی بزرگ شده اند با مواد غذایی راهرو پر از Fair & Lovely پوست-روشن کننده محصولات. نام تجاری, آگهی های بازرگانی تلویزیون از ویژگی های بالیوود ستاره و برابر رنگ پریده, پوست با, زیبایی و موفقیت است.
کسانی که کلیشه های نژادی بسیاری پیدا می شود مخالف عادلانه است.
به عنوان سیاه و سفید زندگی می کند ماده حرکت دهید محاسبات در مورد نژاد و رنگ پوست در سراسر جهان محبوب ترین هند پوست-کرم سفید است و تغییر نام آن است. سازنده آن Unilever روز پنجشنبه گفت که آن را حذف کلمه "عادلانه" از Fair & Lovely نام تجاری – و همچنین از بین بردن هر گونه منابع به کرم های سفید یا روشن تاثیر می گذارد.
"ما می دانیم که استفاده از عبارت 'نمایشگاه' 'سفید' و 'نور' نشان می دهد منحصر به فرد ایده آل از زیبایی است که ما نمی فکر می کنم راست است" آفتابی Jain, رئيس جمهور از شرکت های زیبایی و مراقبت های شخصی بخش در بیانیه ای گفت.
این شرکت قصد دارد به جای تاکید بر محصول هدف از ایجاد "تب و تاب بودن, حتی تن پوست شفافیت و درخشندگی ،
هیچ کلمه ای در آنچه که به نام جدید خواهد بود. این شرکت می گوید این تغییر اتفاق خواهد افتاد "در چند ماه آینده" تاثیر می گذارد Fair & Lovely محصولات فروخته شده در سراسر آسیا.
با 70% سهم بازار Fair & Lovely است تحت سلطه پوست-روشن کردن صنعت در هند. یونیلور تغییر نام به شرح زیر مشابه اعلام هفته گذشته توسط جانسون و جانسون است که آن را قطع و از آن پوست روشن خطوط تولید.
در رسانه های اجتماعی برخی از آنها تشویق تغییر نام.
خیلی خوشحال برای دیدن شرکت های هندی را یک تغییر در جنبه های را که معانی منفی به پوست تیره تر! fair & lovely یک کرم است که سرخپوستان می دانم زیادی در مورد و استفاده از, پس از آن واقعا خوب دیدن و شرکت مایل به تغییر "عادلانه" بخشی شامل همه ❤️ pic.twitter.com/LZikTOqDSq
— ✿ تائه rhea⁷ (@taesamaze) 25 ژوئن سال 2020
"خیلی خوشحال برای دیدن شرکت های هندی را یک تغییر در جنبه های را که معانی منفی به پوست تیره تر دارند!," یک نفر در توییتر نوشت. "واقعا خوب دیدن و شرکت مایل به تغییر 'عادلانه' بخش شامل همه است."
اما دیگران می گویند آن را نمی Fair & Lovely نام که نیاز به گیریم اما محصول خود را.
'Fair & lovely' به rebranded انداختن کلمه 'عادلانه'.
— Avni رجا (@avniraja) 25 ژوئن سال 2020
در حالی که تلاش عادلانه است (هیچ جناس در نظر گرفته) است و آن را واقعا به اندازه کافی است ؟ با استفاده از کلمات براق و روشن نیست واقعا تغییر چه محصول ساخته شده بود ،
"...یک گل سرخ با هر نام دیگر......"
"آیا واقعا کافی است ؟" یکی دیگر از کاربر توییتر خواسته است. "با استفاده از کلمات 'نور' و 'روشن' واقعا تغییر آنچه این محصول را برای ساخته شده بود."
هزاران نفر از مردم در حال امضا دادخواست آنلاین در هفته های اخیر متهم Unilever از ترویج "ضد سیاهی" و خواستار شرکت برای توقف تولید و بازاریابی آن Fair & Lovely نام تجاری.
در بیانیه اش گفت: Unilever با نام تجاری "نبوده است و نیست یک سفید کننده پوست محصول است." اما اذعان کرد که در سال گذشته آن را حذف "سایه هدایت" از بسته بندی آن در هند است. این نمودار رنگ مانند رنگ نمونه ها – که اجازه مشتریان به نمودار روشن کردن پوست خود را.
یکی دیگر از پوست-روشن نام تجاری به بازار عرضه شده نسبت به مردان در هند – به نام Fair & خوش تیپ – ساخته شده توسط شرکت های مختلف, امامی و هیچ تغییر نام اعلام شده است وجود دارد.
مقالات مشابه
- قیصر بسته شدن بسیاری از جنوب کالیفرنیا درمانگاه به سرعت coronavirus گسترش
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- جودیت وارنر کتاب جدید در مدرسه نشان می دهد آن را ندارد به همه بد
- Travel restrictions inspiring co-operation in Canada’s border communities
- کوسه بزرگ سفید کشته شدن زن در مین
- ایالات متحده آمریکا مستقر کوچک اتمی در زیردریایی با توجه به گروه
- می خواهید به گزارش coronavirus scofflaws? Riverside County دارای یک برنامه برای که
- دو نفر از اعضای کنگره جدا خود پس از دیدار با کروناویروس در CPAC
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- Juneteenth طول می کشد در معنای جدید در میان فشار برای عدالت نژادی