اتحادیه اروپا و وزن آن سیاست چین در میان نگرانی بیش از هنگ کنگ حرکت

بروکسل - اتحادیه اروپا و وزرای امور خارجه مورد بحث جمعه راه هایی برای مدیریت تنش در روابط خود با چین به عنوان

توسط MINERALNEWS در 9 خرداد 1399

بروکسل - اتحادیه اروپا و وزرای امور خارجه مورد بحث جمعه راه هایی برای مدیریت تنش در روابط خود با چین به عنوان آن ادعا میکند کنترل بیشتری بر هنگ کنگ و نگرانی در مورد پکن نفوذ بر مقامات اتحادیه اروپا.

وزرای برگزاری مذاکرات از طریق کنفرانس ویدئویی وزن نیاز برای شرکت سیاست در برابر آسیب هایی که ممکن است آن را انجام دهید برای کسب و کار و روابط بین آسیایی اقتصادی غول پیکر و بزرگترین بلوک تجاری.

27 اتحادیه اروپا سازمان ملل اغلب تقسیم در رویکرد خود را به چین اما پکن اعمال امنیت ملی قانون در هنگ کنگ — یک خاک چینی که قرار است به درجه بالایی از خودمختاری تحت "یک کشور دو سیستم" چارچوب — به نظر می رسد که ایران آنها را.

"هنگ کنگ درجه بالایی از استقلال نمی تواند تضعیف شود. انتظار ما این است که آزادی و حقوق برای شهروندان به محافظت از طریق قانون اساسی و "یک کشور و دو سیستم' اصل" وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas روز جمعه گفت.

هنگ کنگ طرفدار دموکراسی مخالفت می بیند این حرکت به عنوان یک حمله در خاک استقلال و ایالات متحده به نام چین را به عقب نشینی در امنیت قانون است. اما هیچ صحبت از هر گونه اقدام اتحادیه اروپا هرگز به ذهن تحریم ها به احتمال زیاد است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جوزپ Borrell که ریاست جلسه روز دوشنبه گفت که بلوک نیاز به یک "قوی تر استراتژی" به سمت چین در میان نشانه هایی که آسیا در حال جایگزین شدن ایالات متحده به عنوان مرکز قدرت جهانی.

Borrell گفت که روابط بین بروکسل و پکن نیست همیشه مبتنی بر اعتماد و شفافیت متقابل و این که "ما فقط یک شانس اگر ما در برخورد با چین با جمعی نظم و انضباط است."

او اشاره کرد که اتحادیه اروپا و چین در اجلاس سران این سقوط می تواند یک فرصت برای انجام این کار.

در هفته های اخیر Borrell مجبور شده است دو بار به انکار است که این سرویس اقدام خارجی — اتحادیه اروپا معادل خارجه —اتحاد متمایل به چین فشار آب پایین یک گزارش جعلی اخبار مرتبط با کروناویروس و یک روزنامه op-ed اشاره به ریشه های بیماری در ووهان.

___

دیوید رو به افزایش در برلین کمک به این گزارش.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن