Elon Musk می گوید تسلا تحت پیگرد کالیفرنیا, شهرستان, حرکت, ستاد از دولت

بزرگنمایی این تصویر مدیر عامل شرکت تسلا Elon Musk توییتی شنبه الکتریک خودرو ساز است که به دنبال اقدا

توسط MINERALNEWS در 21 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

مدیر عامل شرکت تسلا Elon Musk توییتی شنبه الکتریک خودرو ساز است که به دنبال اقدام قانونی علیه آالمدا کانتی. مشک انتقاد کرده است پناهگاه در محل سفارشات در هفته های اخیر. معاونت /خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
معاونت /خبرگزاری گتی ایماژ

تسلا مدیر عامل Elon Musk است یک بار دیگر ابراز نارضایتی خود را با پناه-در-محل سفارشات. این بار او می گوید شرکت او است که به دنبال قانونی مراجعه و به آن نقل مکان دفتر مرکزی شرکت.

مشک توییتی شنبه الکتریک خودرو ساز خواهد بود "بلافاصله" شکایت کالیفرنیا, شهرستان که خانه اصلی آن تولید گیاه در ایالات متحده است.

"این غیرمنتخب & نادان 'موقت افسر بهداشت' از گردشگاه عمومی اقدام بر خلاف فرماندار, رئیس جمهور, قانون اساسی ما آزادی & فقط ساده حس مشترک!" مشک نوشت: در یک سری از پاسخ ها.

میلیاردر مدیر عامل شرکت همچنین قول داد که تسلا خواهد نقل مکان دفتر مرکزی آن و برنامه های آینده خارج از دولت.

"رک و پوست کنده این نی نهایی. تسلا در حال حاضر حرکت آن HQ و برنامه های آینده به تگزاس/نوادا بلافاصله" مشک توییتی. "اگر ما حتی حفظ فرمونت فعالیت تولید در همه آن خواهد بود dependen [sic] چگونه تسلا درمان در آینده است. تسلا در گذشته خودروساز در سمت چپ CA."

توییت شد و در آشکار مرجع به موقت سلامت افسر آالمدا کانتی دکتر اریکا تابه و شهرستان محدودیت هنوز هم در محل برای کمک به جلوگیری از گسترش COVID-19.

مقامات بهداشت در المدا و پنج شهرستانهای مجاور توافق هفته گذشته برای حفظ خود را در زمان سفارش. وی همان روز که کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اعلام کرد او به رفتن پیش برای برخی از کسب و کار — از جمله تولید کنندگان به آغاز بازگشایی.

در طول فیلم town hall در جمعه پان توضیح داد: این شهرستان باشد.

"ما واقعا در درخواست امکانات ما در شهرستان است که ما بهداشت محلی سفارش هنوز هم غالب و صبر کنید تا ما یک هفته دیگر یا بیشتر زیر کمربند ما را به دیدن آنچه که اتفاق افتاد بعد از ما که دور اول از لغو محدودیت های" پان گفت: در پاسخ به یک سوال ذکر تسلا.

مشک به نام شهرستان تصمیم به نگه داشتن غیر ضروری کسب و کار بسته هر دو "غیر منطقی و جدا از واقعیت است."

در یک بیانیه صادر شنبه, Alameda County گفت: سازمان بهداشت و درمان بوده و در ارتباط مستقیم و "همکاری نزدیک" با این تیم در تسلا کارخانه اضافه کرد این خودروساز بوده است "پاسخگو به ما راهنمایی و توصیه."

"این بوده است که مشترک با حسن نیت تلاش برای توسعه و اجرای طرح ایمنی است که اجازه می دهد تا برای بازگشایی در حالی که حفاظت از سلامت و رفاه از هزاران نفر از کارکنان که در سفر به و از کار در کارخانه تسلا" بیانیه بخوانید.

تسلا خود را بسته فرمونت کالیفرنیا. گیاه با برخی از مقاومت در آوریل در ابتدا پس از هجوم شهرستان سرپناه در محل سفارش. مشک از عموم و صریحتر bristled در برابر محدودیت.

در تماس با سرمایه گذاران در ماه گذشته گفت: در سفارشات بودند "شکستن مردم آزادی" و نام آن را "به زور زندانی کردن مردم در خانه های خود در برابر همه حقوق قانونی خود."

مشک نیز عنوان coronavirus. در ماه مارس او در توییتی که عفونت در ایالات متحده خواهد بود "احتمالا" قطره تا پایان مارس به "نزدیک به صفر رساندن موارد جدید."

به جای موارد همچنان به صعود و رسیدن به بیش از 1.3 میلیون نفر و 78,000 مرگ و میر در سراسر کشور از روز شنبه با توجه به پیگیری توسط دانشگاه جانز هاپکینز. آالمدا کانتی است ثبت نام بیش از 1,900 موارد و 70 مرگ و میر.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن