اروپا و آرامش ویروس محدودیت اما موارد عود در جای دیگر

برلین - آلمان و دیگر کشورهای اروپایی که در آن coronavirus گسترش آهسته در حال حرکت بودند جلوتر جمعه با آرامش و

توسط MINERALNEWS در 26 اردیبهشت 1399

برلین - آلمان و دیگر کشورهای اروپایی که در آن coronavirus گسترش آهسته در حال حرکت بودند جلوتر جمعه با آرامش و مرز محدودیت در حالی که شعله ور شدن یو پی اس در مکزیک و جاهای دیگر در خدمت به عنوان یک یادآوری به همه گیر شده است.

اسلوونی است که به تدریج کاهش سخت مستند اقدامات اعلام کرد که گسترش این ویروس در حال حاضر تحت کنترل است و اتحادیه اروپا ساکنان در حال حاضر می تواند وارد از اتریش و ایتالیا و مجارستان.

آلمان ضمن آماده شد برای باز کردن مرز خود را به طور کامل با لوکزامبورگ در نیمه شب و افزایش تعداد گذرگاه باز از فرانسه و سوئیس و اتریش. مسافران هنوز هم نیاز به نشان دادن یک "دلیل معتبر" برای ورود به آلمان وجود خواهد داشت و نقطه چک, اما هدف این است که برای بازگرداندن سفر رایگان توسط ژوئن 15.

آلمان و ایالات نیز موافقت کرد به رها کردن اجباری 14 روز در قرنطینه برای ورود مسافران از اتحادیه اروپا و دیگر کشورهای اروپایی از جمله بریتانیا گفت: آرمین Laschet فرماندار غربی ایالت نوردراین-وستفالن.

"آلمان تنها غلبه بر تاج بحران اگر اروپایی آزادی رفت و آمد افراد و کالاها و خدمات است که به طور کامل بازسازی" Laschet گفت.

آلمان دیده می شود بیش از 170,000 COVID-19 عفونت و تقریبا 8,000 مرگ, اما بیش از 150 ، 000 نفر بهبود یافته اند و این کشور شاهد بوده است کمتر از 1000 موارد جدید در هر روز است.

در شمال اروپا, استونی, لتونی و لیتوانی حذف محدودیت های مسافرتی بین کشورهای بالتیک که استونیایی نخست وزیر Juri Ratas به نام "گام دیگری به سوی زندگی عادی است."

اتریش و سوئیس نیز در حال حرکت پیش رو با کاهش برخی از مرز محدودیت و اتریش بازگشایی تمام کافه ها و رستوران ها.

"من شده اند با داشتن صبحانه در این کافه برای حدود 100 سال" گفت: هلموت Gollner سابق استاد ادبیات که یکی از اولین مهمانان صبح روز جمعه در وین کافه Sperl. "من و همسرم همیشه صبحانه بزرگ, اما آن را در یک فضای متفاوت در اینجا با روزنامه ها و...."

رستوران بودند بازگشایی در بیشتر ایالات آلمان جمعه نیز هست و این کشور به رزومه حرفه ای فوتبال در روز شنبه پس از دو ماه وقفه.

بوندسلیگا برنامه پنج بازی با طرفداران در حال حاضر و اقدامات دیگر از جمله دربی روهر میان بوروسیا دورتموند و شالکه.

در سیدنی بسیاری از کافه ها و رستوران ها باز دوباره جمعه به عنوان New South Wales, استرالیا پرجمعیت ترین دولت اجازه آنها را به عنوان به خوبی به عنوان مکان عبادت برای بازگشایی تا 10 نفر به عنوان فاصله قوانین در محل هستند.

بسیاری از کلیساهای کاتولیک در سراسر کشور افتتاح شد به صورت خصوصی و نماز اقرار و کوچک-مقیاس توده ها.

"جشن جرم است و بالاترین شکل کاتولیک عبادت و نمی شود قادر به جمع آوری جسمی این دو ماه گذشته شده است بسیار دشوار" سیدنی اسقف اعظم آنتونی فیشر در بیانیه ای گفت.

در ژاپن و برخی از مدارس و رستوران ها و دیگر کسب و کار شروع به بازگشایی پس از این کشور برداشته ملی خود coronavirus اضطراری در حالی که در جای محدودیت در محدود مناطق شهری مانند توکیو که در آن خطرات باقی می ماند.

به عنوان کشورهای حرکت پیش رو با آرامش و محدودیت های سازمان بهداشت جهانی اروپا, اتاق کار دکتر هانس Kluge هشدار داد که فاصله ارشاد و دیگر اقدامات حفاظتی بودند و مهم تر از همیشه.

"این بسیار مهم است که به همه یادآوری است که تا زمانی که وجود دارد این است که هیچ واکسن و درمان موثر وجود دارد بدون بازگشت به حالت عادی او گفت:" فرانسه با رادیو اروپا-1.

"این ویروس نمی خواهد به سادگی ناپدید می شوند بنابراین رفتار شخصی هر یک از ما را تعیین رفتار ویروس. دولت ها انجام داده اند و در حال حاضر مسئولیت آن به عهده مردم است."

در سراسر جهان وجود داشته است بیش از 4.4 میلیون coronavirus عفونت گزارش شده و مرگ و میر 300000 در حالی که نزدیک به 1.6 میلیون نفر بهبود یافته اند با توجه به شمارش نگه داشته و توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

اولین مورد تایید شده در میان 1 میلیون پناهنده از میانمار زندگی در وخیم به سر می برند شرایط در جنوب بنگلادش. دیگر یک فرد محلی زندگی در کاکس بازار منطقه نیز آزمایش مثبت, پناهندگان, کمیساریای Mahbub علم Takukder گفت.

کمک به کارگران داده اند از پتانسیل جدی شیوع اگر ویروس می رسد اردوگاه و تیم بودند فعال برای درمان بیماران و ردیابی قرنطینه و آزمایش مردم آنها ممکن است مواجه می شوند.

سومالی رسمی تلفات آمار 53 اما به کمک گروه ها و مقامات می گویند که رقم می تواند بیش از حد کم در یک کشور با یکی از ضعیف ترین سیستم های سلامت پس از سه دهه جنگ های داخلی.

پیش از مکزیک برنامه به حدی بازگشایی صنایع کلیدی مانند معدن و ساخت و ساز و خودرو گیاهان در 18 مه مقامات صدا توجه داشته باشید از نگرانی این کشور گزارش داد که بزرگترین افزایش روزانه در coronavirus مورد اعداد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

وجود دارد 2,409 جدید COVID-19 آزمون تأیید پنجشنبه اولین بار است که تعداد بیش از 2000 نفر در یک روز.

"ما در حال حاضر سریعترین رشد را در موارد جدید" گفت: معاون وزیر بهداشت هوگو لوپز-Gatell. "این سخت ترین لحظه است."

مرگ را نزدیک 4,500 و علائم وجود دارد که بیمارستان با ظرفیت نزدیک شد حد خود در مکزیکو سیتی سخت ترین ضربه منطقه است. وزارت بهداشت گزارش داد که 73% درصد از این شهر را به طور کلی مراقبت از تخت بیمارستان بودند کامل; درصد پایین تر بود برای فشرده-تخت های مراقبت, اما تا حدودی به دلیل گسترش بداهه مراقبت های ويژه در بيمارستان ها و مکانهای دیگر.

در برزیل, وب سایت خبری G1 گزارش داد که 900 نفر در ریو دو ژانیرو در انتظار بودند برای فشرده-تخت مراقبت در یکی از ایالت غرق واحد است. رئیس جمهور Jair Bolsonaro هشدار داد از بلندی "هرج و مرج" را به عنوان او یک بار دیگر مورد فرمانداران و شهرداران که معرفی مستندات در شهرستانها به منظور محدود کردن گسترش ویروس جدید.

"من متاسفم بسیاری از شما می میرند اما حتی بیشتر خواهد شد اگر اقتصاد همچنان به نابود شود این اقدامات" Bolsonaro خبرنگاران گفت: در برازیلیا در روز پنج شنبه. "این مستندات بسته شدن همه چیز است و در مسیر به شکست است. آن را خواهد شکست برزیل است."

رئیس جمهور کلمبیا ایوان دوقو دستور داده است تا همه ساکنان Amazonas گروه در نزدیکی مرز برزیل به ماندن در داخل به جز برای خرید مواد غذایی یا دریافت مراقبت های پزشکی. بیمارستان های محلی در حال غرق را به عنوان موارد افزایش و در بخش های آسیب پذیر از آمازون خانه را به بسیاری از گروه های بومی.

در ایالات متحده, پارک ملی گراند کانیون بود بازگشایی جمعه اجازه می دهد تا بازدید کننده در روز سفر اما نه یک شبه.

به عنوان تعدادی از مناطق در نیویورک بودند به بازگشایی Gov. اندرو کومو خواست دولت های محلی برای نگه داشتن یک چشم نزدیک بر روی معیارهای کلیدی و مردم و کسب و کار شد و مطابق با فاصله گرفتن قوانین است.

میان آن و دیگر reopenings تظاهرات و بحث همچنان ادامه داشت بیش از چگونه به سرعت به پایان خاموش شدن ناگهانی.

با بیش از 1.4 میلیون عفونت و بیش از 85,000 مرگ و میر در ایالات متحده است که بیشترین شیوع در جهان تا کنون.

___

Kurtenbach گزارش از پکن; Biller از ریو دو ژانیرو. مربوط به مطبوعات و روزنامه نگاران از سراسر جهان کمک به این گزارش.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن