در حال ظهور از مستند: '46 روز در خانه بود به اندازه کافی

پکن - از ایالات متحده به اروپا و آسیا و مردم در بسیاری از نقاط جهان در حال ظهور از خانه های خود به عنوان ویروس

توسط MINERALNEWS در 14 اردیبهشت 1399

پکن - از ایالات متحده به اروپا و آسیا و مردم در بسیاری از نقاط جهان در حال ظهور از خانه های خود به عنوان ویروس مربوط به محدودیت شروع به سهولت و بهار درجه حرارت صعود.

چینی بودند هجوم آوردند به نقاط توریستی بسیاری به تازگی بازگشایی شد و پس از یک آرامش داخلی محدودیت های مسافرتی جلوتر از پنج روز تعطیلی اجرا می شود که از طریق پنج شنبه.

حدود 1.7 میلیون نفر بازدید پکن پارک در دو روز اول تعطیلات و شانگهای اصلی, نقاط توریستی استقبال بیش از یک میلیون بازدید کنندگان با توجه به گزارش های رسانه ها. بسیاری از نقاط محدود تعداد بازدید کنندگان روزانه به 30 درصد از ظرفیت یا کمتر نگه داشتن جمعیت کمتر از متوسط.

ماسک پوشیده بودند به طور گسترده ای از دوندگان در اسپانیا به ساحل را برانگیخت در جنوب ایالات متحده است. در شهر نیویورک, پارک مرکزی جاگر نقل مکان کرد در گذشته هر یک از دیگر بدون یک نگاه در روز شنبه و یک جریان ثابت از مردمی چپ نکاتی برای سه نفر کار راه خود را از طریق مجموعه ای از استانداردهای جاز خارج از منزل.

"این فوق العاده است که مخاطب بعد از این همه هفته" نوازنده ساکسیفون جولیا Banholzer بومی آلمان گفت. "تمام تاریخ لغو شده اند از طریق سپتامبر و من نمی دانم اگر هر گونه خواهد آمد این سال است. نیویورک دشوار است اما این فقط یکی دیگر از دوره های دشوار ما نیاز به دریافت از طریق."

همسایه نیوجرسی بازگشایی پارک دولت هر چند چند تا به حال به نوبه خود مردم را دور پس از رسیدن به 50% حد در پارکینگ خود را. مارجی Roebuck و اولین کسانی بودند که بر روی شن و ماسه در ساحل جزیره پارک ایالتی. "چهل و شش روز در خانه به اندازه کافی بود," او گفت:.

نیروی دریایی ایالات متحده و نیروی هوایی جت های جنگنده افراد در خارج به عنوان آنها پرواز بیش از آتلانتا بالتیمور و واشنگتن در افتخار از کارکنان مراقبت های بهداشتی.

در اسپانیا بسیاری از جرأت شنبه برای اولین بار پس از یک مستند آغاز شد و در مارس 14.

"من احساس می کنم خوب اما خسته. شما مطمئن هستید که متوجه شده است که آن را یک ماه و من نه در شکل" کریستینا Palomeque گفت: در بارسلونا. "برخی از مردم فکر می کنم ممکن است خیلی زود به عنوان من, اما آن نیز مهم است به انجام ورزش به دلایل بهداشتی."

نخست وزیر پدرو سانچز از شهروندان خواست که هوشیار باشند. COVID-19 باعث شده است که بیش از 25,100 مرگ و میر در کشور اسپانیا است.

"تا زمانی که ما یک واکسن ما در حال رفتن برای دیدن بیشتر شیوع" سانچز گفت. "آنچه که ما نیاز به تضمین این است که این بیماری قرار نیست ما ملی سلامت سیستم در معرض خطر است."

شکاف در ایالات متحده بین کسانی که می خواهند مستندات به پایان رسید و کسانی که می خواهند به حرکت با احتیاط توسعه یافته به کنگره است.

جمهوریخواهان اکثریت سنا را بازگشایی دوشنبه در حالی که دموکرات-کنترل مجلس نمایندگان باقی می ماند توقیف. رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل تصمیم به تشکیل 100 سناتور می دهد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک جمهوری خواه تصاویر او می خواهد از امریکا برگشت به کار با وجود نگرانی سلامت و عدم تست.

در جای دیگر این بیماری همه گیر را در معرض خطر باقی مانده مشهود است. پاکستان به دنبال, روسیه در گزارش خود یکی از بزرگترین روز سنبله در عفونت های جدید.

پاکستان اعلام کرد حدود 1,300 موارد جدید شنبه, بالا بردن کل در کشور از 220 میلیون نفر به حدود 18,000. دولت گفته است که ممکن است سهولت کنترل, اما پزشکان باید تصمیمات سختگیرانه تر مستندات هشدار انفجار عفونت خواهد پایمال کردن بیمارستان.

مسکو در نظر دارد احداث موقت بیمارستان ها در مجتمع های ورزشی و مراکز خرید برای مقابله با هجوم بیماران. روسیه گزارش کرده است در اطراف 125,000 موارد و بیش از 1200, مرگ و میر, اما تعداد واقعی هستند که بسیار بالاتر از دلیل است که همه تست شده است.

این ویروس به کشته شدن بیش از 240,000 نفر در سراسر جهان از جمله بیش از 66,000 در ایالات متحده و بیش از 24,000 هر یک در ایتالیا, بریتانیا, فرانسه و اسپانیا با توجه به تعداد نگه داشته و توسط دانشگاه جانز هاپکینز. کارشناسان بهداشت هشدار موج دوم عفونت می تواند ضربه مگر اینکه آزمایش به طور چشمگیری گسترش یافته است.

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم. برای برخی به خصوص افراد مسن و کسانی که مبتلا به مشکلات سلامتی آن می تواند باعث بیماری های شدید مانند ذات الریه و یا مرگ.

وجود عوامل اقتصادی را در نظر بگیرید به عنوان به خوبی. خاموش کردن کسب و کار به سقوط اقتصاد جهانی به عمیق ترین رکود از دهه 1930 و محو میلیون ها شغل.

سنگاپور روز شنبه اعلام کرد آن را به شما اجازه انتخاب کسب و کار بازگشایی از مارس 12 در یک محتاط عقبگرد از دو ماه جزئی مستند و سریلانکا گفت: دولت و بخش خصوصی باید به سر کار از مارس 11 "برای اطمینان از بازگشت به حالت عادی در زندگی غیر نظامی و به احیای اقتصاد است."

بنگلادش که باز هزار کارخانه نساجی در بنگلادش ماه گذشته تایید کرد 552 موارد جدید در روز شنبه. جنوب کشور آسیایی را در سیستم مراقبت های بهداشتی شکننده است و مقامات می گویند که آنها نمی خواهد بود قادر به ارائه خدمات تهویه و مراقبت های ویژه پشتیبانی از بیش از 500 نفر در یک زمان.

___

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

پورتر گزارش از نیویورک است. AP روزنامه نگاران در سراسر جهان کمک به این گزارش.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن