سران اتحادیه اروپا می شکند تا پس از همه شب مذاکرات برای از سرگیری بعد

بروکسل - به دنبال یدک کش در قلب همه سران اتحادیه اروپا, اتحادیه اروپا, رئیس شورای چارلز میشل التماس آنها را او

توسط MINERALNEWS در 30 تیر 1399

بروکسل - به دنبال یدک کش در قلب همه سران اتحادیه اروپا, اتحادیه اروپا, رئیس شورای چارلز میشل التماس آنها را اواخر روز شنبه به غلبه بر آنها اساسی اختلافات و توافق بر سر بی سابقه 1.85 تریلیون یورو ($2.1 تریلیون دلار) بودجه اتحادیه اروپا و coronavirus بازیابی صندوق برای مقابله با بحران.

پس از سه روز از مذاکرات بی ثمر میشل مصرانه خواست تا در طول شام رسمی چشم انداز 600,000 مرده که COVID-19 ادعا کرده است در سراسر جهان و رکود اقتصادی بی سابقه ای را به شکل دراورده شده در بلوک.

"از 27 رهبران اتحادیه اروپا قادر به ساختن وحدت اروپا و اعتماد و یا به دلیل شکاف عمیقی خواهد شد که ما خودمان را به عنوان یک ضعف اروپا و تضعیف بی اعتمادی" او از رهبران در پایان یک روز دیگر از تفرقه مذاکرات است. متن پشت-بسته-درب گفتار به دست آمده توسط آسوشیتد پرس.

"من آرزو می کنم که ما موفق به گرفتن یک معامله است و در رسانه های اروپایی می تواند تیتر فردا که اتحادیه اروپا موفق شد در یک ماموریت غیر ممکن" میشل گفت.

اوایل در روز چهارم مذاکرات — اجلاس به معنای گذشته تنها دو — رهبران هنوز هم تا به حال نه به یک مصالحه. به عنوان سحر را شکست دوشنبه در بروکسل آنها هنوز هم در ماراتن نشست پس از haggling در طول شب بیش از اندازه و از نظر بازیابی صندوق.

حتی با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی مذاکره به عنوان نزدیکترین شرکای سنتی قدرتمند فرانسه و آلمان داد نمی تواند این بلوک 27 نزاع ملت ها در خط.

اغلب مذاکره در خارج از منزل در یک sundeck در اروپا اجلاس مرکز در بروکسل آسمان آبی و وزش نسیم تا به حال هیچ تاثیر بر خلق و خوی. Undiplomatic عباراتی مانند ""نفرت" و "بد" پرتاب شده است در اطراف بین رهبران در طول ماراتن مذاکرات است که باید کشیده اند همه به هم نزدیک برای مبارزه با رکود تاریخی در بلوک.

"آیا وجود خواهد داشت یک راه حل من هنوز هم نمی توانید می گویند" مرکل گفت.

این بیماری همه گیر است فرستاده اتحادیه اروپا به سقوط و کشتن حدود 135.000 از شهروندان خود و ارسال آن اقتصاد کشور را به حدود انقباض از 8.3 درصد در سال جاری.

بلوک اجرایی پیشنهاد کرده است یک 750 میلیارد یورو coronavirus صندوق تا حدودی بر اساس مشترک استقراض به آن ارسال شود به عنوان وام و کمک های مالی به کشورهای در سخت ترین ضربه این بیماری همه گیر. که می آید در بالای هفت سال و 1 تریلیون یورو از بودجه اتحادیه اروپا که رهبران بوده است haggling over برای ماه ها و حتی قبل از همه گیر رسید.

همه ملت موافق آنها نیاز به گروه با هم اما پنج غنی کشور در شمال به رهبری هلند می خواهید کنترل دقیق بر هزینه های مبارزه جنوبی کشورهای مانند اسپانیا و ایتالیا می گویند کسانی که شرایط باید به حداقل نگه داشته شود.

در میز شام یکشنبه شب رهبران می تواند mull یک پیشنهاد از پنج ثروتمند شمال کشور است که پیشنهاد یک coronavirus بازیابی صندوق با 350 میلیون یورو از کمک های مالی و همان مقدار دوباره در وام. پنج اتحادیه اروپا سازمان ملل با نام مستعار "frugals" — هلند, اتریش, فنلاند, سوئد و دانمارک — که مخالف هر گونه کمک های مالی در همه.

مرکل و پاکسازی راه می رفت از گرم مذاکرات قبل از طلوع آفتاب یکشنبه با frugals, bemoaning عدم تعهد به یک علت شایع. "آنها فرار کردن در یک خلق و خوی بد" نخست وزیر هلند گفت.

Rutte شده است شناخته شده به عنوان یک اروپایی سازنده پل اما این آخر هفته خود را دشوار مذاکره موضع مقصر بودن برای برگزاری یک معامله است. او و متحدانش در حال هل دادن برای بازار کار و حقوق بازنشستگی اصلاحات مرتبط به اتحادیه اروپا جزوه و یک "ترمز" را قادر می سازد اتحادیه اروپا سازمان ملل برای نظارت و در صورت لزوم توقف پروژه که در حال پرداخت بازیابی صندوق.

"او نمی تواند از ما بخواهید برای انجام اصلاحات خاص," نخست وزیر ایتالیا جوزپه کونته گفت. "هنگامی که (کمک) تایید شده است و هر کشور به ارائه طرح های پیشنهادی خود را."

یکی دیگر از اعضای frugals اتریش صدراعظم Sebastian Kurz, گفت که او هنوز هم اعتقاد یک معامله ممکن بود, اما وجود دارد یک "راه طولانی برای رفتن" اتریش مطبوعاتی آژانس ذکر شده Kurz عنوان کرد و گفت.

Rutte همچنین می خواهد یک لینک به این جزوه از بودجه اتحادیه اروپا و حکومت قانون — ارتباط با هدف لهستان و مجارستان کشور با جناح راست پوپولیستی دولت که بسیاری در اروپا فکر می کنم در حال لغزش به دور از حکومت دموکراتیک.

به خود جلب کرد که با پاسخ تند تندرو دولت جدید نیز ادامه دارد.

"من نمی دانم چه دلیل شخصی برای هلندی ها نخست وزیر به نفرت من یا مجارستان اما او در حمله به شدت و بسیار روشن است که به دلیل مجارستان در نظر او احترام حاکمیت قانون (در آن) باید مجازات مالی" اوربان گفت.

پاکسازی گفت: رهبران نیاز به سازش اما هنوز احترام به اصول اساسی و اهداف اتحادیه اروپا.

"این است که هنوز هم ممکن است اما این خطر انداخته من می گویم بسیار واضح خواهد بود ساخته شده در هزینه های اروپایی, جاه طلبی," او گفت:.

____

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Corder گزارش از لاهه هلند است. آسوشیتد پرس نویسنده Geir Moulson کمک از برلین.

___

به دنبال همه از AP را همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب