FAA اینچ نزدیک به تصویب بوئینگ رفع مشکل 737 Max

بزرگنمایی این تصویر

یک بوئینگ 737 Max هواپیما اراضی زیر یک FAA re-گواهینامه پرواز در 29 ژوئن 2020 در سیاتل بشویید. 737 MAX مبتنی شده برای پروازهای تجاری از مارس 2019 زیر دو سقوط کرد. استفان Brashear/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان

استفان Brashear/گتی ایماژ

اداره هوانوردی فدرال است که مصرف یک گام به سمت re-صدور گواهینامه بوئینگ 737 Max و گفت: این برنامه به موضوع پیشنهاد airworthiness بخشنامه برای پایه jetliner “در آینده نزدیک است.”

در بیانیه ای FAA می گوید قریب الوقوع airworthiness بخشنامه به آدرس بوئینگ تغییرات طراحی به رفع ناقص پرواز کنترل سیستم است که تا حدودی به سرزنش برای دو 737 Max سقوط هواپیما در اندونزی و اتیوپی که به کشته شدن 346 نفر است.

اقدام نادرست داده ها از یک سنسور کنترل پرواز و سیستم بارها و بارها مجبور هواپیما به بینی غواصی که خلبان نمی تواند بیرون بکشد. همه 737 Max هواپیما در سراسر جهان مبتنی جهانی حمل و نقل هوایی مقامات پس از دوم از این تصادفات در ماه مارس 2019 و بوئینگ در حال کار بر روی نرم افزار در حال توسعه برای رفع این هواپیما بوده است.

بخشنامه نیز شامل پیشنهاد جدید خدمه پرواز “روش برای کاهش مسائل ایمنی شناسایی شده در طول تحقیقات که به دنبال شیر و هوایی Ethiopian Airlines حوادث است.”

هنگامی که این بخشنامه صادر شده است FAA را فراهم 45 روز برای اظهار نظر عمومی در آن رفع شود. پس از آن ممکن است هفته برای کسانی که نظرات را برای بررسی و ثبت در گزارش نهایی.

FAA بیانیه اشاره می کند که در حالی که این یک نقطه عطف مهم در تلاش برای بازگشت به 737 Max به هواپیمایی تجاری خدمات “تعدادی از مراحل کلیدی باقی می ماند” در فرآیند صدور گواهینامه قبل از سفارش پایه مشکل هواپیما می تواند برداشته شود.

در میان مراحل اضافی در حال نهایی جدید آموزش خلبان پروتکل است که به طور مشترک نوشته شده توسط FAA و تنظیم کننده از کانادا و اروپا و برزیل.

بیش از مدت سه روز از 29 ژوئن تا ژوئیه 1 FAA آزمون خلبانان و مهندسین پرواز 737 مکس و قرار دادن هواپیما از طریق سناریوهای مختلف به منظور بررسی تغییرات بوئینگ ساخته شده به MCAS پرواز کنترل سیستم است که این سیستم در گسل در دو سقوط کرد. FAA شده است تجزیه و تحلیل داده ها از کسانی که پرواز آزمایشی برای تعیین اینکه آیا سیستم های انجام شده به عنوان آنها باید مطابق با مقررات ایمنی.

FAA مدیر Stephen Dickson سابق خطوط هوایی دلتا خلبان گفته است او نمی خواهد ثبت نام کردن دوباره مدارک 737 حداکثر تا او پرواز هواپیما خود را هل دادن جدول زمانی برای اجازه می دهد حداکثر به خدمات مسافرت هوایی تجاری به حداقل اواسط ماه اکتبر.

“آژانس همچنان به دنبال یک فرآیند عمدی و را هم به آن نیاز دارد به طور کامل نقد و بررسی بوئینگ کار” FAA گفت: در بیانیه روز سه شنبه. “ما بلند پایه سفارش تنها پس از FAA کارشناسان ایمنی راضی هستند که این هواپیما مطابق با استانداردهای صدور گواهینامه.”

در حالی که بوئینگ شده است ساخت هواپیما برای بیش از 100 سال 737 حداکثر سرعت آن شد محبوب ترین و سود آور تجاری هواپیما. قبل از سقوط هواپیمایی دستور داده بود نزدیک به 5000 از بوئینگ 737 Max جت. اما در حال حاضر این سال مشتریان را لغو بیش از 800 سفارشات برای مشکل هواپیما.

در حال حاضر پس از اجرای 16 ماه و شمارش بوئینگ نمی خواهد حدس و گمان در هنگامی که هواپیما می تواند بازگشت به مسافر هواپیمایی خدمات.

“بوئینگ با همکاری نزدیک با FAA و سایر تنظیم کننده های بین المللی برای دیدار با انتظارات خود را به عنوان ما کار را با خیال راحت بازگشت 737 MAX به سرویس” یک سخنگوی شرکت در بیانیه ای گفت. “ایمنی در اولویت قرار دارد و برنامه ریزی برای بازگشت به خدمات مشخص خواهد شد تنظیم کننده.”

tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort android rat istanbul duşakabin buy instagram followersowsex geschichtenbrazzershd pornoxnxxxnxxredtubexnxxxhamsterkostenlose pornomecidiyeköy escortsmm panelmobil ödeme bozdurmaElektronik sigara