اروپا بازگشایی پکن شیوع زنده نیاز به هوشیاری

برلین - کشورهای اروپایی بازگشایی مرزهای دوشنبه پس از سه ماه coronavirus shutdown اگر چه بازدید کنندگان بین الم

توسط MINERALNEWS در 26 خرداد 1399

برلین - کشورهای اروپایی بازگشایی مرزهای دوشنبه پس از سه ماه coronavirus shutdown اگر چه بازدید کنندگان بین المللی هنوز در حال دور نگه داشته و وجود عدم قطعیت بر اینکه بسیاری از اروپایی ها را به سرعت در آغوش سفر خارج از کشور خود.

این ویروس است که به دور از بین برود و نیاز به ثابت هوشیاری آمد به تمرکز شدید دوباره به چین که در آن COVID-19 اولین ظهور در سال گذشته با عجله به مهار شیوع در پایتخت پکن است.

آلمان و فرانسه کاهش یافته است مرز چک نزدیک به دو هفته پس از ایتالیا افتتاح مرزهای آن. یونان استقبال بازدید کنندگان روز شنبه با مسافران در پروازهای از دیگر کشورهای اروپایی به اجباری تحت coronavirus آزمون.

اتحادیه اروپا 27 کشور و تعدادی دیگر از کشورهای اروپایی انتظار نمی رود برای شروع بازگشایی به بازدید کنندگان از خارج از قاره حداقل تا ابتدای جولای و احتمالا بعد.

اسپانیا قرار دادن آن در صنعت گردشگری به آزمون جمعه با اجازه دادن به هزاران نفر از آلمانی ها به پرواز به آن جزایر بالئارس بدون 14 روز در قرنطینه. به گفته مقامات آزمایشی برنامه کمک خواهد کرد که مقامات سنج آنچه مورد نیاز است برای محافظت در برابر ویروس ممکن است شعله ور شدن یو پی اس.

مارتین Hofman خوشحال بود به هیئت مدیره پرواز از دوسلدورف به جزیره مایورکا چرا که او گفت: تعطیلات خود را نمی تواند به تعویق افتاد.

"برای اقامت در آلمان بود و نه یک گزینه برای ما" Hofman گفت. "ما کاملا خوشحال است که ما می توانید دریافت کنید."

یک خط طولانی از اتومبیل های تشکیل شده در بلغارستان اصلی عبور از مرز با یونان پس از آن دوباره به بازدید کنندگان با مقامات بهداشت انجام آزمون های تصادفی در آن ورود با حدود یک نفر در هر 15 بررسی می شود.

اسلوونی لغو محدودیت های مسافرتی با ایتالیا و شهرداران دو شهر در طرف مقابل مرز به طور مشترک از بین بردن ترافیک نشانه آن است که منع حرکت از یکی به دیگری. شهرهای نوا گریکا در اسلوونی و گریزیا در ایتالیا هستند از نزدیک مرتبط فرهنگی و اقتصادی است.

در پکن که در آن شیوع ترسیم شد به یک بازار است که منابع زیادی از این شهر گوشت و سبزیجات, هزاران نفر به صف برای آزمایش در بیمارستان ها و دیگر امکانات. مقامات تایید 79 مورد بیش از چهار روز در آنچه به نظر می رسد بزرگترین شیوع پس از چین تا حد زیادی متوقف گسترش آن در خانه بیش از دو ماه پیش.

تست شد اداره به کارگران در Xinfadi بازار هر کسی که تا به حال بازدید از آن در دو هفته گذشته و یا هر کسی که تا به حال در تماس با هر دو گروه است. بازار پکن بزرگترین عمده فروشی مواد غذایی, بازار, باعث بازرسی از گوشت تازه و غذاهای دریایی در شهرستان و در جای دیگر در چین است.

مقامات همچنین قفل کردن محله های اطراف بازار دوم که در آن سه نفر را تایید کرد. در همه 90,000 مردم آسیب دیده در این دو محله در این شهرستان از 20 میلیون نفر است.

چین که در آن همه گیر شروع در ماه دسامبر تا به حال آرام بسیاری از کنترل های آن پس از حزب حاکم کمونیست اعلام پیروزی بیش از این ویروس در ماه مارس است. توسعه متمرکز کردن توجه بر نیاز به مقابله با شیوع بیماری که می تواند به نظر می رسد در هر زمان در مکان های غیر منتظره.

"ما باید همچنان به اقدامات قاطع برای دفاع در برابر خارج از موارد و داخلی resurgences و بسیج همه واحد به مسئولیت" گفت: Xu Hejian مدیر پکن اطلاعات دولت ،

پکن به حالت تعلیق در روز دوشنبه برنامه ریزی شده راه اندازی مجدد برخی از مدارس ابتدایی و معکوس آرامش از برخی از انزوای اجتماعی اقدامات است.

بازرسان یافت 40 نمونه از این ویروس در بازار بسته از جمله در هیئت مدیره سفت وارداتی ماهی قزل آلا. که باعث شد برخی از سوپر مارکت های زنجیره ای برای گرفتن ماهی قزل آلا کردن قفسه های خود را بیش از آخر هفته و بازرسی بازار و فروشگاه ها و رستوران ها.

پکن مقامات بهداشت گفت: توالی ژن نشان داد این ویروس فشار باعث شیوع جدید مربوط به آن در اروپا اگر چه آن روشن نیست اگر آن را در حال گسترش جنبش مردم و یا حمل و نقل مواد غذایی است.

کارشناسان تردید این ویروس در حال گسترش از طریق ماهی قزل آلا و یا دیگر محصولات غذایی است.

ایان مک کی که مطالعات ویروس ها در دانشگاه کوئینزلند در استرالیا وجود دارد گفت: هیچ شواهد نشان می دهد ارتباط بین شیوع بیماری و مواد غذایی است.

"پول برای من آن است که بیشتر احتمال دارد به یک کسی آمد به این منطقه با بسیاری از مردم و ویروس به عنوان ویروس می کند," او گفت:.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

مقامات ژاپن گفت: آنها از نزدیک به تماشای چینی تحقیقات به عنوان بودجه رستوران سوشی در ژاپن به شدت تکیه بر واردات غذاهای دریایی به ویژه از چین است. آنها اضافه شده هر چند که آنها را دیده اند و نه شواهد علمی نشان می دهد این ویروس می تواند انتقال از طریق مواد غذایی است.

کره جنوبی نیز در میان این کشورها به دنبال جلوگیری از تجدید حیات در گزارش 37 مورد جدید از COVID-19. مقامات گفت: 25 از کسانی که از سئول منطقه که در آن مقامات بهداشتی در حال تقلا برای ردیابی عفونت های مرتبط با سرگرمی و اوقات فراغت فعالیت های کلیسا تجمع کارگران انبار و درب-به-درب فروشندگان.

در کشورهای دیگر هنوز هم مبارزه عمده شیوع بیماری:

— حتی به عنوان رئیس جمهور روسیه گفت: کشورش در حال ظهور از بحران بهداشت و درمان, مقامات موارد گزارش شده افزایش 8,246 در 24 ساعت گذشته به مجموع 537,210. روسیه که ثبت بیش از 7000 مرگ و میر ناشی از این ویروس است که پس از ایالات متحده امریکا و برزیل در تعدادی از عفونت.

ترکیه و وزیر بهداشت Fahrettin Koca هشدار داد که این کشور "در حال دور شدن از هدف" پس از به روزانه تعدادی از عفونت های جدید رز بالاتر از 1500 در یک طول 24 ساعت پس از آرامش از محدودیت.

— هند صفحه اصلی وزیر ارائه شده 500 واگن قطار برای استفاده به عنوان موقت بيمارستان به دهلی نو تلاش برای مهار افزایش موارد است. وزارت بهداشت گزارش پرش بیش از 11,000 عفونت در سراسر کشور سوم در روز است.

— اوکراین از سر پرواز به کشور از جمله بلژیک, هلند, هند, اسرائیل و امارات متحده عربی, آرامش بخش, ممنوعیت در محل پس از 17 مارس است. مقامات هنوز هم درخواست کسانی که پس از رسیدن از کشورها با عفونت اعداد به صرف دو هفته در قرنطینه. اوکراین خود caseload اتحاد مشخصی در روزهای اخیر به حدود 32,000 زیر یک تصمیم ممکن است به از سرگیری حمل و نقل عمومی و بازگشایی از مراکز و سالن های ورزشی.

در ایالات متحده, New York رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو تقبیح "شایع" نقض ویروس محدودیت و تهدید به بازگرداندن کسب و کار بسته شدن در مناطق که در آن دولت های محلی موفق به اجرای قوانین. او به طور خاص منهتن نیویورک و لانگ آیلند تونی Hamptons به عنوان مناطق مشکل است.

"ما در حال شوخی نیست با این" کومو روز یکشنبه گفت. "شما در حال صحبت کردن در مورد به خطر انداختن زندگی مردم است."

___

مربوط به مطبوعات و روزنامه نگاران در سراسر جهان کمک کرده است.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب