مسابقه آواز یوروویژن به "درخشش نور" با همه گیر ویژه

بزرگنمایی این تصویر هلندی, خواننده و مجری تلویزیونی Jan Smit رقص بر روی صحنه به عنوان مجری آماده ساز

توسط MINERALNEWS در 28 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

هلندی, خواننده و مجری تلویزیونی Jan Smit رقص بر روی صحنه به عنوان مجری آماده سازی برای روز شنبه یوروویژن: اروپا درخشش یک نور خاص است. EBU/کریس Pouw پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
EBU/کریس Pouw

هر سال مسابقه آواز یوروویژن متحد 180 میلیون بیننده در بیش از 40 کشور به صورت برقی-falsetto شب زرق و برق گلم و hard-rock hallelujah.

این بیماری همه گیر کوروناویروس مجبور به لغو این مسابقه برای اولین بار در آن 64 سال سابقه. اما به جای ترک بسیاری از سوپر طرفداران رقص-گریه به سال 1974 برنده واترلو (آبا), آهنگ مسابقه است و به جای آن تصمیم گرفت به هوا زنده دو ساعته ویژه, یوروویژن: اروپا درخشش نور روز شنبه در رادیو و تلویزیون عمومی کانال در بیش از 40 کشور جهان است. (ایالات متحده آمریکا است که یکی از آنها نیست بنابراین هر کسی که زندگی در آن کشور را مجبور به تماشای در یوروویژن کانال یوتیوب که در آن نشان می دهد خواهد شد و بصورت زنده.)

نشان می دهد که به میزبانی هلند که در آن مسابقه قرار بود برگزار شد در این سال در لفظ سالن کنسرت. (محل تبدیل شده است به اورژانس بیمارستان برای coronavirus بیماران). همه 41 شرکت کنندگان از راه دور انجام خواهد شد هر چند در این سال طرفداران قادر نخواهد بود به تلفن در رای خود را برای برنده.

مسابقه آواز یوروویژن YouTube

قبل از همه گیر 2020 برگزیده شامل nerd-دیسکو, gem فکر می کنم در مورد همه چیز با ایسلند دادی og Gagnamagnid; bodice-چاک دهنده کلئوپاترا توسط آذربایجان Efendi; و خودکار-تنظیم توهم جست و خیز کردن که اونو با روسیه کمی بزرگ است.

در هفته منتهی به نشان دادن چند یوروویژن هنرمندان گذشته و حال در شرکت شیرین پایین کلید خانه کنسرت. طرفداران که از دست رفته امضای اتش بازی درام نیز تبدیل به Eurovision.TV برای نگاه کردن به خون آشام-opera "این زندگی من است" توسط رومانی سوپر سوپرانو سزار (2013) و یا یونان جامد-طلا در من شماره یک توسط یونان Helena Paparizou در سال 2005 برنده است.

مسابقه آواز یوروویژن آغاز شد و در سال 1956 به ارمغان می آورد با هم یک قاره را درهم شکست در جنگ جهانی دوم. هفت کشور به رقابت پرداختند که در سال اول و برنده خودداری توسط سوئیس Lys Assia است در مورد عشق از دست رفته و بی گناهی. مسابقه بزرگ شامل کشورهای بیشتری از جمله کسانی که در اروپا مانند اسرائیل.

در اوایل سال اجرا شد و اغلب حمایت های زنده ارکستر. آنها می خواند به زبان مادری خود را: Vivo Cantando (1969), Hallelujah (1979), Ein bisschen فریدن (1982). به عنوان تازه ازدواج کرده در آتن در سال 1970 پدر و مادر من زندگی می کردند در کنار درب به سال 1976 شرکت کننده از یونان خواننده عامیانه Mariza کخ که خواند این آهنگ زیبا در یونانی. زمانی که من نقل مکان کرد به یونان بیش از یک دهه پیش, من دوست 1995 شرکت کننده از قبرس که خواند این یوروویژن فرقه کلاسیک نیز در یونانی.

این روزها عمدتا فرانسوی و ایتالیایی ها crooning در زبان مادری خود با این برنده جایزه استثنا.

مسابقه آواز یوروویژن نیز گسترش فراتر از اروپا و در حال حاضر شامل استرالیا, هر چند آن را از دست بدهند مجارستان این سال است.

مجارستان ملی پخش عمومی انجمن گفت: می خواستم آن را به تمرکز منابع خود را در "مجارستانی خوانندگان پاپ" اگر یک گزارش گفت طرفدار دولت در رسانه ها به نام مسابقه "همجنسگرا هستند." مجارستان هرگز برنده مسابقه اما آمد و در چهارم در سال 1994 با این تصنیف آواز توسط Friderika بایر.

بسیاری از طرفداران اجتماعی رعایت فاصله نگه نمی یوروویژن احزاب در صفحه اصلی این سال است. برخی برای آن ساخته شده با آنلاین سازمان دیده بان احزاب که درگیر تنظیم از راه دور برای تماشای قسمت های تکراری قبلی مسابقات. در شنبه شب یوروویژن جایگزین برجسته عملکرد خواهد بود که وحدت سرود عشق درخشش نور توسط کاترینا و امواج 1997 برنده است. فوق العاده طرفداران ممکن است آواز خواندن همراه و همچنین امیدوارم که آبا بیش از حد خواهد شد.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن